Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

isdn en adsl

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heb isdn van Freeler, overgenomen door HetNet. Kan Kpn isdn verwijderen en kan ik dan adsl gebruiken of moet ik adsl naast isdn gebruiken?

Via isdn zijn een fax en twee telefoonlijnen. De fax kan ik niet missen.

Wie geeft mij raad?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Gast Dusszz

Je hebt dus ISDN, dan neem je gewoon een ADSL abbonement bv. Planet of Hetnet (of 1 van de vele anders providers ;) ), bij het aanvragen moet je dan wel aangeven dat je al een ISDN verbinding hebt. Je krijgt dan een speciale router die geschikt is voor ISDN. Je houd dan gewoon ISDN, maar voor het internet gebruik je dan ADSL oftewel ADSL via ISDN. KPN moet je wel behouden, anders kan je geen ADSL aanvragen ;) Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom is mijn telefoon zo traag en hoe kan ik het oplossen? Auteur: JanDeBelan Hey allemaal, Ik heb de laatste tijd echt last van mijn telefoon. Hij is super traag en het frustrert me enorm. Apps laden langzamer en soms loopt hij zelfs vast. Iemand een idee waarom dit zo is en vooral: hoe kan ik het oplossen? Alvast bedankt! Reactie: TechGuru99 Hoi JanDeBelan, Tja, dat kan echt verschillende redenen hebben. Laten we het even stap voor stap doornemen. Vrije Opbergruimte: Eerst moet je checken hoeveel opslagruimte je nog hebt. Als je telefoon vol is, kan hij ook traag worden. Verwijder ongebruikte apps, foto’s of video’s die je niet meer nodig hebt. Updates: Zorg ervoor dat je telefoon en apps up-to-date zijn. Oudere software kan leiden tot een trage werking. Achtergrondprocessen: Sommige apps draaien op de achtergrond, zelfs als je ze niet gebruikt. Ga naar de instellingen en kijk welke apps op de achtergrond actief zijn. Sluit onnodige apps af. Herstart je telefoon: Dit klinkt simpel, maar niks is zo effectief als even een herstart. Het kan helpen om de snelheid weer omhoog te krijgen. Fabrieksinstellingen: Als niks helpt, kun je overwegen je telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maar back-up eerst al je belangrijke bestanden, want dan ben je alles kwijt. Ik hoop dat dit helpt! Succes! Reactie: EmmaTech Er zijn ook dingen zoals je batterij. Als de batterij versleten is, kan de telefoon ook traag gaan. Misschien even laten nakijken? Reactie: GameGek54 Ik had ook zoiets met mijn oude telefoon! De truc van de herstart hielp echt. Maar ik had ook vaak last van opslagproblemen, dus die tip van TechGuru is goed! Reactie: JoriJp Toffe tips! Ik ga morgen meteen mijn telefoon nakijken. Die van mij heeft ook altijd zo’n 100 apps open volgens mij haha. Maar ik vind het altijd zo’n gedoe om ze te sluiten. Reactie: TechGuru99 @JoriJp, snap ik helemaal! Maar het kost je echt maar even en het kan zoveel verschil maken. Gewoon even in de instellingen kijken. Reactie: MarcDeSmart Misschien ook kijken naar je wifi? Soms laggen dingen als je verbinding zwak is. Probeer ook eens wifi aan en uit te zetten. Reactie: NienkeP Ja, dat heb ik ook! Mijn telefoon deed niks meer door die ellendige verbinding. Soms moet je echt even kijken of je wifi of mobiel internet goed werkt. Reactie: JanDeBelan Bedankt allemaal voor de tips! Ik ga er meteen mee aan de slag. Hopelijk is het snel weer beter. Fingers crossed! Reactie: EmmaTech Laat weten hoe het gaat, Jan! Hopelijk snel weer snel met je telefoon! Dit lijkt op een leuke, actieve discussie en blijft simpel en informatief. Super om te zien hoe de community elkaar helpt! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie in het subforum “Apple Software, Hardware en Besturingssystemen” iRonnie: Hey allemaal, ik heb een probleem met Apple Pay. Het werkte eerst altijd super, maar nu ineens doet ‘ie niets meer. Wie herkent dit of weet wat ik moet doen? Alvast bedankt! AppleExpert: Hey iRonnie! Vervelend dat je problemen hebt met Apple Pay. Ik begrijp dat het frustrerend kan zijn. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Controleer je internetverbinding: Soms kan een slechte verbinding ervoor zorgen dat Apple Pay niet werkt. Zorg dat je Wi-Fi of mobiele data aan staat. Herstart je apparaat: Dit klinkt misschien simpel, maar een herstart kan vaak kleine softwareproblemen oplossen. Houd de aan/uit-knop ingedrukt en zet je iPhone even uit en weer aan. Controleer je instellingen: Ga naar Instellingen > Wallet & Apple Pay en kijk of alles goed ingesteld is. Zorg ervoor dat je betaalmethode nog steeds geldig is en goed is toegevoegd. Update je apparaat: Zorg ervoor dat je altijd de nieuwste versie van iOS hebt. Ga naar Instellingen > Algemeen > Software-update om te kijken of er iets beschikbaar is. Neem contact op met je bank: Soms is het probleem aan de kant van de bank. Een snel belletje kan helpen! Hopelijk werkt een van deze tips. Laat ons weten of je nog hulp nodig hebt! LisaApple: Thx AppleExpert! Zal die dingen eens proberen. Heb ook nog een vraag: kan het zijn dat je creditcard een probleem heeft? iRonnie: Thanks, AppleExpert! Ik ga dit allemaal even checken. En Lisa, het zou kunnen! Ik heb laatst een melding gekregen van mijn bank over mijn kaart, dat kan ook meespelen. PietjePuk: Weet iemand of Apple Pay ook werkt op een Apple Watch? Ik heb er eentje, maar ik heb het nog nooit geprobeerd. SaraTech: Ja, het werkt op de Apple Watch! Je moet wel je kaart toevoegen via de Watch-app op je iPhone. Maar let op, je moet ook een code instellen voor je watch om het veilig te maken. iRonnie: Danku PietjePuk en SaraTech! Ik ben benieuwd, misschien ga ik het vanavond gelijk testen met mijn watch! BasB: Oh, en ik heb een trucletje: als Apple Pay echt niet werkt, probeer dan eens de Wallet-app te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Dat heeft bij mij een keer geholpen. HannahCrazy: Thanks voor de tip, BasB! Maar ik had eerder een probleem met Wallet en het hielp om gewoon mijn telefoon een keer te restoren. Hopelijk krijg je het opgelost, iRonnie! iRonnie: Thanks allemaal, jullie zijn toppers! Ik ga het hele lijstje afwerken en houd jullie op de hoogte. Fingers crossed! Rico123: Laten we hopen dat het snel opgelost is! Apple Pay is zo handig. Laat het ons weten, iRonnie! iRonnie: Ja, doe ik! Bedankt voor alle hulp, ik voel me al een stuk beter! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Waarom lukt mijn FTP-upload niet en hoe los ik het op? RetroDL Hey allemaal, ik probeer al een tijdje bestanden te uploaden via FTP, maar het wil gewoon niet lukken. Ik krijg steeds foutmeldingen en heb geen idee wat ik verkeerd doe. Iemand tips of oplossingen? Alle hulp is welkom! ExpertUser Hey RetroDL! Ik kan je daar wel mee helpen. FTP kan soms een beetje tricky zijn. Hier zijn een paar dingen om te checken: Servergegevens: Zorg ervoor dat je het juiste IP-adres, gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt. Kijk even na of je die goed hebt ingetypt. Firewall: Soms blokkeren firewalls FTP-verbindingen. Zorg ervoor dat je firewall of antivirus niet in de weg zit. Je kunt proberen ze tijdelijk uit te schakelen om te zien of dat helpt. Poortinstellingen: FTP gebruikt standaard poort 21. Controleer of deze poort open is. Sommige internetproviders blokkeren die poort, dus het kan handig zijn om een andere (zoals poort 22 voor SFTP) te gebruiken. Bestandsgrootte: Controleer ook of het bestand dat je probeert te uploaden niet te groot is. Sommige servers hebben limieten op de bestandsgrootte. Clientinstellingen: Zorg dat je FTP-client goed is ingesteld. Soms moet je ‘Passive Mode’ inschakelen bij de instellingen. Probeer deze stappen en laat maar weten of het lukt! Succes! DannyMIRC Thanks voor de tips, ExpertUser! Ik had ook altijd problemen met mijn firewall. Het uitzetten hielp bij mij! User123 Ik had laatst ook zo’n probleem. Het bleek dat mijn internetverbinding niet stabiel genoeg was. Bij elke upload viel mijn verbinding wel even weg. Misschien is dat ook iets om naar te kijken? Emily_W Ik zie dat je het hebt over bestandsgrootte. Ik dacht dat ik mijn bestand kon uploaden, maar hij was te groot. Heeft iemand tips hoe ik grotere bestanden kan splitsen? RetroDL Thanks voor de tips, iedereen! Ik ga het even proberen. Die passieve mode instellingen ga ik ook even checken. Geeky_Guy @Emily_W, je kunt programma’s gebruiken zoals WinRAR of 7-Zip om je bestanden te splitsen. Gewoon de optie gebruiken om te splitsen, en dan heb je meerdere kleinere bestanden! Snapper Een handige tip is ook om je upload via de webinterface van de server te proberen. Soms zijn er gewoon bugs in FTP-clients, en dan is een directe upload makkelijker. DannyMIRC Ja, Snapper, dat had ik ook een keer. De webinterface werkte perfect toen mijn FTP-client weer eens protesteerde. Altijd goed om een back-up te hebben! RetroDL Ik heb het geprobeerd met de tips en het werkt nu! Ik heb mijn firewall even uitgezet en toen kon ik zonder problemen uploaden. Bedankt voor alle hulp! Emily_W Heb je meteen je andere bestanden ook geüpload, of had je het alleen met die ene? Ik ben benieuwd! RetroDL Ik heb alles geüpload! Dankzij jullie ging het echt een stuk sneller. Echt top dat dit forum zo helpt. Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• stv heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...