Spring naar bijdragen

Headphones [MP3]


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hey,

Ik ben al een maand op zoek naar een paar headphones voor mijn MP3.

Eerst had ik iFrogz dj style in het gedacht.

Maar tot vandaag toe, zag ik Skullcandy.

Ik weet niet wat ik van skullcandy moet geloven want ik vind zowel goede reviews als slechte.

Maar ik stelde me vragen bij spec's.

Ik zie staan 18-20k Hz = is dit goed ? Of moet het lager of hoger zijn voor betere kwaliteit ?

Ik had deze in gedachten :  http://www.skullcandy.com/shop/hesh-white-black.html + http://www.skullcandy.com/shop/agent-black.html + http://ifrogz.com/proddetail.php?prod=EPDJStyle

Welke is qua geluid/bass het beste ?

Of raden jullie me andere aan.. ?

Alvast bedankt !  :)

:peace:

edit : budget is ongeveer 50 €

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k
  • Reacties 7
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Skullcandy moet je niet nemen. Een paar vrienden van me hadden ook Skullcandy maar die gingen snel kapot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Met beide heb ik vrij weinig ervaring, welke koptelefoon ik je wel kan aanraden is van sennheiser, die zijn altijd goed. De prijzen van sennheiser zijn van 20 tot 1500 euro, dus genoeg te kiezen :)

Sennheiser heeft meerdere modellen, maar ik raad je eigenlijk voor geluidskwaliteit een sennheiser HD model aan, die zijn groter dan hun kleine/lichte modellen maar het geluid is daarom ook beter en ze zitten comfortabel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Sennheiser is kwalitatief ook niet altijd goed en alleen de naam doet de prijs al stijgen. Skullcandy zou ik niet nemen vanwege de vele slechte reviews zoals je al aangeeft, al heb ik geen ervaring met dat merk. Een zeer goed aangeschreven koptelefoon is de Creative Fatal1ty Gaming Headset, die al voor een euro of 30 te koop is. Volgens vele reviews klinkt dat ding beter dan vergelijkbare koptelefoons van het dubbele bedrag en ik heb er zelf ook al het nodige positieve over gehoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het gaat hier om koptelefoons, niet om in-ear oortjes..

Ik zelf heb de HD 205 van Sennheiser. Goed je betaalt ervoor maar je hebt dan hoge kwaliteit. Bass en toonhoogte is goed. Toch raad ik je de koptelefoon van Tom aan, als ik een vervanger zou moeten aanschaffen werd het die van Creative. Die heeft echt een prima prestatie/prijs verhouden. Zowel lage als hoge tonen geeft die goed aan, hij absorbeert veel geluid van buitenaf.

Daarnaast kan je er ook geluiden mee opnemen altijd handig om erbij te hebben. Niet te vergeten dat je de microfoon er eenvoudig eraf kan halen als die maar in weg zit bij muziek luisteren.

En dat voor maar 30 euro..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Een vriend van me heeft ook die logitech.

Maar het enige probleem vind ik dat die nogal groot is en dat hij nogal veel plaats in neemt. (Bv. als ik hem in men tas wil steken)

Dat is bij die andere niet, die kun je helemaal opvouwen, met uitzondering van die ene Skullcandy daar...

Van Sennheiser hou ik niet echt omdat sommige modellen nogal onconfortabel zijn...

Tja, ik zal denk ik voor die iFrogz gaan, (http://www.amazon.com/Earpollution-Ep-Dj-Union-Style-Headphones-Union/product-reviews/B001SE6LO6/ref=sr_1_1_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 )

Of misschien skullcandy maar over dat breken ben ik toch beetje bang voor (http://www.amazon.com/Skull-Candy-SC-HESH-Skullcandy-Headphones/product-reviews/B000CQVX5I/ref=sr_1_4_cm_cr_acr_txt?ie=UTF8&showViewpoints=1 )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nou diegene die ik heb zijn zeer comfortabel, na een paar minuten voel je al niet meer dat die op je hoofd zit tenzij je hele tijd met je hoofd beweegt want er zit natuurlijk wel wat gewicht aan. 

Maar van die Ifrogz bedoel je dan de EarPollution CS40? Die zitten niet helemaal over je oren heen wat betekent dat het toch wat geluid doorlaat van buitenaf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Nou diegene die ik heb zijn zeer comfortabel, na een paar minuten voel je al niet meer dat die op je hoofd zit tenzij je hele tijd met je hoofd beweegt want er zit natuurlijk wel wat gewicht aan. 

Maar van die Ifrogz bedoel je dan de EarPollution CS40? Die zitten niet helemaal over je oren heen wat betekent dat het toch wat geluid doorlaat van buitenaf.

Ik bedoel de "Dj style"

edit:

Ik ga die ook kopen.

Bedankt voor jullie antwoorden !

slotje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...