Spring naar bijdragen

bittorrent loopt steeds vast


Gast charlie

Aanbevolen reactie

Gast dikkekuzzlinda

hey,

ik ben een ervaren torrentgebruiker en liet deze altijd vaak de hele dag aan staan zodat ie verder kon downloaden maar dit gaat de laatste tijd niet omdat ze steeds ongeveer na een kwartier vastlopen...ik moet m dan wegklikken en opnieuw openen zodat ie eerst komt op : checking existing data (ofzoiets) maar dan begint ie dus een paar procent eerder... (dus download ie een deel wat ie al gedownload had maar dus blijkbaar niet heb opgeslagen omdat ie vastloopt) dit is bij elke site waar ik de torrentfilms van haal en ik weet niet waar dit vandaan komt...heeft iemand hier ook problemen mee of een goede raad op?? ik hoop het want dit schiet echt voor geen meter op!!

groeten linda

ps: ik heb het idee dat ie zodra ie wat vlugger gaat downloaden (ong 50 kb/s of harder) dat ie dan sneller vastloopt...maar dit is niet eens vlug vergeleken met hoe het eerst ging!!

please help!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...