Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Fifa 11 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Ramoniazzz
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.138
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

ik heb laatst fifa 10 op mijn pc gespeeld en ik raad je aan om gwn op ps3 of xbox te spelen O0

lekkere timing xD, maar fifa 11 zal (hopelijk) revolutionairder zijn met Next-Gen Graphics

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 157
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

ik heb laatst fifa 10 op mijn pc gespeeld en ik raad je aan om gwn op ps3 of xbox te spelen O0

lekkere timing xD, maar fifa 11 zal (hopelijk) revolutionairder zijn met Next-Gen Graphics

weet ik maar het ging me niet om de graphic, maar om de bestuuring.ik vind ps en xbox toch fijner spelen als het om fifa gaat.

:peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.509
  • Actief:  

FIFA 11 Official Gameplay Trailer

Zalig :D 11v11 zou wel heel erg cool zijn.

Dat is dan 11 mensen van bv ploeg A tegen 11 andere spelers van ploeg B.

We are 11, fifa 11 :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

16 sept komt de demo pas tjonge, dat duurt nog effe =(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Lol, kun je nu ook al met de keeper spelen? Dat lijkt me echt saai! Misschien wel grappig met Kinect, door je huiskamer heen duiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik denk niet dat het online heel saai zal zijn om met de keeper te spelen. Die gasten zijn echt goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dit wordt mijn eerste Fifa sinds 2005 die ik weer ga spelen. Fifa 2005 vond ik geweldig, heb geen idee waarom ik nooit meer een fifa heb aangeraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.203
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik speelde FIFA 2005 toen veel omdat die vrije trappen leuk waren (en super makkelijk).

Toen heb ik FIFA 2010 overgeslagen omdat dat het er zo belachelijk lelijk eruit zag.

En nu kan ik niet wachten, de next-generations graphics lijkt mij geweldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  473
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  307
  • Actief:  

mijn eerste fifa was fifa world cup 2006 en later fifa 2007

maar kaka en rooney staan dus op de cover van fifa 2011

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  144
  • Actief:  

ziet er zeker netjes uit maar hopen dat hij dat ook is want op de PC loopt Pro Evolution Soccer mijlenver voor!!! maar dan ook echt mijlenver

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

ziet er zeker netjes uit maar hopen dat hij dat ook is want op de PC loopt Pro Evolution Soccer mijlenver voor!!! maar dan ook echt mijlenver

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Geef eens een paar argumenten waarom PES mijlenver voorloopt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Daar ben ik het totaal niet mee eens. Geef eens een paar argumenten waarom PES mijlenver voorloopt.

Sent from my iPhone using Tapatalk

graphics vind ik zoveel beter op PES 10 dan Fifa 10 dat is zoiezo 1tje, dan vind ik ook dat het scoren veel realistischer is bij PES 10, kijk nou bij Fifa daar schiet je en dan schiet je van ver en dan gaat die bal echt in een lijn op goal of naast... ik vind PES op de PC veel realistischer ook al ben ik een grote fan van FIFA op PS3 enzo... enige jammere van PES is dat ze niet alle licenties hebben ...

maar ik hoop iig dat fifa het dit jaar wel goed gaat doen en er iets prachtigs van maakt ook op de PC want dat laten ze de laatste jaren toch links liggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

lol PES  realistischer om een goal te maken?

die commentator loopt 10 minuten achter als ik 5 goals maak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

als jij 5 goals maakt zou ik het niveua tog iets hoger zetten en zeg nou niet dat dat op het hoogste niveau is want dat gelooft niemand!!!

oja btw ik heb dat nog nooit meegemaakt wat jij zegt en ik geef mijn mening dat ik PES 2010 beter vind op de PC dan Fifa 2010.... verder op alle andere consoles ben ik een echte FIFA gek maarja ik vind Fifa op de pc echt matig als je het vergelijkt met de PS 3, Xbox enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Als je fifa10 op de PC speelt en PES2010 ook dan zie je meteen dat PES een console port is en Fifa10 hetzelfde lijkt op fifa 2005...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

als jij 5 goals maakt zou ik het niveua tog iets hoger zetten en zeg nou niet dat dat op het hoogste niveau is want dat gelooft niemand!!!

oja btw ik heb dat nog nooit meegemaakt wat jij zegt en ik geef mijn mening dat ik PES 2010 beter vind op de PC dan Fifa 2010.... verder op alle andere consoles ben ik een echte FIFA gek maarja ik vind Fifa op de pc echt matig als je het vergelijkt met de PS 3, Xbox enzo

Dit jaar is inderdaad FIFA 10 grafisch gezien minder dan de voorgaande jaren.

Maar hoe je een goal scoort dat is maar 5% van de totale gameplay. Dus dat het mijlenver voorloopt dat slaat dan nergens op als dat de enige reden is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gelieve in het vervolg DEFTIGE argumenten te geven.

Van die 5 goals was natuurlijk overdreven sarcastisch van mij.

Maar zelfs bij één goal, heeft de speler al gedaan met vieren, en heeft de commentator pas door: OH AND ITS A GOAL!

(dit was weer overdreven, voor de mongolen onder ons :) )

Dit gaat btw over de PC versie, heb nog nooit pes gespeeld op een console.

En op de PC versie slaan die controls echt nergens naar, je kan het ALLEEN spelen met een Xbox 360 controller?

Tsss echt vervelend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Gelieve in het vervolg DEFTIGE argumenten te geven.

Van die 5 goals was natuurlijk overdreven sarcastisch van mij.

Maar zelfs bij één goal, heeft de speler al gedaan met vieren, en heeft de commentator pas door: OH AND ITS A GOAL!

(dit was weer overdreven, voor de mongolen onder ons :) )

Dit gaat btw over de PC versie, heb nog nooit pes gespeeld op een console.

En op de PC versie slaan die controls echt nergens naar, je kan het ALLEEN spelen met een Xbox 360 controller?

Tsss echt vervelend.

oh vandaar dat pes altijd zo goed werkte :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weken later...

• Bijdragen:  55

Ik krijg steeds meer zin in Fifa 11, daarlijk kunnen we eindelijk de Demo kunnen uitproberen op 15 September. Jullie moeten trouwens eens kijken op www.fifavoetbal.net en www.fifasoccerblog.com! Ik wil geen reclame maken, maar daar staan ratings en enkele andere leuke dingen, zoals producer blogs of fifasoccerblog.

De career mode lijkt mij tot nu toe de leukste verandering, de gameplay gefinetuned en de careermode vanaf 0 weer geschreven. Ik begin lekker met Feyenoord, amper transferbudget, veel talenten, middenmote team(helaas :() Dan hoop ik na het eerste seizoen europees voetbal te halen, dan een iets hoger budget te krijgen! Wie zou ik dan kopen? Een middenvelder en een verdediger tussen de 25 en 30 jaar zodat het team in balans is. In de spits heb je dan Castaignos en Tomasson, ook heb je Cissé nog. Op de vleugels heb je Wijnaldum, Cissé, Biseswar, Cabral, kortom talentvol. Op de 10-positie heb je Smolov, Wijnaldum, bruins, Tomasson. Daarnaast komen Fer en El-Ahmadi te staan. Verdediging is te jong en die hebben vastigheid nodig, vooral op de linksback-positie moet er een beter iemand komen te staan. Ja jongens, ik zie het al helemaal voor me en ik kan niet wachten tot ik het spel in mijn Playstation 3 stopt. Hebben jullie dit ook? Zo ja, hoe zouden jullie beginnen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik weet nog niet met wie ik ga beginnen, waarschijnlijk met een slecht club als Leeds United ofzo.. Heb er zin in :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik begin met PSV of Barcelona :P, maar ga bijna alleen maar online spelen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik begin absoluut zeker met PSV, misschien AZ. Even afkijken :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik begin absoluut zeker met PSV, misschien AZ. Even afkijken :P

Klopt niet echt wat je zegt he :P, je begint absoluut zeker met PSV.... maar misschien met AZ :P

Nog 13 dagen en dan de demo :D

Wie gaat op de PS3 spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  55

Ik ga ook op de Playstation spelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

There is no users online

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom blijft mijn Popcorn Time maar bufferen en hoe los ik dat op? Gebruiker123: Hey allemaal, ik heb een probleem met Popcorn Time. Iedere keer als ik iets wil kijken, blijft het maar bufferen. Super irritant! Iemand idee waarom dat zo is en hoe ik dat kan fixen? Alvast bedankt! ExpertGert: Hallo Gebruiker123! Dat klinkt vervelend. Bufferen in Popcorn Time kan verschillende oorzaken hebben. Hier zijn een paar dingen om naar te kijken: Internetverbinding: Eerst en vooral, check je internetverbinding. Als je wifi niet zo sterk is, kan dat de streaming beïnvloeden. Probeer dichtbij je router te zitten of gebruik een kabel als dat kan. Seeders en Leechers: Kijk naar de torrent die je probeert af te spelen. Popcorn Time zoekt naar andere gebruikers die de film of serie al hebben gedownload. Hoe meer ‘seeders’ (gebruikers die het bestand delen), hoe beter de kwaliteit. Dus als er maar heel weinig zijn, kan het bufferen. Kwaliteit van de Video: Soms is de kwaliteit (bijv. 1080p) te hoog voor je internet om snel genoeg te streamen. Probeer een lagere resolutie, bijvoorbeeld 720p, om te kijken of dat helpt. Software-update: Zorg ervoor dat je de laatste versie van Popcorn Time hebt. Soms helpt het om de app te vernieuwen, omdat bugs in oudere versies problemen kunnen veroorzaken. Firewall of Antivirus: Soms kunnen je firewall instellingen of antivirusprogramma’s de verbinding blokkeren. Controleer of Popcorn Time hier niet door geblokkeerd wordt. Als je dit allemaal hebt geprobeerd en het werkt nog steeds niet, laat het me weten! We kunnen samen nog verder zoeken naar een oplossing. Filmfan1987: Thanks voor de tips, ExpertGert! Ik ga ze gelijk even proberen. Joke1989: Oh, dat bufferen heb ik ook gehad! Bij mij bleek het gewoon te maken te hebben met het feit dat mijn huisgenoot ook tegelijkertijd aan het streamen was. Had nooit nagedacht dat dat mijn verbinding kon beïnvloeden. Mikky: Haha, ja dat kan echt een ding zijn! Heb ook eens problemen gehad toen ik aan het gamen was naast het streamen. Erg vervelend. Misschien moet je ook even kijken of andere apparaten niet je bandbreedte opeten. Gebruiker123: Bedankt voor de tips, iedereen! Ik heb nu een lagere resolutie geprobeerd en het lijkt beter te gaan. Fingers crossed! Samantha11: Ja dat lagere niveau helpt vaak! Maar ik moet zeggen dat ik Popcorn Time soms ook nog steeds traag vind. Hebben jullie ook andere manieren om films te streamen? Kasper: Hey Samantha11, wat dacht je van het gebruik van een VPN? Ik merk dat ik met een VPN soms betere verbinding heb, vooral als ik op een drukke netw smaak van streamingdienste gebruik. Joke1989: Ja, VPN kan ook helpen! Maar let op dat je niet alles heel erg langzamer maakt. Soms is het een beetje overkill als je gewoon thuis kijkt. Mikky: Precies! En als je niet wilt betalen voor een VPN, er zijn ook gratis opties, maar die hebben niet altijd de beste snelheid! Filmfan1987: Ik ben benieuwd naar die gratis VPN’s. Hebben jullie er eentje in gedachten die goed werkt? ExpertGert: Free VPN’s kunnen riskant zijn, maar als je het gewoon voor streaming gebruikt, kun je eens zoeken naar opties zoals Windscribe of ProtonVPN. Zorg dat je reviews checkt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Apple Software, Hardware en Besturingssystemen iRonnie: Hey allemaal, ik heb net mijn nieuwe iPad opgehaald en hoorde dat er een nieuwe iPadOS update is. Maar wat zijn de belangrijkste nieuwe functies? Iemand die dit kan uitleggen? Dank alvast! AppleExpert: Hoi iRonnie! Gefeliciteerd met je nieuwe iPad! De laatste iPadOS update brengt een aantal toffe functies mee. Hier zijn de belangrijkste: Multitasking Verbeteringen: Het is nu makkelijker om meerdere apps tegelijk te gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld een app in een split view zetten en een andere app daarnaast laten draaien. Dit is superhandig als je bijvoorbeeld aan het notuleren bent tijdens een online meeting. Nieuwe Widgets: Widgets zijn nu interactiever! Je kunt bijvoorbeeld je agenda of de weerapp direct op je startscherm hebben, en je kunt er nu op klikken voor meer info zonder de app volledig te openen. Handig, toch? Focus Modus: Met deze functie kun je nu verschillende focusinstellingen maken. Als je aan het werk bent, kun je bepaalde apps en meldingen uitschakelen zodat je niet afgeleid wordt. Perfect voor als je echt even wilt concentreren. Markdown Ondersteuning: Voor de creatievelingen onder ons, je kunt nu een tekstapp gebruiken die Markdown ondersteunt. Dit maakt het maken van notities en documentatie een stuk eenvoudiger. Verbeterde Bestandsbeheer: Finder (of Bestanden app) heeft nu meer functionaliteiten, zoals de mogelijkheid om je bestandsstructuur beter te organiseren en snel te delen. Als je nog meer specifieke vragen hebt, laat gerust weten! Veel plezier met je iPad! AppleEva: Thanks voor de uitleg, AppleExpert! Die multitasking functie klinkt echt handig. Ik vind het altijd zo’n gedoe om steeds apps te switchen. TechieMike: Ja, die widgets zijn echt een game changer! Heb je ook al die nieuwe mogelijkheden met de widgets in de widgetbibliotheek gezien? Echt leuk om je iPad meer te personaliseren. Arianna88: Ik vind die Focus modus ook super! Maar hoe stel je dat precies in? Ik wil niet dat mijn social media meldingen binnenkomen als ik aan het studeren ben. AppleExpert: Goed punt, Arianna88! Je kunt de Focus modus instellen via de instellingen. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Focus’ en daar kun je specifieke apps en meldingen kiezen die je wilt uitschakelen terwijl je focus aanstaat. Je kunt verschillende profielen maken, zoals ‘Studeren’, ‘Werken’ of ‘Vrije Tijd’. Ideaal! iRonnie: Thanks, AppleExpert! Ik ga dat straks even uitproberen. Ook leuk dat je die widgets kunt aanpassen. Ik hou van een beetje creativiteit! TechieMike: Ja, ik heb zelfs mijn weerwidget aangepast met een cool achtergrondje. Geeft net dat beetje extra. ArjanDeBoe: Haha, ik ben toevallig ook met mijn iPad aan het stoeien! Die bestandsbeheer is een beetje verwarrend, vond ik. Kan iemand me helpen met hoe je een map aanmaakt? AppleExpert: ArjanDeBoe, makkelijk! Open je Bestanden app, ga naar de plek waar je de map wilt aanmaken (bijv. ‘Mijn iPad’) en tik op ‘Nieuw’ of het plusje (afhankelijk van je iPad model), kies ‘Nieuwe map’ en geef het een naam. Arianna88: Top, thanks! Dat ga ik zeker proberen. Ik hou echt van al die nieuwe mogelijkheden. iRonnie: Ik ga nu ook eens aan de slag met die focus modus en al die widgets. Dit wordt leuk! Bedankt iedereen! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Waarom Downloaden Mensen Altijd Die Vreemde Bestanden? Wat Moet Ik Weten? RetroDL: Hey allemaal, ik heb een vraag die me al een tijdje bezighoudt. Waarom downloaden mensen altijd van die vreemde bestanden? Ik zie op forums en in chats soms files van tientallen gigabytes met rare namen en extensies. Wat moet ik daar over weten? Zijn ze echt veilig of moet ik gewoon mijn handen ervan afhouden? Thanks! ExpertUser88: Hey RetroDL! Goede vraag, man. Veel mensen downloaden vreemd uitziende bestanden omdat ze denken dat het toegang geeft tot gave dingen, zoals games, software of films. Maar er zijn een paar dingen waar je echt op moet letten. Wat is het bestand? Vaak hebben die bestanden een extensie zoals .exe of .iso. .exe’s kunnen programma’s zijn, maar ze kunnen ook virussen bevatten. Dus als je iets ziet dat je niet kent, zoek het dan eerst op. Waar komt het vandaan? Downloaden van een betrouwbare bron is super belangrijk. Als je iets tegenkomt op een shady forum of van een onbekende gebruiker, wees dan voorzichtig. Je wilt echt niet dat je computer wordt geïnfecteerd. Waarom enorme bestanden? Grote bestanden zijn vaak games of softwarepakketten, maar ze kunnen ook veel extra ‘troep’ bevatten. Vaak zijn dat stukjes software die je niet wilt hebben, zoals adware of spyware. Veiligheidstip: Gebruik altijd antivirussoftware en scan bestanden voordat je ze opent. En als iets te mooi lijkt om waar te zijn (bijvoorbeeld gratis software die normaal betaald is), dan is dat vaak ook zo. Kortom, wees voorzichtig, en als je twijfelt, download het dan niet. Hopelijk helpt dit je een beetje verder! DannyMIRC: Dankjewel, ExpertUser88! Handige info. Ik snap nu beter wat ik moet oppassen. GamerGirl99: Ik begrijp die nieuwsgierigheid wel. Soms zie je iets, en je denkt: “Dat moet ik hebben!” Maar ik heb ook eens een virus gehad door iets te downloaden dat er leuk uitzag. Nooit meer! RetroDL: Thanks voor de uitleg! Wat zijn goede bronnen dan? Heb je voorbeelden van sites waar je veilig kan downloaden? ExpertUser88: Zeker! Voor software kun je vaak terecht bij sites zoals Softpedia of CNET Download. Voor games kijk je naar platforms zoals Steam of GOG. Dat zijn veilige plekken! Altijd goed om reviews te lezen voor je iets downloadt! BobDeBouwen: Zelfde hier, ik download meestal via torrents, maar je moet echt weten wat je doet. Vaak zitten daar goede dingen tussen, maar ook veel rommel. Controleer altijd de comments van anderen! TechKnight21: Wat ik altijd doe is kijken naar het aantal downloads en de beoordelingen. Als iets veel gedownload is en positieve feedback heeft, dan is de kans groter dat het veilig is. Maar opgepast met die “cracks”! SarahD: Ik gebruik vaak Google om te checken of iets legitiem is. Als ik twijfels heb, dan download ik het niet. Gewoon makkelijker dan spieken achteraf, vind ik! DannyMIRC: Zal ik ook eens proberen, thanks SarahD! GamerGirl99: En als je echt niet kan wachten, gebruik een virtuele machine om het eerst te testen. Zo vang je eventuele virussen voordat ze je eigen systeem kunnen aantasten! RetroDL: Wow, wat een goede tips! Bedankt iedereen, ik voel me al een stuk zekerder over dit onderwerp. Ga echt wat beter opletten bij het downloaden! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Karoi heeft zojuist een badge verdient
      8 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...