Spring naar bijdragen

Bit che maakt geen verbinding meer met µTorrent


KJJ

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi, ik zit met het volgende probleem. Ik gebruik Bit che in combinatie met µTorrent en tot voor kort werkte dat heel goed. Maar wanneer ik nu in het Torrent-Details venstertje klik op "Open Torrent" krijg ik geen verbinding meer met µTorrent en wordt het Torrent-Details venstertje ook afgesloten. Ik heb zowel Bit che als µTorrent al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar blijf met hetzelfde probleem zitten. Kan iemand me helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Je kan op open pagina klikken dan kom je op de site terecht waar het bestand op staat. Kan je ook meteen de comments door lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Dat is alvast een goede tip, dankjewel hoor! Het is wel iets omslachtiger en blijkbaar heb je ook soms Vuze nodig. Mijn vraag blijft dus toch hoe ik die "Open Torrent" knop kan reactiveren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik heb de vraag ook gepost op een forum van Bit Che zelf en daar stelde iemand voor om Bit Che en µTorrent opnieuw te verwijderen en dan eerst µTorrent en vervolgens Bit Che te herinstalleren, wat ik gedaan heb en met succes : het werkte weer. Het echte probleem lijkt me echter dat mijn 30 dagen proefversie van AVG pro de Torrent detecteert als malware en suggereert om hem niet toe te laten. Ik ben een beetje dom in die dingen, dus de eerste keer had ik gewoon gedaan wat AVG voorstelde, zonder na te gaan wat dat precies was  ;D Echter, het feit dat de Torrent als malware gedetecteerd wordt roept wel de vraag op hoe veilig of onveilig deze is ... iemand een mening hieromtrent?

O ja, ter info : http://convivea.com/forums/index.php?topic=1634.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Iedereen kan een torrent bestand aanmaken dus je heb altijd kans dat er iemand tussen zit die er een virus bij doet, dat is nou eenmaal het risico van downloaden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

OK, heb je gelijk in natuurlijk ... Hoe dan ook, hierbij lijkt me de topic opgelost  :) Met dank  :zwaai:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...