Spring naar bijdragen

AMD Phenom II X4 945 overklokken


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  357
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

Heey iedereen.

Ik dacht er is aan om misschien mijn CPU over te klokken. Alleen heb ik hier nog geen ervaring mee..

Hier even vlug een rijtje van de onderdelen van m'n pc (als het nog gedetailleerder moet, meld het dan aub):

Processor: AMD X4 945 3.0 Ghz       

RAM geheugen: 4GB RAM geheugen

Moederbord: ASUS M4A785TD-V EVO

Besturingssysteem: Windows 7

Videokaart: Ati Radeon HD5770

Koeler: CM Hyper N520 + Arctic Silver 5

Voeding: CoolerMaster Real Power M520

Ik wil rustig aan beginnen met overklokken, dus zo safe mogelijk. Alleen voordat ik het ga doen wil ik graag nog even iets duidelijk hebben, want hoe zit het nou met de garantie? Vervalt die nou, of blijft hij nog bij de leverancier?

Dus graag antwoord op mijn vraag over de garantie, en miss kan iemand een link geven naar een duidelijke overklok tutorial die geschikt is voor mijn CPU (het liefst nederlands, als dat niet kan dan niet :P)..

Jamie :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 357
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  327
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  27

heb zelf ook niet veel ervaring met overclocken maar ik heb dezelfde cpu naar 3450 gehaald op stock voltage.

dit ging makkelijk en was stabiel toen ik verder ging was ie niet meer stabiel op stock voltage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 327

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hier vindt je alles wat je wilt weten:

http://www.hardware.info/nl-NL/articles/amdnaGpvZGia/Workshop_Phenom_II_overklokken/

Staat alles duidelijk en gemakkelijk uitgelegd. Lees dit van te voren goed door voordat je begint, als je nog vragen hebt kan je die nog altijd stellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...