Spring naar bijdragen

4 delig winrar bestand


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  11-03-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, Ik heb het spel, Yu-Gi-Oh - Power of Choas, de Kaiba versie gedownload in 4 delen (winrar).. nu moet ik een password hebben maar die staat niet op de site waar ik hem vandaan heb.. weet iemandwat ik moet doen?

als dat gelukt is, heb ik nog een vraag.. wat moet ik met de 4 bestanden doen? uitpakken en dan...? alvast erg bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

tja, zonder password kom je niet ver. dan zou je een andere moeten downloaden zonder pass.

of lees de comments v/d torrents eens door?

of zoek via google naar de pass op verschillende forums waar de game ook wordt aangeboden

als je de pass hebt dan pak je het 1e rar bestand uit met winrar. de andere 3 volgen dan vanzelf. er zal dan zeer waarschijnlijk een iso bestand uitkomen. deze kun je dan mounten met daemontools!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...