Spring naar bijdragen

bestanden blijven 'afronden' bij Emule; worden niet compleet


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik download nu een aantal dagen via Emule; eerst ging dat prima en verdwenen complete downloads in de 'incoming map'. Opeens blijven de downloads in 'afronden'staan (zijn wel voltooid als je bestandgegevens vergelijkt) maar worden nooit compleet. Ze komen daardoor ook niet in de 'incoming map'. Hoe kan dat? Heb ik ergens aan gerommeld? Het schijnt dat je de bestanden via de 'temp' map toch naar je incoming map kunt halen maar daar snap ik niets van. Wie kan me helpen? Ik zit met een reeks downloads waar ik niets mee kan!

:'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  160
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-10-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Is het ondertussen al opgelost of nog steeds niet?

Opeens blijven de downloads in 'afronden'staan (zijn wel voltooid als je bestandgegevens vergelijkt) maar worden nooit compleet.

Wat bedoel je met: zijn wel voltooid. En wat heb je vergeleken dan?

Niet voltooide downloads staan inderdaad vaak in een temp mapje.  Moet je eerst even verborgen mappen weergeven aanvinken. (gewoon in windows mapje, opties, mapopties..)

1: C, programfiles, emule, temp

2: C, documenten, downloads, temp.

Daar ergens zal je moeten zoeken naar mapje temp van Emule.

Dan kun je die bestanden misschien wel kopieren en dan ergens anders plakken en gebruiken.

Ik gok ook maar het 1 en ander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 160

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...