Spring naar bijdragen

help mij met uitleggen spellen op r4i kaart te krijgen?


r4i

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal.ik ben op dit gebied echt een leek.wie kan voor mij en mn 6 jarige zoontje helpen aan een goede uitleg over ds spellen downloaden uitpakken en dan op mn r4i kaartje zetten zodat mn zoontje kan spellen.ik heb nu even via via spellen van een kaartje gekopieerd zodat mn zoontje kan spellen.maar er staan spellen op die mn zoon niet leuk vindt.mn zoontje heeft een stoornis.en als hij met zn ds speelt gaat alles goed met hem.dus nu mn vraag wie kan mij van stap 1 tot het einde een goede uitleg geven over hoe en wat.mn zoontje zal jullie erg dankbaar zijn als ik nieuwe spellen kan downloaden voor hem.groetjes.je kan de uitleg ook in mijn berichten gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

even een vraagje.

wat snap je niet? het erop zetten of het downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 131

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het downloaden ken ik wel.maar ik heb tijd geleden geprobeerd.en als ik hem dan op de kaartje wil zetten staat er nix op.heb ik dan wel het goede bestandje gedownload.en hoe zet ik spelletjes op de r4i kaart.en hoe werkt het uitpakken van spellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

installeer eerst winrar.