bollje1000 Geplaatst April 21, 2010 Bijdragen: 22 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/10 Status: Offline Actief: November 19, 2016 Delen Geplaatst April 21, 2010 Ik heb me net aangemeld dus maar gelijk beginnen met een paar vragen. Ik zou heel graag willen leren om games te downloaden, maar het lijkt me erg moeilijk. Zo heb ik gehoord dat er verschil is tussen dvd.'s n.l. plus en min. Hoe weet ik nu wat ik moet nemen? En is er veel verschil tussen het downloaden van films en games? Ik ben een vrouw van bijna 60 dus in het koppie dringt alles niet zo heel vlug en goed meer door. > Dus als iemand wat wil uitleggen houd het a.u.b. eenvoudig. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 22
svenholtman Geplaatst April 21, 2010 Bijdragen: 2055 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 1 Lid sinds: 01/15/09 Status: Offline Actief: November 28, 2020 Leeftijd: 34 Delen Geplaatst April 21, 2010 als je slim bent dan brand je de games niet maar ga je ze mounten. dit houdt in dat de pc denkt dat er een dvd in de pc zit, maar dit is niet zo. (een virtuele schijf dus) maar surf eerst maar eens goed de site rond. (zie de koppen in de menu balk, downloaden, na downloaden en kopieren) dan wordt je een heleboel duidelijk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 2.1k 1
Gast angel_creek Geplaatst April 21, 2010 Delen Geplaatst April 21, 2010 Daemontools! voor als je meer wilt weten over mounten. utorrent! voor het downloaden via Torrents grabit! voor het downloaden via NZB Als je meer vragen heb kun je die stellen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bollje1000 Geplaatst April 21, 2010 Bijdragen: 22 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/10 Status: Offline Actief: November 19, 2016 Auteur Delen Geplaatst April 21, 2010 Dank dank, ga ik meteen doen. Ff rond neuzen. O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 22
Gast angel_creek Geplaatst April 24, 2010 Delen Geplaatst April 24, 2010 Ohjah en even als Tip. Nieuwsgroepen (NZB) zijn veel en veel sneller dan Torrents Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie