Spring naar bijdragen

espalwii uitleg


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik probeer via deze site (link van dit forum) wat spellen te  bemachtigen maar mijn spaans is niet zo goed  :D

nu heb ik me geregistreed en nu ga ik op een spel staan en dan staat er een tekentje van een schijfje een ezel en nog iets...ik druk op schijfje en dan krijg ik een balkje van o.a. rapidshrae te zien....druk er op maar dan krijg ik geen links ofzo...iemand een idee hoe ik verdre moet en hoe ik daarmee moet downloaden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31
  • Reacties 8
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

gebruik google translate en laat de pagina vertalen van spaans naar nederlands ;)

http://translate.google.nl/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.espalwii.com/&sl=es&tl=nl

Vertalingen zijn nooit 100% maar je zal waarschijnlijk beter snappen wat er bedoeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

he wat goed, wist niet dat dit zo bestond maar....kan je me toevallig wel vertellen hoe ik nu moet donwloaden want dat lukt nog steeds niet


Post samenvoeging: februari 26, 2010, 08:25:23

ik krijg een link met lix.in maar als ik er op druk is het een foute pagina ....wat moet ik met die link en rapidshare ?

bij megaupload krijg je soms wel de gewone links te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb ook geprobeert om via de vertaalde google een torrent te downloaden en toen kwam de site met dit bericht: Lo sentimos pero debes estar registrado y logueado para la descraga. Even vertaald met google vertaler en toen kreeg ik dit: Sorry, maar je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze te downloaden. Dus je moet op de site je registreren om te kunnen downloaden. Maar een andere goede wii-torrent site is http://www.wiiiso.com/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

bij espalwii heb ik me geregistreerd en opzich klan ik overal komen alleen ik wil graag direct met rapid downloaden want dat begrijp ik dan een klein beetje alleen ik krijg geen links te zijn alleen dus die link met lix.in komt in beeld

ik begrijp niet zo goed hoe ik met die torrents moet werken, probeer er wel 1 te downloaden maar jemig daar heb je 100 keer meer geduld voor nodig dan bij rapid


Post samenvoeging: februari 27, 2010, 14:43:52

jammer dat niemand dit weet  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  48
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  35

espalwii is toch niet zo moeilijk in gebruik ik gebruik de site zelf ook als er zo een linkje staat van links protected by linx gwn op klikken en nrml krijg je dan een kadertje voor een beveiligings code

die er boven staat gwn in vullen en continue  klikken en nrml krijg je dan je links anders

kan je ook nog downloaden van 4usonly.info ongeveer de zelfde werkwijze maar Nederlandstalig

mvg,

Flemming

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 48

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Ik gebruik ook altijd espalwii ik doe alleen altijd directa downloaden. Dan klik je dus op dat rare diskje. De blauwe.

Ik zou ook via mega upload downloaden omdat je bij die andere altijd de kans loopt dat je moet wachten omdat er te veel gebruikers zijn.

Krijg je een linkje indd van linx dan moet je daar gewoon op klikken of even in je internet balk maar dat heeft Flemming al uitgelegt :P

Directa downloaden vind ik zelf het handigst omdat je dan gewoon een bestandje krijgt die je moet openen via WinRAR. Simpel toch? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

  • Bijdragen:  31
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-06-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik doe het juist graag via rapid omdat ik daar een abbo heb die ik nog kan gebruiken

maar wat moet ik dan met die linx

als ik er op kli gebeurd er niks ik zie alleen dat linkje bij rapidshare  :(


Post samenvoeging: maart 07, 2010, 21:29:16

ik druk op blauwe schijfje

krijg dan de keuze tussen verschillende uploaders, downloaders of weet ik hoe dat heet

ik kies dan het balkje met rapidshare er staat een balke VER onder en

druk er op en dan verschijnt er onder in oranje een link

http:/lix.in/ en dan wat cijfers

als ik er op klik krig ik een wit scherm met foutmelding

begrijp er dus niks van  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 31

  • Bijdragen:  473
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Als je een linkje krijgt met Lix dan moet je daar dus op drukke. Als je er niet op kan drukken doe je hem in je internetbalk zodat je naar die site toe gaat. Dan kom je op de site en zie je lix.in met daaronder Continue en met daar onder weer een paar cijfers en daaronder een balkje waar je die grote cijfers (of letters) in typt. Dan klik je dus op continue. Dan staart daar link 1 link 2 en misschien nog meer links. Misschien hete ze anders. Maar je moet dus niet drukken op Download DLC en Download Usenet. Je moet de linkjes daar boven hebben. Dan kom je automatisch op de download site uit. Tenminste dat is bij mij zo.

Maar er zijn niet zo heel veel spellen die je moet downloaden via lix. Om welk spel gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 473

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...