Spring naar bijdragen

Goed DownloadProgamma.


Dwayne Johnson.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo ik was laatst bij een vriend en die download veel , die vertelde me dat het 2 Euro 50 Per maand kost maar dan kun je Films/Games Downloaden maar ik ben de naam vergeten , iemand die mischien de naam weet met mischien een goede link , dankjewel.

Het is OA vooral voor cod 6 omdat ik er nu een download me pc staat nu al 2 dagen aan en heb pas 14%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Voor COD6 kun je in het Call of Duty topic terecht, daar komen veel tips langs hoe je een goede download kan vinden. Ik denk dat ze het over nieuwsgroepen hebben, de meest ingewikkelde methode om te downloaden. Neem is een kijkje bij de sectie downloaden (knop boven in op de website).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Nee niet dat soort progamma's het is echt voor Games/Films.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Jup, ik denk dat 60-75% van de mensen download met torrents (zie handleidingen bij "downloaden" boven in" en dat 40-25% van de mensen met nieuwsgroepen download (zie alweer handleidingen bij "downloaden" boven in de site).

Beide methodes zijn geschikt om films, games, muziek en software te downloaden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

ik heb nu FlashFXP gedownload & geinstalleerd de handleiding gevolgt , een film uitgekozen maar het lukt me niet met call of duty 6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik weet niet of je wel goed naar mijn posts leest, maar je ziet dat ik zeg dat het overgrote deel torrents gebruikt, een klein deel nieuwsgroepen, en je kan er dus van uit gaan dat een verwaarloosbaar klein deel gebruikt maakt van ftp methodes. Welke kies jij? Juist, de foute methode.

Begin is met torrents (Utorrent), is een stuk makkelijker. Daarbij moet je probleemomschrijving veel duidelijker, er kunnen 1000den redenen zijn waarom het niet lukt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...