Spring naar bijdragen

Voorgeinstalleerde windows vista opnieuw installeren op amilo


Snorfietsman

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje problemen met mn computer dat hij niet wil opstarten en dat er een recovery system komt om de problemen op te sporen. Dit helpt niet echt voor mij, nu wil ik dus mijn voorgeinstalleerde windows vista op een cd'tje zetten zodat ik deze daarna opnieuw kan installeren, incl mn schijven leeg maken. Nu weet ik dat het per computer verschillend is welke toets je hier voor moet indrukken. Heeft iemand enig idee welke toets ik moet indrukken bij een amilo pc om de voorgeinstalleerde windows op een cd te krijgen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 188
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Dat kan je zien als je de pc opstart, dan staat er meestal iets van setup of bios iets in die richten daar bij staat ook de knop die je moet indrukken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee, alleen om naar de BIOS te gaan ja. Maar dat is geen recovery knop. Ik weet nog dat er een speciale knop voor was. En ben inmiddels alweer uit de problemen. Hij start weer normaal op dus. zoals nu gaat goed ;) O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 188

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...