Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

XBOX 360 - Harddisk nodig voor Mediacenter Extender functie?

Duken
 Delen

Aanbevolen reactie

• Administrators

• Bijdragen:  26.235
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  25.013
  • Dagen gewonnen:  264
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Heren en Dames,

Ik ben een beetje in dubio. Zoals sommige al weten verplaats ik mijn LCD tv van de huiskamer naar de slaapkamer. In de huiskamer staat een Mediacenter en hiervoor wil ik een Mediacenter extender aanschaffen. Nou had ik eerst een Linksys unit hiervoor op het oog maar deze is niet meer te koop en word niet meer geproduceerd. De 360 is dus de "beste" keuze. Ik vind het alleen niet zo fijn met dat vliegtuig geluid van dat ding in me slaapkamer.. .maar goed.

Media center functie zoals onderstaand:

Nu ben ik dus aan het zoeken naar een 360. Ik heb de 360 arcade op het oog. Hier zit een HDMI aansluiting op en kan je kopen bij de Dixons / Mediamarkt voor een prijsje van +- 140,- . Nou ben ik best wel fan van Racegames en Forza 3 is eigen wel een gamepje wat ik graag zou willen spelen. Maar deze is weer leverbaar met een Elite en dan komt de prijs op 250,-. Dat is voor mij te veel van het goede.

De 360 zal dus eigenlijk voor 95% gebruikt worden als Mediacenter extender en de overige 5% als game console voor misschien Forza 3. (Ik ben meer een PC gamer) .

Maar is zo een Harddisk voor een 360 nou echt nodig? Bij de arcade heb je 256 MB geheugen, maar een harddisk je 360 ook sneller (ivm cache etc)? Iemand die hier wat kaas ervan heeft gegeten? Zijn er meer leden met ervaringen als de 360 in Mediacenter functie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 29
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  Nooit

Je kan Beter een XBOX Kopen met harde schijf wand voor Forza te spelen heb je al een HDD nodig voor het spel voledig te instaleren , en voor media center als je bijvoorbeeld AVI bestand wilt zien moetje Eerst de codec downloaden en dat pakt ook al iets in op je hdd

een Maat van mij had De arcade gekocht en brengt wel een Paar nadelen Mee vind ik dus als ik van jouw was zou ik een Elite Kopen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ai, maar dat is dus wel handig om te weten. Dus voor diversen codecs heb je ook een harddisk nodig... damn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

Binnekort, in de lente nog, wordt het ondersteund om USB sticks als stroage te gebruiken (maximaal 16 GB per usb poort, dus je kan max 2x 16 = 32 GB er in pluggen). Dit is meer dan genoeg voor het extenden en zelfs nog wat voor het opslaan voor save games etc :)!

Edit: anders heb ik wss nog wel een 20GB hdd voor je waar ik van af wil :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

Als je de game van dvd naar de hdd kopieerd dan maakt de xbox veel minder geluid tijdens gamen.

Hij laadt dan de game vanaf de hdd ;)

Overigens W7 met xbox werkt prima heb ik hier ook :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.573
  • Waardering:   118
  • Actief:  
  • Leeftijd:  42

thx! dat is handig om te weten. maar dan kies ik idd wel voor een 360 met HD, of een 2de hande (robin) HD. ik laat t wel even weten. ik wil eerst een nieuwe tv, da de xbox. dus t zal nog ee weekje of 2,3 duren.

@impy, kan je ook je extra modules bekijken via de 360 mce interface? zoas uitzending gemist, rtl gemist? heb je dat ook toevallig draaien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Heb ik niet draaien maak er zelf ook geen gebruik van omdat de xbox in de huiskamer staat :)

Maar ik weet idd wel dat er een plugin is die je moet installeren om uitzending gemist werkend te krijgen, het is iig mogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ja daarom,

Ik heb de plugin om me Mediacenter bak staan. Maar ik vraag me af of de xbox dan ook kan werken met dit soort plugins. Er is weinig tot niks over te vinden. Ik ga wel op goed geluk  ::)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

op internet is alleen veel te vinden dat ze het werkend hebben gekregen met Windows XP.

Naar mijn mening moet dit ook wel kunnen werken op W7.

Kun je anders eens die plugin doorsturen kijk ik even als ik van me werk thuis ben of ik het werkend krijg op de xbox.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ik gebruik deze:

http://www.ardani.nl/Site/TVGemist

Ik hoor graag van je of t werk! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ja het werkt maar het beeld is niet echt bepaald super omdat hij natuurlijk met die plugin via uitzending gemist op internet kijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

i know, maar rtl4 is wel goed. ned123 hebben alleen lage kwaliteit.

maar de plugin werkt dus goed. ik ga misschien vandaag nof een 360 elite met forza 3 kopen. de tv word voor 90% die philips 7404 uit me hoofd.

als alles staat maak ik wel een fototje :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Het gaat dan om deze aanbieding:

http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/xbox360/hardware/MICROSOFT+Xbox+360+Elite+console+Value+Pack.7122947/default.aspx

Deze console beschikt over alles wat je nodig hebt, inclusief 120 GB harddisk en HDMI-aansluiting. Tijdelijk met de games Halo 3: ODST en Forza Motorsport 3!

229,-  O0

Ik wil hem alleen in de mediamarkt halen.. maar daar hebben ze volgens de webshop niet deze value pack. Anders toch even langs de dixons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

@DukeN: Als je een Xbox hebt mag ik jouw dan toevoegen? Lijkt me wel leuk  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Natuurlijk kan dat, al weet ik niet of ik lang op Live blijf aangezien ik weinig zal gamer op de 360.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Het gaat dan om deze aanbieding:

http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/gaming/xbox360/hardware/MICROSOFT+Xbox+360+Elite+console+Value+Pack.7122947/default.aspx

Deze console beschikt over alles wat je nodig hebt, inclusief 120 GB harddisk en HDMI-aansluiting. Tijdelijk met de games Halo 3: ODST en Forza Motorsport 3!

229,-  O0

Ik wil hem alleen in de mediamarkt halen.. maar daar hebben ze volgens de webshop niet deze value pack. Anders toch even langs de dixons.

Let wel op dat er wel een HDMI-aansluiting opzit maar je krijgt er geen HDMI-kabel bij. Die moet je nu nog apart kopen. Heb ik ook met me nieuwe Elite. Ik dacht dat er ook een HDMI-kabel bijzat (was wel bij de Pro versie). Maar ik kreeg gewoon een standaard kabel  :(

Kan je nog een HDMI-kabel kopen.

Vond hier wel een HDMI-kabel voor de Xbox 360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Voor die prijs kun je hier bijna 30 hdmi kabels halen. die dingen kosten maar €0,75 cent, heb die zelf ook en zijn goed stevig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

O, wist ik niet. Lekker goedkoop. Die zou ik dan ook nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  93
  • Actief:  Nooit

En Heb Je er 1 gekocht?  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

nee, ik sta nu in de mediamarkt alkmaar. daar is de 360 met forza 3 en halo ostd 111 euro. wel de arcade dus koop er ee 60 gb chijfje bij. maar oo ooo ooo er staat hier een rij... hopenlijk ben ik nog optijd. woei om 4 uur word start de verkoop.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

wow, zeer mooi prijsje.

Hopelijk kan je er 1 kopen ^^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

jeeeee ik heb er 1! helaas was de tv niet meer te koop bij de mm. deze zal ik dus online moeten bestellen. maaaar straks de 360 even aansluiten. ook een mce afstandbedieing voor de 360 erbij gekocht.

nu nog een netwerk kabel trekken van beneden naar boven en gaan met die banaan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ene, heb je al een Xbox live account gemaakt. Want dan kan ik je toevoegen.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Ga ik vanavond doen, gisteren heb ik de boel gekoppeld en het draait als een trein! Echt geweldig systeem van onze vrienden Microsoft  O0

trouwens een gamertag heb ik al, namelijk:

DukeNNL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik heb je toegevoegd.  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Waarom werkt Bluetooth niet op mijn Mac en wat kan ik eraan doen? iRonnie: Hey allemaal! Ik heb een probleem met mijn Mac. Bluetooth werkt gewoon niet meer… Ik kan geen muis of toetsenbord connecten en er verschijnt ook geen apparaat. Wie heeft tips of ideeën? Alvast dank! AppleExpert: Hey iRonnie! Ik begrijp dat dat frustrerend kan zijn. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen om het probleem op te lossen. Hier zijn wat stappen: Controleer of Bluetooth aan staat: Kijk bovenaan je scherm, in de menubalk. Moet een Bluetooth-icoontje staan. Als het uitgeschakeld is, klik er dan op en schakel het weer in. Herstart je Mac: Dit lijkt simpel, maar soms lost een herstart heel wat op, toen dat ik mijn computer weer opstartte na een paar dagen problemen, werkte alles weer normaal. Reset Bluetooth-module: Houd Shift + Option ingedrukt en klik op het Bluetooth-icoontje in de menubalk. Je ziet nu een optie “Reset Bluetooth Module”. Dit kan helpen als er iets mis is met de verbinding. Vergeet apparaten: Als je eerder apparaten had verbonden, ga naar Systeemvoorkeuren > Bluetooth, selecteer de apparaten en klik op het kruisje om ze te verwijderen. Probeer ze daarna opnieuw te verbinden. Software-update: Zorg ervoor dat je de nieuwste versie van macOS hebt. Ga naar Systeemvoorkeuren > Software-update om te kijken of er updates zijn. Soms kunnen bugs zorgen voor verbindingsproblemen. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten of je meer hulp nodig hebt. Succes! KleineKees: Vergeten om je Bluetooth aan te zetten is echt een beginnersfout haha! Maar hij had ook wat pech, dus wie weet. TechTante: Bedankt voor de tips, AppleExpert! Ik had laatst ook last van mijn Bluetooth en de reset module werkte voor mij. Super handig! GadgetGuru: Ik had ook dit probleem, maar ik heb uiteindelijk mijn SMC gereset. Het hielp echt! Je moet de Mac helemaal uitzetten, dan de stekker eruit en een paar seconden wachten. Dan weer aansluiten en opstarten. Het kan wonderen doen! iRonnie: Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga ze snel proberen. Met die SMC-reset kan ik ook andere dingen oplossen, begrijp ik? KleineKees: Ja, dat klopt! Het resetten van de SMC kan helpen met veel problemen, zelfs met de batterij en de ventilators. Dus, dubbel voordeel! AppleEva: Ik wil ook nog toevoegen dat het soms helpt om je Mac in veilige modus op te starten. Dan worden alleen de essentiële dingen geladen en soms kan dit helpen om conflicten te vermijden. iRonnie: Nogmaals bedankt, iedereen! Ik zie dat er dus meerdere mogelijkheden zijn. Als het niet lukt, post ik weer hier. Fingers crossed! TechTante: En als laatste tip, als je problemen blijft houden, kan het ook aan je hardware liggen. Misschien een keer naar de Apple Store als je er niet uitkomt? GadgetGuru: Ja, dat is altijd een optie. Hopelijk komt het niet zo ver! Succes, iRonnie! iRonnie: Dank jullie wel allemaal, dit is echt nuttig! Ik laat jullie weten hoe het gaat! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe kan ik mijn Netflix-regio wijzigen voor meer films en series? SmurfFan88: Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Ik merk dat mijn Netflix aanbod best wel beperkt is en ik hoorde dat je je regio kan wijzigen voor meer films en series. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dat eigenlijk? Alvast bedankt! FilmGuru88: Hey SmurfFan88! Goed dat je dit vraagt. Veel mensen willen meer keuze op Netflix en gelukkig is dat best makkelijk te doen! Hier een simpele uitleg: Gebruik een VPN: Dit is de meest populaire manier. Een VPN is een soort software die je internetverbinding versleutelt en je laat lijken alsof je in een ander land bent. Als je bijvoorbeeld een VPN gebruikt die zegt dat je in de VS bent, krijg je toegang tot het Amerikaanse Netflix aanbod. Er zijn best veel VPN’s, zoals NordVPN of ExpressVPN. Ze zijn vaak niet gratis, maar je krijgt wel een hoop extra films en series ervoor terug. Installeer de VPN: Zodra je een VPN hebt gekozen, download je het gewoon op je computer, tablet of smartphone. Volg de instructies om alles in te stellen. Verbind met een server: Open de VPN-app en kies een server in het land waarvan je het Netflix aanbod wilt zien. Zet vervolgens Netflix aan! Geniet van je nieuwe aanbod: Ga lekker zappen en ontdek al die films en series waar je eerder niet bij kon! Let wel op dat Netflix rekening houdt met VPN-gebruik. Soms kunnen ze detecteren dat je een VPN gebruikt en adviseren om het uit te schakelen. Dus als je het ziet, probeer dan een andere server of VPN. Hopelijk helpt dit! Laat maar weten als je nog vragen hebt! Bram_84: Helemaal juist, FilmGuru88! Ik gebruik al een tijdje een VPN en het werkt echt geweldig. De Amerikaanse aanbod is zo veel beter! Soms mis ik gewoon bepaalde films en series die ik echt wil zien. Het is een game changer voor mij. BoekNerd93: Ik vind het ook leuk om te horen dat anderen это gebruiken. Maar zijn er ook nadelen? Ik heb gehoord dat het soms trager kan zijn met streamen? Of heb je daar geen last van met goede VPN? FilmGuru88: Goede vraag, BoekNerd93! Ja, als je een minder goede VPN hebt kan je soms lagere snelheden ervaren, vooral als je een server kiest die ver weg is. Maar met een goede VPN zou je een prima snelheid moeten hebben om te streamen. Het is het beste om een VPN te kiezen met een goede reputatie op dat gebied. Meestal hebben ze ook een geld-terug-garantie, zodat je het kunt proberen! JannekeD76: Ik heb van alles geprobeerd, maar bij mij werkte het gewoon niet met die VPN’s. Netflix blijft steeds zeggen dat ik een VPN gebruik. Iemand nog andere ideeën? Bram_84: Jammer, JannekeD76! Heb je al geprobeerd om het uit en weer aan te zetten, of een andere server te kiezen? Soms helpt dat al. Anders kan je misschien de browserversie van Netflix proberen in plaats van de app? EbookLezer: Ik weet niet, maar ik vind het ook een beetje raar dat Netflix dat allemaal bijhoudt. Ik snap het niet. Waarom kunnen ze niet gewoon al die films en series wereldwijd aanbieden? FilmGuru88: Dat is zeker een frustratie, EbookLezer! Het heeft vaak te maken met licenties en rechten. Ze betalen soms voor de rechten om een film in een bepaald land uit te zenden, wat ze in andere landen niet mogen doen. Beetje jammer, maar dat is de realiteit. GamersHaven: Ik heb gewoon geen geduld voor al die techniek. Ik kijk het liefst gewoon op Netflix zoals het is. Maar ik hoop dat ze in de toekomst hun aanbod gaan verbeteren. BoekNerd93: Haha, GamersHaven, ik snap je wel! Soms is het gewoon makkelijker om alles te laten zoals het is. Maar wie weet, misschien in de toekomst! SmurfFan88: Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga eens kijken naar die VPN’s en wie weet kan ik eindelijk al die films zien die ik miste! Laat het weten als er nog meer tips zijn. Cheers! Lees het volledige bericht hier
    • Forumonderwerp: Wat te doen als je bestand corrupt is? Tips en ervaringen delen! Gebruiker: RetroDL Hey allemaal! Ik heb een probleem met een bestand dat ik heb gedownload. Het lijkt corrupt te zijn, want ik kan het niet openen. Hebben jullie tips of ervaringen om dit op te lossen? Wat kan ik doen? Expert: TechieTom Hey RetroDL! Dat is altijd frustrerend. Geen paniek, er zijn een paar dingen die je kunt proberen. Hier zijn wat stappen: Download het opnieuw: Soms kan de download halverwege zijn vastgelopen. Probeer het bestand opnieuw te downloaden van de website. Zorg ook dat je een betrouwbare bron gebruikt. Controleer je harde schijf: Soms kan de opslag waar je het bestand op staat problemen hebben. Gebruik een programma zoals CHKDSK (voor Windows) om je schijf te controleren op fouten. Herstelsoftware: Er zijn programma’s zoals Recuva of Stellar Data Recovery die kunnen helpen bij het herstellen van corrupte bestanden. Ze zijn meestal vrij eenvoudig te gebruiken. Controleer de extensie: Soms kan het bestand een verkeerde extensie hebben. Probeer het te openen met een ander programma dat het type bestand ondersteunt. Forums en online hulp: Kijk eens op forums zoals Reddit of gespecialiseerde sites. Mensen hebben soms creatieve oplossingen of je kunt je probleem daar posten. Probeer deze stappen eens en laat ons weten of je verder komt. Veel succes! Gebruiker: DannyMIRC @TechieTom, thanks man! Ik had nooit gedacht dat herinstalleren van de download zo simpel zou kunnen zijn. Had ik eerder moeten doen. Gebruiker: LisetteJ Ik had laatst een vergelijkbaar probleem. Dat bestand was inderdaad corrupt, maar ik heb het opnieuw gedownload en toen werkte het perfect. Soms zijn de simpelste oplossingen de beste! Gebruiker: BobbieBitz He guys, ik heb ook een keer een corrupt bestand gehad. Toen heb ik het met een recovery tool geprobeert, maar dat werkte niet echt… Toch maar opnieuw gedownload uiteindelijk. Meer moeite dan nodig. Gebruiker: RetroDL Dank voor de tips allemaal! Ik ga het opnieuw proberen en met een recovery tool kijken. Hopelijk heb ik meer geluk deze keer. Gebruiker: TechieTom @BobbieBitz, dat is altijd vervelend! Hersteltools werken niet altijd, vooral niet bij bepaalde bestandstypes. Goed dat je het opnieuw hebt gedownload, soms heb je echt geen andere keuze. Gebruiker: Jarek89 Je kan ook proberen je browsercache te wissen voordat je opnieuw download. Soms staan er vage dingen in de cache die problemen kunnen veroorzaken. Gebruiker: EvaG @Jarek89, goeie tip! Ik heb dat ook een keer gedaan en toen werkte alles veel beter. Met al die dingen die we downloaden, raakt die cache soms vol. Gebruiker: RetroDL Thanks voor de tip, Jarek89! Ik was het helemaal vergeten. Als ik opnieuw download, ga ik dat zeker doen. Gebruiker: Flapper Ik heb vroeger een corrupt spelbestand gehad en toen zei iemand dat ik het met een andere emulator moest proberen. Dat heeft toen gewoon gewerkt! Gebruiker: DannyMIRC @Flapper, dat is ook een slimme zet! Het script kan soms conflicts hebben met je emulator. Goed dat je dat aanstipt! Dit is de levendige discussie over wat te doen als je bestand corrupt is. Iedereen deelt zijn ervaringen en tips, en zo leren ze van elkaar! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• MiepWierden heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...