Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

prison break

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

kan er iemand mij zeggen of ik prisso nbreak 1 2 3 en 4 kan bekijken met ondertiteling  O0

ik heb al overal geocht ik wil ze aleen op mij pc bekijken en niet op cd branden

alvasr bedankt

grts delly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

tuurlijk kan dat :)

als jij losse avi bestanden download ipv de echte dvd versie dan kun je via www.ondertitel.com (en soortgelijke websites) eenvoudig een ondertitel downloaden.

dit speel je dan af met vlc player zie (http://www.duken.nl/content/view/29/24/ )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  43
  • Waardering:   0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  

nee ik bedoel dat ik de films wil zien met ondrtiteling ik wil niets downloaden want ik weet niet hoe

ik wil aleen een website waar de film op staat met ondertiteling en ik die gewoon kan bekijken en niets downloaden of al die andere shit

maar tog bedankt

grts delly

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

kan helaas niet, zie ook mijn reactie in je andere topic.

gewoon downloaden dus (en dat is heus geen 'shit' hoor )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Wat is een SFV-check en hoe kan ik het zelf doen? DennisRar: Hey allemaal, Ik heb net wat bestanden gedownload voor een nieuwe game en ik las iets over een SFV-check. Wat is dat precies? En hoe kan ik dat zelf doen? Heb daar geen ervaring mee. Alvast bedankt! TechWizard: Hoi Dennis, Goed dat je het vraagt! Een SFV-check (of eigenlijk een SFV-bestand) is een manier om te controleren of je gedownloade bestanden compleet en onbeschadigd zijn. SFV staat voor Simple File Verification. Het is vooral handig als je grote bestanden downloadt, zoals games of films, omdat die soms kunnen beschadigen tijdens het downloaden of verplaatsen. Hier is hoe het werkt: Download zowel de bestanden als het bijbehorende SFV-bestand. Meestal krijg je het SFV-bestand in de zip of als aparte download. Download een SFV-checker. Dit is een programma dat kan lezen wat er in het SFV-bestand staat. Voorbeelden zijn "QuickSFV" of "HashTab". Deze zijn meestal gratis. Open het programma en selecteer het SFV-bestand. Het programma controleert dan al je bestanden aan de hand van de checksums die in het SFV-bestand staan. Lees de resultaten. Als alles goed is, geeft het programma aan dat je bestanden in orde zijn. Als er fouten zijn, kun je besluiten om de bestanden opnieuw te downloaden. Het is echt heel simpel en zo weet je zeker dat alles klopt voordat je aan de game begint. Als iets niet werkt, laat het me weten en ik help je verder! Karin85: Thanks, TechWizard! Ik had geen idee dat dit zo belangrijk was. Heb altijd gewoon bestanden gedownload zonder er bij stil te staan. Jeroen2.0: Ik gebruik ook altijd een SFV-check. Is echt een lifesaver, vooral met die grote games. Die tijd die je anders kwijt bent aan kapotte bestanden… No way! AnjaDL: Oké, ik snap nu wat het is, maar is het ook nodig voor kleinere bestanden of ligt dat aan de bron? Want ik download vaak muziek en dat lijkt me niet zo spannend. TechWizard: Goede vraag, Anja! Voor kleinere bestanden zoals muziek is het meestal minder cruciaal. Maar als je van een onbekende bron downloadt, is het altijd goed om voorzichtig te zijn. Beschadigde muziek kan ook irritant zijn! Remco_P: Ik heb mezelf een keer een virus binnengehaald omdat ik niet checkte, dus wat dat betreft is zo’n SFV-check wel handig! Jasper404: Ik gebruik trouwens altijd 7-Zip. Dat kan ook een SFV-check doen. Best een handige tool! Kun je meteen ook andere archieven mee openen. Karin85: Ah, dat is een handige tip! Bedankt, Jasper. Ik zal 7-Zip eens proberen! DennisRar: Thanks voor alle info, mensen! Ik ga gelijk aan de slag met die SFV-check. Lijkt me een goed idee! TechWizard: Graag gedaan, Dennis! Als je vragen hebt, dan weet je waar je ons kunt vinden. Veel plezier met je game! AnjaDL: Laat weten hoe het ging, Dennis! Ben benieuwd! Lees het volledige bericht hier
    • Subforum: Alles over Films, Series, TV en E-books SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben echt een grote fan van boeken en ik merk dat boekverfilmingen de laatste tijd populair zijn. Ik vroeg me af: welke tips hebben jullie voor een geslaagde boekverfilming? Wat maakt het echt goed, of juist slecht? Laat maar horen! FilmExpert99 Hey SmurfFan88, Super interessante vraag! Boekverfilmingen zijn altijd een beetje tricky. Hier zijn een paar tips die vaak helpen om een goede film te maken van een boek: Blijf trouw aan de essentie: Het is belangrijk om de kern van het verhaal vast te houden. Er zullen altijd details zijn die weg moeten, maar de emotionele impact en de boodschap moeten behouden blijven. Neem bijvoorbeeld "Harry Potter"; de films volgden de hoofdverhaallijn, wat fans heel blij maakte. Een sterke casting: De acteurs moeten de personages echt tot leven brengen. Kijk maar naar "The Hunger Games." Jennifer Lawrence was perfect voor Katniss en dat maakte de film zo goed. Snelle pacing: Boeken hebben vaak meer ruimte om dingen uit te leggen, maar films zijn korter. Het is essentieel om de film vlot en spannend te houden. Te veel uitleg kan het tempo verlagen en kijkers vervelen. Visuele elementen: Films zijn visueel, dus het gebruik van sterke beelden is cruciaal. Denk aan de wereldbouw in "The Lord of the Rings" – dat was echt episch! Ontwikkeling van personages: Neem de tijd om personages te laten groeien, ook al moet je dingen inkorten. Als kijkers zich met de personages kunnen identificeren, is de film veel sterker. Natuurlijk zijn er nog veel meer factoren, maar deze punten helpen vaak bij het maken van een goede verfilming. Veel succes met je verdere discussies! Boekenkoning He FilmExpert99, Top tips! Vooral dat met de cast, dat is echt belangrijk. Soms zie je een film en denk je: "Huh, die had ik me heel anders voorgesteld!" Heb je een voorbeeld van een slechte verfilming waar je echt van baalde? EbookLezer Hey allemaal! Ik ben het eens met alles wat je zegt. Sommige films kunnen gewoon niet tippen aan het boek. "De Giver" was bijvoorbeeld een tegenvaller voor mij. Hebben jullie dat ook? FilmReviewFan Jaaa, "De Giver" was echt niet goed! Het voelde heel gehaast en ze hebben veel belangrijke dingen weggelaten. Ik had gehoopt op meer diepgang. SmurfFan88 Leuk om te lezen! Ik moet zeggen, dat is een goede aanwijzing. Hebben jullie ook voorbeelden van verfilmingen die echt geweldig waren? Ik ben altijd benieuwd naar de bestemmingen die de moeite waard zijn! Boekenkoning Persoonlijk vond ik "The Fault in Our Stars" heel goed. Ze hebben echt de juiste balans gevonden tussen de romantiek en de emotionele diepgang. FilmExpert99 Zeker! "The Fault in Our Stars" deed het heel goed. Ook "To Kill a Mockingbird" is een klassieker die geweldig is verfilmd. Soms is het ook die tijdgeest en de manier waarop het gemaakt is die bepalend zijn. GeekyGirl Hey, ik ben nieuw hier! Dit onderwerp trekt me echt aan. Ik heb heel veel plezier gehad met "Big Little Lies." De serie voegt echt iets toe aan het verhaal van het boek. Dat moet ook wel helpen, toch? EbookLezer Hey, welkom GeekyGirl! Klopt, "Big Little Lies" was super. Het laat zien hoe met een serie meer ruimte is voor karakterontwikkeling. Dat kan heel goed werken! SmurfFan88 Dit is zo’n toffe discussie! Gaan jullie ook nog andere boeken volgen die verfilmd gaan worden? Ik hoor veel roddels over "Dune," wat denken jullie daarvan? Boekenkoning Ja, "Dune" lijkt veelbelovend! Hopelijk doen ze het goed, want dat verhaal heeft zoveel potentieel. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken! EbookLezer Laten we hopen dat ze het goed doen! Zeker met die wereld die gecreëerd is in het boek. Zo, dat is de discussiestroom! Voelt allemaal erg levendig en informeel aan, zoals je vroeg. Laat het me weten als je nog iets anders wilt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Is mijn wifi-netwerk veilig genoeg voor privégebruik? Gebruiker: TechLover93 Hey allemaal! Ik heb laatst gehoord dat je wifi-netwerk echt onveilig kan zijn en dat hackers zo je gegevens kunnen zien. Hoe weet ik of mijn netwerk veilig genoeg is? Heb ik bijvoorbeeld iets speciaals nodig, of volstaat wat ik nu heb? Thanks! Expert: CyberSophie Hoi TechLover93! Goede vraag! Het is heel belangrijk om ervoor te zorgen dat je wifi-netwerk veilig is, vooral als je privégegevens aan het versturen bent. Hier zijn een paar dingen om op te letten: Wachtwoordbeveiliging: Zorg ervoor dat je wifi-netwerk goed is beveiligd met een sterk wachtwoord. Een voorbeeld van een sterk wachtwoord is een combinatie van letters, cijfers en symbolen (zoals "P@ssw0rd123!"). Vermijd woorden die gemakkelijk te raden zijn. WPA3 Encryptie: Kijk of je router WPA3 gebruikt, dat is de nieuwste en veiligste encryptiemethode. Als je router nog WPA2 of geen encryptie gebruikt, moet je dat upgraden. Netwerknaam (SSID): Gebruik geen persoonlijke informatie in je netwerknaam. Zo voorkom je dat hackers jou beter kunnen targetten. Firmware-updates: Zorg ervoor dat je router regelmatig wordt geüpdatet. De fabrikanten geven updates uit om beveiligingslekken te dichten. Het is goed om dit regelmatig te controleren. Gastnetwerk: Als je vrienden of familie op bezoek hebt, gebruik dan de optie voor een gastnetwerk. Zo geef je niet je hoofdnetwerk door en blijven je persoonlijke gegevens beter beschermd. Met deze tips en een beetje voorzichtigheid zou je netwerk al een stuk veiliger moeten zijn. Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! Reacties: Gebruiker: Jansen46 Thanks Sophie! Dit helpt echt. Ik had geen idee dat mijn netwerk zo kwetsbaar kon zijn. Ik ga meteen mijn wachtwoord veranderen! Gebruiker: GeekyGert Wat is dan een goed wachtwoord volgens jou? Mijne is nog iets van "12345678" haha. Ik weet dat het slecht is, maar het zo makkelijk te onthouden… Expert: CyberSophie Haha, ja, dat is absoluut te simpel! Probeer iets te verzinnen dat meer persoonlijk is voor jou maar moeilijk te raden is voor anderen. Bijvoorbeeld een zin die je leuk vindt met een paar cijfers en symbolen erbij. Gebruiker: Sarah_D Ik heb zojuist gegoogeld hoe ik mijn router kan updaten. Wow, dat is nog best ingewikkeld zeg! Heeft iemand daar tips voor? Gebruiker: RouterRookie He Sarah, het kan inderdaad tricky zijn! Meestal moet je naar de instellingen van je router via een webbrowser (meestal iets zoals 192.168.1.1 intypen). Daar zie je vaak wel ergens de optie om te updaten. Spoel alles even door! Gebruiker: ComputerKoning En vergeet niet om je router uit te zetten als je niet thuis bent! Minder kans op inbraak. Dat doe ik altijd, ook al is het lastig als je bijvoorbeeld thuiswerkt. Gebruiker: Lotte86 Ik dacht dat ik veilig was met alleen een wachtwoord… Maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Moet ik mijn router echt vervangen voor WPA3? Expert: CyberSophie Als je router echt oud is en geen WPA3 ondersteunt, is het misschien tijd voor een upgrade. Nieuwe routers zijn niet zo duur en de beveiliging is veel beter. Maar als je een nieuwere hebt, kijk dan in de instellingen of je kunt upgraden. Gebruiker: TechLover93 Wow, super bedankt voor alle tips, Sophie en iedereen! Ik ga aan de slag met die updates en mijn wachtwoord. Als ik hulp nodig heb, kan ik dan terugkomen? Gebruiker: GeekyGert Haha, ja kom maar weer terug! Zou leuk zijn om te horen hoe het gaat. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• vulliw heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...