Spring naar bijdragen

Melding Harde schijf niet toegewezen


Theresia

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste mensen,

help mij a.u.b. Ik heb met het programma EASEUS Partition Master Version 4.1.1 een partitie gemaakt van mijn harde C schijf. Het betreft een nieuwe computer waar windows 7 op geinstalleerd is. Dat is goed gegaan. Alleen nu geeft hijde melding bij schijfbeheer en opslag dat de nieuwe partitie niet toegewezen is. Als ik dat wil doen en er dus met de rechtermuis op klik dan heb ik alleen de mogelijkheid van een nieuw volume te maken. Moet ik dat doen is mijn vraag, want als ik erop klik dan komt er een wizard die een nieuw volume wil maken. Ik zeg ja maar dan geeft hij aan dat de ruimte te klein is. :'( :' ( Wie o wie heeft de juiste oplossing. ( De schijf wordt dus ook niet gezien in mijn computer ) Bij voorbaat dank en hartelijke groeten. Theresia


Post samenvoeging: februari 28, 2010, 12:37:20

Is er nu helemaal niemand die mij kan en wil helpen?

Please!!! :-[ :-[ :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...