Spring naar bijdragen

Service pack 2 en Azureus PROBLEEM


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik problemen met downloaden met azureus, en ik geloof dat het allemaal de sculd is van Service pack 2 van windows. het lukt me niet om de service pack te verwijderen . heeft iemand hetzelfde probleem gehad en het opgelost??

:-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Gast antigua

Hi

Hoogstwaarschijnlijk heeft alles te maken met je Firewall.

Kijk eens naar internet explorer,extra, beveiliging en doe daar de nodige aanpassingen.

Ook indien je een andere firewall hebt kan je die aanpassingen doen door toelating te geven aan het programma dat jij wenst.

probeer dit al eens

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik had al mcafee aangepast en later eraf gegooid , en windows firewall aangepast, en uitgeschakeld. dus alles geprobeerd,wat met poorten te maken heeft.

als ik bij chello een snelheidstest doe heb ik gewoon rond de 950 kbs zoals het zou moeten zijn.

nu is het zo bij azureus dat er een soort onzichtbare muur zit bij de 350 kbs ongeveer, terwijl ik in de configuratie gewoon heb aangegeven dat ik breedband connectie heb.

ik heb ook geprobeerd om te kijken hoe een ander P2P programma zou reageren, dus ik had shareaza geinstalleerd, en ik kreeg meteen na de installatie een waarschuwing dat ik windows service pack 2 op mijn computer heb, en dat zou volgens shareaza slecht zijn om goede verbindingen te maken met peers.

ik geloof echt dat het probleem in de service pack zit, maar die haal je er niet ff zomaar vanaf.. :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 4

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

wat je wel kan doen is in de configuratie scherm en dan bij beveiligingscentrum je firewall uitschakelen.

of programma's toevoegen in je firewall die dan wel toegelaten worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...