eD.winn 0 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Hallo, Ik zoek nog een gratis laptop. Specificaties maken niet zoveel uit, naja, als hij goed is altijd mooi meegenomen, maar het is gratis he. Het enige vereiste is dat hij werkt en een USB-poort heeft. Iemand die zijn oude laptop toch niet meer gebruikt en er niets voor krijgen kan. Ik wil hem graag gratis overnemen! Link to post Share on other sites
Robin 61 Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Dit kansloze topic wordt meteen opslot gegooid.Ohja, mocht iemand nog een auto hebben die hij tijdelijk niet meer gebruikt, PM je adres dan even kom ik hem ophalen. Link to post Share on other sites
Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-via-cyberghostvpn-r52//
Recommended Posts