Spring naar bijdragen

vforvendetta


Gast larissa1324117163

Aanbevolen reactie

Gast deadninja0

het zal vast wel ergens staan, maar ik heb de vfor vendetta film gedownload, (1,2 gb groot), en het zijn allemaal rar bestandjes, en als je die uitpakt krijg je bin en cue bestanden... als ik ze met daemon tools mount, krijg ik niks automatisch, en als ik dan naar deze computer ga en klik op die drive, dan krijg ik een paar mapjes met vage bestanden erin:S kan iemand mij vertellen hoe ik deze film moet kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 10
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

als je vob bup ifo ( die rare bestanden volgens jou) krijg dan ist de goeie dan is het een dvd rip

deze bestanden met je in de Video_ts map plaatsen en branden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

het is een Cam-versie dus zou er niet al te veel van verwachten.

Cam versies zijn gewoon opnamen in de bioscoop met een handycam of iets dergelijks, geluid is meestal bagger, mensen lopen voor het scherm, scherm kan scheef zijn enz enz.....

ik wacht nog even haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...