Spring naar bijdragen

Xbox monitor DVI


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo,

ik heb een xbox 360 elite en een samsung SyncMaster P2350 23inch die Full HD ondersteunt, nou zit er op de monitor alleen een dvi en een rgb-in aansluiting.

Mijn xbox is aangesloten op de rgb aansluiting met een resolutie van 1920x1080. Alleen hij geeft op de xbox niet aan dat dit full-hd is. Nou hoort de xbox volgens mij aan te geven 1080P. Klopt het dat als ik deze koop, dat ik wel in Full-HD speel? Of speel ik nu al gewoon op de beste kwaliteit ( heb dat idee namelijk niet, vind het beeld niet echt scherp), komt dit omdat ik analoog speel en niet digitaal?

http://www.xcm.cc/xcm_white_360_hdmi_1080i_cable.htm

Dus voor de duidelijkheid heb ik nu de xbox op de monitor aangesloten via rgb en niet dvi. Hopelijk begrijpen jullie mijn verhaal een beetje  :P

:edit ik zie dat die kabel alleen voor witte 360's is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  10-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke xbox heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 14
  • 603

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke xbox heb je?

ik heb een xbox 360 elite

RGB ondersteunt geen full hd, omdat het analoog is, en full hd is digitaal. Je hebt wel een VGA kabel voor de xbox 360, anders moet je het doen met een rgb kabel. een andere mogelijkheid bestaat niet. (volgens mij)

Weet je 100% zeker dat je de 360 hebt aangesloten hebt met RGB, aangezien je scherm geen rgb heeft... Wel VGA en DVI

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

HDMI naar DVI kabel, met een split stuk ertussen voor geluid. Dus zoals op de foto die je linkt.

Moet prima werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

thnx voor de snelle reacties, jah dat rgb-in stond net onder de ingang van de kabel, maar het is inderdaad gewoon een vga ingang.. ;)

Okee Farid, dat was dus wat ik niet zeker wist, dus het maakt wel degelijk verschil tussen analoog en digitaal qua beeld. Dan ga ik zo'n kabel aanschaffen, heb ook nog een andere oplossing gevonden, maar geeft dit net zo'n mooi resultaat? http://www.hdmikabelshop.nl/adapter-hdmi-male-dvi-d-male-verguld.html Moet dan alleen even kijken hoe ik audio ga regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

  • Bijdragen:  2.097
  • Waardering:   74
  • Prestatiepunten:  575
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-03-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Dat geeft dezelfde kwaliteit.

Alleen geluid moet je ergens anders vandaan trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 74
  • 2,1k

  • Bijdragen:  22
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Jah, ga denk ik ook voor die eerste kabel, heb ik gelijk een mooi systeem. Ben benieuwd wat het verschil gaat zijn met digitaal. Hopelijk wat scherper beeld


Post samenvoeging: maart 09, 2010, 19:11:18

Die eerste kabel is volgens de verkoper alleen voor de xbox's zonder hdmi. Nou kan ik volgens mij het beste deze kabel kopen van het filmpje.

Dus gewoon van HDMI naar DVI, en dan geluid via dat geval wat ik er ook bij heb gekregen.

Maar die kabels zijn niet goedkoop , rond de 25€, dus ik wil zeker weten of dvi mooier beeld geeft dan via agp. De een zegt van wel en de ander van niet? Lijkt mij toch dat dvi (digitaal) inderdaad een beter resultaat geeft dan agp(analoog).

Sorry voor al deze vragen, maar wil het graag zeker weten.


Post samenvoeging: maart 10, 2010, 13:59:33

Topic kan dicht, heb een hdmi naar dvi kabel gekocht + een tulp man naar tulp man kabel die in dat audioverlengstuk van xbox gaat. Dus nu speel ik op 1080p full hd + audio O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 22

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...