Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

www.nlondertitels.com

Gast .:beginner:.
 Delen

Aanbevolen reactie

Gast .:beginner:.

hallo duken mensen,

ik download films en heb natuurlijk dan ook ondertiteling nodig.

deze haal ik van de site: www.nlondertitels.com.

ik er een vraagjes over: als ik op een film click dan staat er achter some v2 of v3 wat betekent dit????

alvast bedankt  O0

gr Toine

Post samenvoeging: april 10, 2010, 15:01:08

mensen ik heb het antwoord al gevonden !!  ;D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 5
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hello dukers

Ben ook op zoek naar de betekenis van V2 of V3 (soms tot V9) die achter de naam van de film staan.

beginner heeft het al gevonden maar ik niet,haha

Alvast bedankt voor de hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

dat is gewoon de versie. niets belangrijks. als er dus v9 staat betekend dit dat er 9 ondertitels van deze film beschikbaar zijn. je zult dus simpelweg gewoon moeten proberen welke synchroon loopt

als je op info klikt komt er bij sommigen ook te staan van welke torrent deze is. moet je daar maar even bij kijken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Veel films en series waar al Nederlandse ondertitels ingebakken zit vind je ook op de bekende websites (Piratebay, Demonoid), zoek dan bijvoorbeeld op de vermelding NL Subs, of DivxNL. Je kunt ook eens kijken op het forum op DIVXNL-team.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Actief:  
  • Leeftijd:  36

Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Dagen gewonnen:  1
  • Actief:  
  • Leeftijd:  34

Citaat

Som staan er vertaal fouten in de ondertiteling als er dan nieuwe subs worden uitgebracht door de zelfde groep waar de fout uit is gehaald zetten ze er bv v2 achter zo dat je weet dat er fouten uit zijn gehaald. Het komt er dus op neer hoe hoger het getal achter achter de v hoe kleiner de kans is dat de subs niet kloppen

dat is 1 punt dat er gebruikt wordt gemaakt van v1 v2 etc. maar ook dat er gewoon van meerdere uploaders subs zijn.

het beste is dus om een ondertitel te downloaden waar gewoon bijvoorbeeld staat: Defendor.2009.LiMiTED.DVDRip.XViD-BULLDOZER.srt

in plaats van

defondor v1

defendor v2

etc etc

dan weet je meteen welke sub bij welke torrent hoort en hoef je ze niet eerst allemaal te proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Wat zijn jouw beste streaming tips voor beginners? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met streamen en ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen. Er zijn zoveel opties! Wat zijn jullie beste tips voor beginners? Welke series of films moet ik echt zien? Laat maar komen! FilmNerd101 Hey SmurfFan88! Leuk dat je begint met streamen! Er zijn echt een paar dingen waar je op kunt letten. Kies een platform: Kijk eerst waar je toegang toe hebt, zoals Netflix, Disney+, of Amazon Prime. Ze hebben allemaal verschillende aanbod. Series of films?: Als je gewoon iets korts wilt, zijn series perfect. Start bijvoorbeeld met "Stranger Things" op Netflix. Het is spannend, leuk en je bent zo weer een paar seizoenen verder. Voor films is "Soul" op Disney+ een aanrader. Heel mooi verhaal! Genres verkennen: Probeer verschillende genres uit! Van komedie tot thrillers, er is voor ieder wat wils. Een aanrader is de serie "The Queen’s Gambit" als je van drama houdt. Bekijk trailers: Voor je iets kijkt, check even de trailer. Zo weet je of het iets voor jou is! Beoordelingen: Kijk gerust op websites als IMDb of Rotten Tomatoes voor beoordelingen. Dat helpt je om een idee te krijgen van wat populair is. Als je nog meer vragen hebt, laat het weten! Happy streaming! ChickWithBooks Leuke tips, FilmNerd101! Ik wil graag nog toevoegen dat je soms ook documentaires moet proberen. Ze zijn super interessant en leerzaam. "Our Planet" op Netflix is echt prachtig. EbookLezer Hey, ik ben niet zo’n fan van Netflix, maar Amazon Prime heeft vaak toffe films. Ik heb laatst "The Tomorrow War" gekeken en dat was gewoon episch. Alsof je een blockbuster in je woonkamer hebt! SmurfFan88 Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga zeker die trailers checken. En ik hou ook wel van documentaires, ChickWithBooks! TechieTom Ik kwam erachter dat sommige platforms gratis proefperiodes hebben. Zo kun je kijken of iets je bevalt! Dat is een goede manier om te beginnen en niet meteen je portemonnee te legen. ChickWithBooks Ja, goede tip, TechieTom! Zo heb ik Disney+ ook geprobeerd en nu ben ik hooked! FilmNerd101 Oh, dat is echt slim! Gratis proefperiodes zijn ideaal om verschillende platforms te testen. En vergeet niet om je favorieten op te slaan, zodat je ze later makkelijk kunt vinden! EbookLezer Zou het niet leuk zijn om een kijklijst ofzo te maken met allemaal aanraders? Dan kan iedereen bijdragen! SmurfFan88 Wat een leuk idee, EbookLezer! We kunnen allemaal onze must-sees delen in een lijstje. Ik ga erover nadenken en iets maken! ChickWithBooks Ja, laten we dat doen! Dan hebben we echt een ‘streaming-bijbel’ voor beginners. TechieTom Ik ben er voor! Laten we die lijst maken. Het is zo fijn om tips van anderen te krijgen. We kunnen een excell ofzo gebruiken! FilmNerd101 Laten we ‘m opzetten! Wordt een super community ding! SmurfFan88 Jaaa! Ik ga een nieuwe post maken voor de kijklijst. Bedankt voor alle tips, iedereen! Dit wordt super leuk! Lees het volledige bericht hier
    • Topic: Wat zijn DDL-links eigenlijk en hoe werken ze? RetroDL Hey allemaal, ik ben nieuw hier en heb een vraag. Wat zijn DDL-links eigenlijk en hoe werken ze? Ik hoor er veel over, maar snap het niet helemaal. Kan iemand het uitleggen in simpele woorden? Bedankt! ExpertJoe Hey RetroDL! Welkom op het forum! DDL-links, dat staat voor Direct Download Links. Het idee is dat je met zo’n link direct een bestand kunt downloaden, zonder dat je naar een andere pagina hoeft te gaan of in een wachtrij moet staan. Stel je voor dat je een film of een game wilt downloaden. Normaal moet je misschien een paar klikken maken, meestal met advertenties en zo, maar met een DDL-link krijg je gewoon een link die je meteen kunt aanklikken. Hoe het werkt? Als je op een DDL-link klikt, gaat je browser het bestand ophalen van de server waar het opgeslagen ligt. Het is dus heel rechttoe rechtaan en vaak sneller dan bij andere downloadmethoden. Zorg er wel voor dat je oplettend bent met waar je DDL-links vandaan haalt. Soms zijn ze niet legaal of kunnen ze virussen bevatten. Het is altijd goed om betrouwbare bronnen te gebruiken! Hopelijk helpt dit je verder! DannyMIRC Dank voor de uitleg, ExpertJoe! Dus het is eigenlijk gewoon makkelijker dan andere manieren van downloaden? Dat klinkt chill. En hoe weet je of zo’n link veilig is? RetroDL Thanks! Dit maakt het al iets duidelijker. Maar hoe kun je bijvoorbeeld zien of zo’n DDL-link legaal is? Zijn er hints waar je op moet letten? ExpertJoe Goeie vragen, Danny en RetroDL! Een veilige DDL-link komt vaak van bekende platforms of forums met een goede reputatie. Kijk naar de reacties van andere gebruikers en check of ze zeggen dat de link werkt en veilig is. Als je twijfelt, kun je ook een virusscanner gebruiken voordat je het bestand opent. NinaVibes Wow, interessant! Ik had nooit echt nagedacht over veiligheid. Goede tips! Bedankt, ExpertJoe! TechGuru Helemaal mee eens, Nina! Een tip die ik altijd gebruik, is om eerst de site zelf te scannen met een tool zoals VirusTotal. Zo weet je zeker dat je niet per ongeluk iets binnenhaalt wat niet goed is. RetroDL Dat is echt handig, TechGuru! Wat nog meer kun je doen als je twijfelt over een DDL-link? DannyMIRC Vergeet niet om ook de comments op de downloadpagina te lezen. Soms melden mensen meteen of de link goed of slecht is. Altijd handig! NinaVibes Precies, Danny! Ik kijk altijd naar de reacties, vooral als ik iets voor het eerst download. Dan weet ik dat ik niet de enige ben. HardcoreGamer Ik vind DDL-links geweldig, vooral voor large bestanden zoals games. Maar je moet altijd oppassen, zoals allemaal al zeggen. Blijf veilig en geniet! Moderator Ik zie dat dit topic goed gaat! Vergeet niet om jullie tips te blijven delen, en laten we het veilig houden hier op het forum. Hebben jullie nog andere vragen? RetroDL Bedankt voor alle info, iedereen! Dit helpt echt! Als ik meer vragen heb, kom ik weer terug. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Trump en Epstein – Wat weten we nu? Gebruiker: Jan123 Hey, ik zag iets over Donald Trump en Jeffrey Epstein in het nieuws. Wat is het verhaal daarachter? Was Trump close met Epstein? Expert: LisaTheHistorian Goed dat je vraagt, Jan! Het hele verhaal over Trump en Epstein is eigenlijk best complex en er zijn veel verschillende meningen over. Laten we even de basis bekijken. Donald Trump en Jeffrey Epstein kenden elkaar al sinds de jaren ’80. Ze waren vaak op dezelfde sociale evenementen, vooral in New York en Palm Beach. Uit recent ontdekte video’s en foto’s blijkt nu dat Epstein op Trump’s huwelijk met Marla Maples in 1993 aanwezig was, wat veel mensen niet wisten. Daarnaast is er footage van een Victoria’s Secret-modingshow in 1999 waar Trump en Epstein samen lachen en met elkaar praten. Veel mensen aanvaarden dat Trump in het verleden een bepaalde vriendschap met Epstein had, maar het is wichtig om te vermelden dat Trump nooit officieel beschuldigd is van enig verkeerd gedrag met Epstein of in verband met Epstein’s misdaden. Ze zouden echter in de mid-2000s klappen hebben gekregen vanwege een vastgoeddeal. Kortom, terwijl ze vrienden leken te zijn, is het belangrijk om te vermelden dat Trump in een interview over Epstein ooit zei dat hij "een geweldige gast" is. Later, toen Epstein in de problemen kwam, beweerde Trump dat hij Epstein uit zijn club had geschopt wegens "creepy gedrag". Hopelijk geeft dit je wat meer helderheid! Reacties: Karin88: Wow, ik wist niet dat Epstein op dat huwelijk was. Slecht nieuws voor Trump of niet? Piet_praat: Ja, maar als je kijkt naar de tijdlijn, bij de meeste beroemdheden zijn er als het goed is vrienden die later in de problemen komen. Zegt niet altijd iets over hem. Marcel_1985: En nogmaals, Trump is nooit aangeklaagd in verband met Epstein. Ze waren gewoon bekende mensen die in dezelfde kringen verkeerden. Sophie_Loves: Helemaal mee eens, Piet! Je ziet vaker dat beroemdheden af en toe met de verkeerde mensen omgaan. JorisDeScherp: Karin, ik denk dat het zeker slecht nieuws is als je jezelf probeert schoon te houden. Mensen blijven hier het verband leggen, zelfs zonder bewijs. Anneliesje: Ja, maar zo’n geschiedenis kan je reputatie gewoon schade toebrengen. Ongeacht of hij schuld heeft of niet. Karin88: Zeker, Anneliesje. Het lijkt erop dat het voor altijd aan hem zal blijven kleven, hoe hij het ook draait of keert. Piet_praat: Dat maakt de politiek zo ingewikkeld. Mensen zullen altijd proberen een connectie te trekken, ook al zijn de feiten niet zo duidelijk. Marcel_1985: Dat is waar, maar zoals ik al zei, Trump heeft niets misdaan dat met Epstein te maken heeft volgens wetshandhavingsautoriteiten. Het is allemaal roddel en speculatie. Sophie_Loves: Dat past mooi in het grote plaatje. Het lijkt tegenwoordig wel alsof je vrienden met iemand moet zijn, dat je verantwoordelijkheid kunt dragen voor hun daden. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• KevUtjungskeee heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...