Spring naar bijdragen

3dsm bestanden tutorials


timothy250

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

IK heb 3d studio max 9 gedownload een tijd geleden, maar nu wil ik de tutorials op de website van 3dsm volgen. Maar het probleem is dat ik de tutorial bestanden niet op de cd heb staan. Weet iemand waar ik deze kan downloaden?

Alvast Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 30
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Ik heb 1 download voor je gevonden (wel alles in 81.9 MB) maar als je zoekt naar 3d studio max 9 tutorials of tuts op google kan je heel wat tutorials vinden

Die kan je vinden sumotorrent zoek naar 3D Studio Max 9 Incl Tutorials and Serial

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Maar op de website van 3dsm zijn er ook een heleboel te vinden,maar het probleem is dat ze daar vragen om bepaalde textures en materials. Maar die heb ik juist niet, dus mischien is daar ook een download van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 30

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Als je frans (7gb) of spaans 9 (5,5gb) kan heb ik wel een download voor je. Op btjunkie heb ik 1 gevonden van ongeveer 4gb dan moet je zoeken naar 3DSMax 3D Studio Max 9 team h33t

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  30
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  13-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik heb de textures en materials gevonden die normaal op de cd horen te staan. de orginele tutorials van 3d studio max zijn te vinden op:KLIK

Met deze torrent:(KLIK) heb je 3d studio max 9+tutorials, in de tutorials vindt ook de textures en materials enz. Voor de de tutorials moet je dus naar de eerste link gaan, en voor de textures (die bij de tutorials horen) moet je naar de 2e link gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 30

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...