Spring naar bijdragen

help mij met uitleggen spellen op r4i kaart te krijgen?


r4i

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal.ik ben op dit gebied echt een leek.wie kan voor mij en mn 6 jarige zoontje helpen aan een goede uitleg over ds spellen downloaden uitpakken en dan op mn r4i kaartje zetten zodat mn zoontje kan spellen.ik heb nu even via via spellen van een kaartje gekopieerd zodat mn zoontje kan spellen.maar er staan spellen op die mn zoon niet leuk vindt.mn zoontje heeft een stoornis.en als hij met zn ds speelt gaat alles goed met hem.dus nu mn vraag wie kan mij van stap 1 tot het einde een goede uitleg geven over hoe en wat.mn zoontje zal jullie erg dankbaar zijn als ik nieuwe spellen kan downloaden voor hem.groetjes.je kan de uitleg ook in mijn berichten gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

even een vraagje.

wat snap je niet? het erop zetten of het downloaden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 131

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

het downloaden ken ik wel.maar ik heb tijd geleden geprobeerd.en als ik hem dan op de kaartje wil zetten staat er nix op.heb ik dan wel het goede bestandje gedownload.en hoe zet ik spelletjes op de r4i kaart.en hoe werkt het uitpakken van spellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  131
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

installeer eerst winrar.

klik daarna op het bestand die je hebt gedownload.

sleur daarna het bestand dat erin zit naar je bureublad.

kopieer dat bestand dat op je bureublad hebt staan naar het kaartje.

klaar is kees  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 131

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

oke dus kort samen gevat.eerst downloaden dan door winrar uitpakken en dan uit winrar naar mn bureaublad en dan naar het kaartje?en ik moet dan wel kijken naar een nds bestand.en hoe groot is een spel minimaal in leektaal?

EDIT.net gedownload en op het kaartje gezet maar ik krijg op de ds te zien please put loaderxxx in to ds card.en als ik op mn bureaublad het spelletje open zie ik dat het spel of beschadigd is of niet herkend word.wat doe ik fout?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

als het spel beschadigd is dan heb je gewoon een verkeerde gedownload

TIP: lees altijd de comments bij een torrent, dan weet je waar je aan toe bent. staat daar al dat het niet werkt, dan kun je de moeite van het downloaden beter besparen en op zoek gaan naar een andere

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal.ik ben op dit gebied echt een leek.wie kan voor mij en mn 6 jarige zoontje helpen aan een goede uitleg over ds spellen downloaden uitpakken en dan op mn r4i kaartje zetten zodat mn zoontje kan spellen.ik heb nu even via via spellen van een kaartje gekopieerd zodat mn zoontje kan spellen.maar er staan spellen op die mn zoon niet leuk vindt.mn zoontje heeft een stoornis.en als hij met zn ds speelt gaat alles goed met hem.dus nu mn vraag wie kan mij van stap 1 tot het einde een goede uitleg geven over hoe en wat.mn zoontje zal jullie erg dankbaar zijn als ik nieuwe spellen kan downloaden voor hem.groetjes.je kan de uitleg ook in mijn berichten gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Misschien is het verstandig eerst de huisregels van DuKen is een keer door te nemen.

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,10837.0

Schreeuwend vragen naar help word hier niet gewaardeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  7
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  01-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Misschien is het verstandig eerst de huisregels van DuKen is een keer door te nemen.

http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,10837.0

Schreeuwend vragen naar help word hier niet gewaardeerd.

ik vraag alleen een beetje hulp voor mijn autistische en adhd zoontje hulp.hij heeft een ds gehad met een r4i kaartje maar er staan haast geen spellen op.en hier in mijn woon wijk zitten kennissen die het wel weten maar een stel eigenhijmers zijn en niet willen uitleggen hoe je een goed spel download uitpakt en op de r4 kaartje zet.ik snap wel wat je bedoeld.en ik zou erg blij zijn met een beetje jip en janneke taal of uitleg hoe ik dit voor mijn zoontje kan regelen.bij deze mijn excuus als dit schreeuwend over kom.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 7

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Schreeuwend overkomen valt reuze mee hoor ;) Ik zou de tip van svenholtman nog even doorlezen, het lijkt mij ook dat je eerst de comments moet lezen en daarna pas downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...