Spring naar bijdragen

Mass Effect 2 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Jeroen

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Mass Effect 2

Release: 29 januari 2010

Platform: PC en Xbox360

Systeemeisen:

Besturingssysteem: Windows XP SP3, Windows 7, Windows Vista SP1 Vista / Windows 7

Geheugen: 2GB

Processor: 1,8 GHz Intel Core 2 Duo of gelijkwaardige AMD processor

Hardeschijfruimte: 15,0 - 15,5 GB

Videokaart: NVIDIA GeForce 6800, ATI Radeon X1600 Pro of beter; geen ondersteuning voor Intel- en S3-videokaarten

mass.effect2.04.lg.jpg

Twee jaar wachten is lang als je fan bent, en fans had de eerste Mass Effect in ruime mate. Gezien de tijd en moeite die het kost om een uitgebreide game als Mass Effect te maken is het echter toch knap dat BioWare twee jaar na het origineel al met Mass Effect 2 op de proppen komt. De game verschijnt eind januari, voor de pc en de Xbox 360. Uitgever Electronic Arts bood ons de kans om alvast een klein stukje van de game te spelen.

BioWare liet al vrij snel na de aankondiging van ME2 los dat de hoofdrol in het vervolg weer is weggelegd voor Commander Shepard. Zijn verrichtingen zijn niet onopgemerkt gebleven, want Shepard is in de twee jaar die sinds het einde van de eerste game verstreken zijn, uitgegroeid tot een ware held. Hij of zij - je kunt nog steeds kiezen welk geslacht de Commander heeft - begint aan boord van het ruimteschip Normandy. Om redenen die we hier nog niet zullen verklappen, duurt zijn verblijf echter niet lang. Shepard wordt de ruimte in geslingerd en zweeft daar geruime tijd rond. Als hij bijkomt, ligt hij in een ziekenboeg, waar doktoren en technici flink moeten sleutelen om hem weer op de been te krijgen. bron: tweakers.net

[img width=620 height=348]http://www.dasgamer.com/wp-content/uploads/2009/02/masseffect2.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=lCpK2XnIaeI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • 2 weken later...
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

moet je Mass Effect 1, gespeeld hebben om het verhaal van deze te volgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Het is beter als je die wel gespeeld hebt ja, maar het is zeker geen straf om die te spelen. Vond hem heel erg vet, en hij ziet er zelfs anno 2010 nog prachtig uit.

http://gamesmeter.nl/game/371

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-12-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hij is al te downloaden voor een paar uur (2 ofzo)

Zoek in TPB op: Mass Effect 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 29
  • 1,1k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Via nieuwsgroepen ook te vinden, zoek met nzbindex:

rzr-me2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heej ik heb hem zojuist legaal gekocht....nu wil ik mn savegame van 1 importeren, maar dat wil niet helemaal lukken. Heeft iemand enig idee hoe ik dat kan doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Krijg je een foutmelding of weet je niet waar je dat kunt doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Na nog een hoop geklungel is het me dan eindelijk gelukt  :) lijk wel een freakin noob :D hahaha nu nog het geluid....waarschijnlijk hetzelfde probleem als bij assasins creed 1

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ah, mooi zo. Ik heb een hekel aan gekochte games die niet goed werken. Maar waarschijnlijk hoef je voor het geluid alleen de compatibiliteit aan te passen. Dat had ik iig wel bij Bioshock en Half-life 2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

En hoe doe je dat dan? Ben nu naar een hoop gekraak aan het luisteren en in de stemmen zit een echo...behoorlijk irritant. Moet dat dan aan de hand van de hardwareversnelling?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bij mij deed het geluid het helemaal niet. Je zou het alsnog kunnen proberen, het kan alleen als je Vista of Windows7 gebruikt: je moet naar de map gaan van ME2, daar klik je met je rechtermuisknop op de launcher (heeft hetzelfde icoontje als die op je bureaublad), daar klik je op compatibiliteit, ik zet hem altijd op Windows XP SP3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

njitram: Bij mij vindt hij de oude savegames ook niet. Hoe heb je het opgelost zodat hij ze wel kon vinden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben hem nu aan het installeren, heb helaas geen savegame meer van deel 1. Had die trouwens toch niet helemaal uitgespeeld. Ben benieuwd :)


Post samenvoeging: januari 29, 2010, 02:48:43

Hij is heel erg vet, precies zoals ik verwacht had. De gameplay is net zo goed als het vorige deel, er zijn nu alleen 20 planeten (meer gameplay). Grafisch is ME2 zeker niet de minste. Visueel gezien vind ik de gameplay wat minder tot nu toe, de cutscenes vind ik daarentegen wel erg mooi. Deze mag je dus zeker niet overslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

@JDH009 Als je de game opstart kom je in het introscherm waarbij je kunt kiezen "launch game, configuratie etc." Daar kies je de functie configuratie en bij de savegame kun je hem dan inladen. Zo werkte het bij mij.

Ik heb zelf de game zondag uitgespeeld en er is maar 1 woord voor te zeggen: wauw!! wat een fantastisch spel met een sublieme gameplay en schitterende cutscene's. Alleen het gebruik van die heatsink modules is me niet helemaal duidelijk, evenals waarom je controls hebt voor voertuigen. Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben er geen tegengekomen die je kon gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zit nog in het begin bij Omega, heb nog een hele reis voor de boeg. Ben erg druk geweest omtrent school en m'n verjaardag dus heb niet veel tijd gehad om te gamen. Daarnaast ben ik nog bezig met L4D2 en ben ik weer een paar maps aan het doen van EE2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

'k zit pas op 75% van mn download  :'( dat ding moet opschieten:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ben net 2 keer in dezelfde bug getrapt waardoor ik helemaal overnieuw moet beginnen :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  720
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

welke bug, en hoe ver was je ? ik heb hem inmiddels ook al een paar dagen binnen, maar nog niet echt de tijd gehad om te spelen dus dat gaan we zo maar ff doen  :D ik verwacht er echt veel van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 720

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik was op een planeet waar ik informatie moest verzamelen voordat de titan in een dal viel, telkens als je over een bruggetje liep kon ik over lucht heen lopen en niet meer terug op de titan. Je moet daar dus wachten totdat de schokken afgelopen zijn, dan krijg je die bug niet.

Verder, ik heb vandaag de hele dag gespeeld. In het begin had ik het spel nog niet helemaal door. Ik ben zelfs even naar ons eigen zonnestelsel gegaan, maar daar is nog niet veel te zien. Is iemand al intergalactic gegaan, Dus uit de melkweg?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  99
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-04-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja er zitten in het spel wel meerdere bugs dat je ineens als een bezetene de lucht in rent. Ik heb het tot nu toe 2 of 3 keer gehad. Eerste keer op zo'n planeet waar ik mn bounty (niet te verwarren met het snoepje) kon ophalen. Ik stap uit de shuttle loop naar de rand van de berg voor cover en ineens sta ik bovenop de berg, terwijl huge-ass robots beneden met rockets op me schieten. En ergens anders had ik het in een gang. (in de missie dat je Thane recruiteert) Plots stond ik letterlijk tussen de stenen, maar dan een verdieping hoger. Verder is het een heerlijk spel met een episch eind, dat zeg ik je wel. übersweet en kan niet wachten op deel 3  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 99
  • 7 maanden later...

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-09-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zet hier ff mijn post neer mss weet iemand of het echt aan de externe harde schijf ligt of ook niet

bij mij werkt de mass effect downloadble content helmaal

na het installeren en downloaden, maar als ik het bij mn vriend op de pc probeer te zetten

blijf ik het bericht krijgen van unable to authorize the listed dlc ook een patch bleek niet te helpen entitlement bestandje voor de dlc's deed gwn zn werk zoals het bij mijn pc ook deed, en na dat werkte alles maar bij mn maat krijgt hij nog steeds de unable to authorize dlc. Toen ik de wat nieuwere entitlement v2 probeerde te runnen kreeg ik error over cache of zoiets, dus wat ik ook probeer krijg ik dus de downloadble contents van mass effect 2 niet aan de praat. misschien heeft dit iets te maken omdat hij zijn mass effect 2 op de externe harddisk heeft gezet omdat zijn hardeschijf op de pc te vol is, maar dan nog runt de game op de externe harddisk bij hem wel goed. Hoe kan het dat de dlc's niet werken bij hem en op mijn pc wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...