Spring naar bijdragen

Sneller en slomer internet


Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik 2 weken overgestapt naar het alles-in-1 pakket van ziggo(met 20Mb internet), ik had daarvoor al internet van ziggo(3Mb), maar ik heb nu het volgende probleem:

Voordat ik naar het alles-in-1 pakket ben overgestapt ging het browsen op het internet best snel(1 a 2 seconden voor een pagina), maar nu doet hij er vaak 4-5 seconden over(en ik heb nog wel sneller internet), en de draadloze verbinding valt steeds weg, wat nogal vervelend is al ik ergens in het huis op de laptop zit(dit had ik daarvoor ook niet), ik heb geen nieuwe router of modem genomen, en vaak doet de vaste verbinding met mijn desktop het ook niet.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat het internet niet steeds wegvalt, of hoe het sneller kan?

Bvd,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...