Spring naar bijdragen

Probleem met mijn videokaart.


Dwayne Johnson.

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hallo.

ik zat dus net achter mijn pc en opeens viel mijn beeldscherm uit.

Dus ik vond een oud werkend beeldscherm , en ik sluit die aan op mijn videokaart.

Doet het niet ..

Dus ik weer een ander.

Zelfde probleem..

Dus toen dacht ik als ik nou is mijn videokaart verwijder en op mijn standaard videokaart aansluit.

Succes hij doet het , maar nu kan ik dus geen ene drol , ik kan geen game spelen etc etc.

Iemand enige links voor een update van me Standaard videokaart.

Ik Gebruik Windows 7 Ultimate.

de naam van me oude videokaart is : ATI Radeon 4650 HD

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 515
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Geluk dat je een moederbord hebt met een videochip erop dus. Tenminste, ik neem aan dat dat zo is en je niet twee verschillende videokaarten in je systeem gepropt hebt? :P In ieder geval kunnen wij niet gokken wat voor moederbord je hebt en wat de videochip daarop is, dus we hebben in ieder geval de naam van het moederbord nodig om daarachter te komen.

By the way, ik heb zo het vermoeden dat je kaart overleden is. Draaide de ventilator ervan nog toen het beeldscherm uitging?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  1 lid is actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...