Spring naar bijdragen

[DS] sonic and sega all star racing - load rom errcode-4


kanerniksvan

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

>:(heb dit spel gedownload en nu doet het spel het niet >:(

krijg de volgende foutmelding

rom loading failed

load rom errcode-4

please reset system

wie weet hoe ik dit spel aan het gang kan krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154
  • Reacties 36
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Is dit voor op de Nintendo DS?

Zoja,

Formatteer je MicroSD en zet er de nieuwste firmware op. Of download een andere ROM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Welke flashkaart gebruik je? Als je dat wil zeggen kan het zijn dat je misschien een nieuwe firmware erop moet zetten.

Verder is er al een fix voor het spel. Misschien wilt dat helpen. Zoek op The Pirate Bay naar: [NDS]Sonic and Sega All Stars Racing[uSA][FIX].zip

Als je een R4 hebt kan het zijn dat die fix niet werkt op de R4. Dan wilt dit misschien wel helpen:

Jugar Sonic & Sega All Stars Racing nds fix para r4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

het kaartje is een dstt kaartje, met volgens mij de laaste firmware, het spel rabbits go home wou ook niet en na het update van de firware doet die het wel. dus daar ligt het volgens mij niet aan. en hoe nu veder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Je kunt het spel proberen te fixen. Zoek ff op The Pirate Bay naar [NDS]Sonic and Sega All Stars Racing[uSA][FIX].zip

Let wel op dat je een Amerikaanse rom nodig moet hebben anders werkt die fix niet.  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke wil het graag proberen maar wat moet ik dan doen. snap het niet :sos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ga naar google en typ daarin "sonic all stars racing fix" (zonder de " "). Dan neem je de 2de link (die van filestube.com). Daar kan je al een gefixte versie van het spel downloaden. Als het goed is moet die het doen  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke heb gekeken, maarrrrrrrrrr :police:ik moet lid worden. andere oplossing misschien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

[A]kanerniksvan: je moet de 2 link nemen met google (dus die van filetube.com) dan zie je 2 links staan. Dan neem je die megaupload. Dan kom je op een gegeven moment op megaupload. Ik kan je wel die megaupload link sturen via PM maar ik weet niet of het mag. Ik heb hem zelf ook gedownload en hoefde nergens lid van te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

werkt dus ook niet :( :( :(.en nu. het moet toch mogelijk zijn om dit spel op mijn ds te krijgen. heb dus een dstt kaartje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dan zit er denk ik niks anders op dan wachten op een nieuwe firmware van je DSTT kaartje en dan ook nog hopen dat de nieuwe firmware het spel ondersteund (maar ik denk dat als er een nieuwe firmware uitkomt dat je meer dan 85% kans hebt dat het spel word ondersteund).  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

nu Sonic Classic Collection geprobeerd te instaleren op mijn dstt kaartje en ja hoor zelfde probleem. is dit het einde dan voor het ds tijdperk :sos:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor de uitleg van de fix zombymario. Ik ben er blij mee.

;)

Misschien is de EZ flash iets voor jouw, kanerniksvan. bij mij werken bijna alle spelletjes want er komt iedere maand een nieuwe kernel uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ben je mooi klaar mee. heb je een dstt kaartje en willen de nieuwste spellen niet >:(.

misschien doe ik nog iets vekeerd bij het fix gebeuren. moet toch mogelijk zijn om de nieuwste spellen te spelen op een dstt kaartje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Met de fix kan niets verkeerd gaan. Neem die van Zombymario.

Gaar het om een dsi? Want dan zul je een ander kaartje moeten kopen. DSTT is niet geschikt voor de DSI.

We horen het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
  • 2 weken later...

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

werkt niet.

heb een ds litle en een dstt kaartje.

hoe nu veder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als de fix niet werkt dan moet je wachten op een DSTT firmware update.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke en wanneer komt ie uit. en waar vindt ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Wanneer die uitkomt weet niemand. Je kan hem meestal vinden op de site van de DSTT zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • 3 weken later...

  • Bijdragen:  23
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-04-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik zit met ongeveer hetzelfde probleem:

ik heb een r4 kaartje ik zet Sonic allstars racing erop en het werkt ni ma het rare is hij geeft geen error code het laad, het wordt een wit scherm, en dan wordt het zwart en blijft het zo

dit heb ik ook al gehad bij gta: chinatown wars , mario and luigi bowser inside storie en Kingdom Hearts

plz help mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 23

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

dit heb ik ook al gehad bij gta: chinatown wars , mario and luigi bowser inside storie en Kingdom Hearts

Dit zijn allemaal spellen die je moet patchen. Zonder patch zullen ze niet gaan werken. Ik heb hier wat TUT's gevonden voor het patchen van de spellen:

GTA Chinatown Wars fix

Kingdom of Hearts 358/2 Days fix

Voor Mario & Luigi is het wat moeilijker want dan moet u Ysmenu op uw R4 installeren om Mario te laten werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Ik heb hetzelfde probleem, had hier ook al eerder een topic over geopend. Mijn zoontje heeft een R4 en dat is als ik het zo begrijp helemaal niks meer waard wat betreft de nieuwe spelletjes....

Zit er over te denken om een nieuwe flashkaart te kopen, hoef ik ook niet steeds die spelletjes te wisselen voor hem...  :) Alleen welke kaart doet het wel goed met die nieuwe spelletjes?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Dat topic kan me nog herinneren en toen had ik dit antwoord gegeven:

1'tje die nog wel firmware updates krijgt zoals een M3, of een CycloDS of een DSTT (de laatste word vooral aangeraden voor jonge kinderen omdat deze kaart geen keuze-menu heeft waardoor je meteen in het menu komt met de spelletjes en meteen kan spelen).

En als die spelletjes ook niet op een DSTT werken dan kan ik uw een M3, CycloDS aanraden. Deze kaarten zijn minder kindvriendelijk (om het maar zo te zeggen). Niet dat een kind van 6 jaar er mee overweg kan maar ze zijn ietsjes moeilijker dan een DSTT. Maar op die 2 kaarten werken die Mario & Luigi en al die andere nieuwe spellen wel. Misschien is het ff wennen voor uw kind maar ik denk dat die er wel mee overweg kan.

Edit: Vond nog een antwoord:

Mag ik vragen hoe oud uw zoontje is? Als hij nog jong is (denk maar 8/9 jaar) zou ik een DSTT aanschaffen. Krijgt nog updates volgens mij (laatste is uit december 2009 dus ik denk dat er weer bijna een nieuwe aankomt). Is een handig kaartje omdat deze kaart geen menu heeft. Waardoor je meteen naar de lijst met spelletjes gaat. Handig voor jonge kinderen want kunnen ze meteen hun spel kiezen en spelen.

Wilt uw een wat professionele kaart dan kan ik u de CycloDS aanbieden. Deze is wat minder geschikt voor jonge kinderen (deze heeft een menu). Maar deze kaart heeft een hele goede ondersteuning.

U kunt ook een M3DS Real kopen. Deze is volgens mij van dezelfde makers van de R4 maar deze krijgt wel nog goede updates. Ik weet niet of deze lijkt op een R4 (dus daar bedoel ik mee dat die dezelfde interface heeft).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Ja, ik weet 't. Maar ik heb nog nergens duidelijk gelezen waar bv Sonic Racing en Sonic Classic het op doen (google me suf). Dit zijn met name die spelletjes waar mijn zoontje dagelijks om zeurt...

Dus ik hoop dat iemand dit leest waarvan deze spelletjes het wel doen op zijn kaart (zonder moeilijke omwegen) en mij kan vertellen welke kaart dit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

  • Bijdragen:  98
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  48

Heb 'm eindelijk werkend gekregen! Zet Wood r4 v 1.05 op je kaart. Alle nieuwe spelletjes doen het! Echt helemaal super! Dit was mijn laatste poging voordat ik een nieuw kaartje zou aanschaffen, maar is dus niet nodig.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 98

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Gast Avenue 17

    Gast Avenue 17

    Geplaatst

    The charming answer

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.
  • Recente prestatie

    • Peter1963 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

    Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...