Spring naar bijdragen

[DS] sonic and sega all star racing - load rom errcode-4


kanerniksvan

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

oke wil ik ook graag proberen waar vindt ik

Wood r4 v 1.05

en hoe werkt dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154
  • Reacties 36
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als u een R4 hebt dan kan u Woods 1.05 gebruiken. Het moet wel een originele R4 zijn. Op andere kaarten werkt Woods 1.05 niet.

Hier kan Woods gedownload worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  154
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  06-03-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik heb mijn ds kaartje gekocht bij myflasch. het is een dstt kaartje.

en hoe gaat het in zijn werk. heb woods gedownload. wat moet ik nu doen. graag stap voor stap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 154

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Woods werkt niet op DSTT-kaartje. Daarvoor moet u een R4 hebben. Dus Woods zal helaas niet gaan werken op uw DSTT.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  11
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  31-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb een EZ Vi voor de DSI.

Alle spelletje doen het hierop prima. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 11
Gast merlinoboy

hallo...

hier ook probleempie met sonic and sega blablablajeweetwel, maar ik kom er gewoon niet uit...

1: ik heb een R4 sdhc, 2: ik heb een Apple (computer) 3: ik heb eerste keer op romulation gedownload (standaard rom-zoekmachine), errcode=-4, normaal als ik n errcode had, als ik hem gedeleted had, en er terug op had gezet, deed hij het gewoon weer...ik heb die eerste fix gedownload in deze topic (dieene in dat spaanse filmpje), dee t ook niet... en ik ben ook niet van plan om een nieuwe kaart te gaan kopen... geen idee van wanneer de menu-software is, maja, kom ik ook wel achter... maar kan iemand me helpen met spel laten werken??? alsjeblieft??? iemand??? alvast bedankt!!!  O0 :zwaai: :cool2:


Post samenvoeging: april 29, 2010, 23:53:29

ook nog, ik heb een irritante spook-plak-niet bestaand filetje in mijn r4 van sonic game... je wil zn info bekijken en hij verdwijnt... je kan hem niet verwijderen... hij weegt niks... allemaal verwarring... kweet niet of dit verder helpt maar alleen om het helpen misschien een beetje makkelijker te maken...  :zwaai:

kwacht wel op antwoord, k verheug me er al op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ook nog, ik heb een irritante spook-plak-niet bestaand filetje in mijn r4 van sonic game... je wil zn info bekijken en hij verdwijnt... je kan hem niet verwijderen... hij weegt niks... allemaal verwarring... kweet niet of dit verder helpt maar alleen om het helpen misschien een beetje makkelijker te maken...

Voor dat weg te krijgen lijkt mij het beste om de SD-kaart te formatteren naar FAT32. Let wel op dat met formatteren alle data eraf haalt, dus haal dat er eerst ff af en zet het ergens op uw pc.

hallo...

hier ook probleempie met sonic and sega blablablajeweetwel, maar ik kom er gewoon niet uit...

1: ik heb een R4 sdhc, 2: ik heb een Apple (computer) 3: ik heb eerste keer op romulation gedownload (standaard rom-zoekmachine), errcode=-4, normaal als ik n errcode had, als ik hem gedeleted had, en er terug op had gezet, deed hij het gewoon weer...ik heb die eerste fix gedownload in deze topic (dieene in dat spaanse filmpje), dee t ook niet... en ik ben ook niet van plan om een nieuwe kaart te gaan kopen... geen idee van wanneer de menu-software is, maja,

Als de eventuele patches het niet doen dan moet u wachten op een nieuwe firmware van de R4 SDHC. Helaas komen de firmware soms en dan laat de maker de hele tijd niks van zich horen. Wat ik u echt zou aanraden  om een nieuwe kaart te kopen die nog wel firmware updates krijgt zoals een M3, CycloDS of een iToch. Zelf vind ik de CylcoDS het beste kaartje wat er is (niet om reclame te maken) maar gewoon omdat ik ook eerst een R4 had en daar steeds minder spellen het op. Nu op mijn CycloDS doet alles het.

Edit: Wat u kunt doen is proberen om de laatste firmware te downloaden. De laatste versie komt uit 25 maart. Misschien werkt die daar wel op. U kunt hier te laatste versie downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
Gast merlinoboy

:s

die nieuwste firmware doet et niet... hij geeft een wit scherm met een microsd met een ?tje...

mijn r4's systeem bestaat uit:

#1: DEMON.SYS

#2: DEMON0.SYS

#3: moonmemo

#4: moonshl2

#5: R4.dat

#6: R4iMenu

#7: SWRESET.SYS

ik weet het ff niet meer, hoor... al die verwarring...  :s :geheim: :-[

nee echt, serieus man, ik heb al een week zitten googlen, alleen deze topic heb ik toevallig gevonden, ik zocht namenlijk naar "errcode=-4", en ik vond toevallig een titel met sonic and sega allstars racing, waar ik die errcode dus bij heb... man oh man oh man...  :-\ :'( en dan nog te zeggen dat ik nog andere dingen heb waar ik DA GEN LANG naar heb gezocht... alleen maar een paar dooie einden. pokke...

ik ben nog nooit ergens zo niet uitgekomen als dit...  :s ??? als iemand nog iets weet, laat het dan ff weten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
Gast merlinoboy

Uhm, ja, nou, zoals ik al zei, ik heb mac, geen windows...

dus uh... heeft die geen zin... dus... werkt niet maar alsnog thnx.  :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

koop een nieuw kaartje?

http://www.dsr4.nl/

Niet om lullig te zijn maar ik zou, voor een nieuwe kaartje, nooit een R4 aanraden  ;)

Je kan beter een CycloDS of een M3 nemen. Die 2 krijgen veel support van de makers van de kaart en alle nieuwe spellen doen het er vaak op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...