Spring naar bijdragen

Zien of xbox360 gebanned is


Gast Vlutje

Aanbevolen reactie

Gast depyromaan

Ik heb op marktplaats naar wat accesoires voor mijn xbox gezocht(chatpad, extra controller, netwerk adapter) voor mijn xbox360 en heb nu iemand die dit aan mij verkoopt, en misschien ga ik hier vandaag nog langs, maar er zitten ook 2 xboxen bij(alles bij mekaar kost net zoveel als met beide xboxen, dus die neem ik ook):1 met RROD en 1 die geflashed is maar niet gebanned(zegt hij), hoe weet ik zeker dan de geflashde niet gebanned is? Kan ik dit zien op het hoofdmenu ofzo? En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen?

mvg,

Niels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0
  • Reacties 15
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen?

Als je gebanned bent kan je NIET spellen op je HDD installeren maar nog wel de spellen spelen via de DVD (dus ook de singeplayer maar multiplayer gaat niet meer).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Gewoon even kijken of je met xbox live connecten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

je kan wel nog spellen op de hdd installeren zodra je een dashbord update doet teminste dat was bij mij heb handmatig dashboard update gdaan en k kan weer spelle op hdd instaleren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k
Gast depyromaan

En als hij gebanned is kun je toch nog wel spellen op de hard disc opslaan en single player games spelen?

Als je gebanned bent kan je NIET spellen op je HDD installeren maar nog wel de spellen spelen via de DVD (dus ook de singeplayer maar multiplayer gaat niet meer).

Dat bedoelde ik niet, op internet zag ik ergens staan dat je geen savegames meer aan kon maken(ik weet niet of dit met updaten verholpen is) weet ieemand dit?


Post samenvoeging: mei 22, 2010, 20:48:49

Gewoon even kijken of je met xbox live connecten.

Ik denk zelf niet dat diegene de xbox aan het internet heeft zitten ivm dat hij toch is geflashd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.247
  • Waardering:   249
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  27-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Als je 360 gebannen is kan je niet meer online, voor de rest kan je alles volgens mij gewoon wel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 249
  • 5,2k

  • Bijdragen:  1.626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Als je 360 gebannen is kan je niet meer online, voor de rest kan je alles volgens mij gewoon wel...

Your Banned 360:

* Cannot go on Xbox Live

* Cannot install games to the HDD

* Cannot use Windows Media Centre extender

* Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1,6k
Gast depyromaan

* Cannot be used to get achievements from backups without corrupting your profile

Je kunt dus wel achievements halen, maar niet voor online?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Nee back-ups zijn gebrande dvd's met een gedownload spel erop. Je kan dus niet met een illegale dvd achievements halen zonder je profiel te beschadigen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

sorry dat ik hier bij inval, Maar een vriend van mij heeft een xbox. Die werd ook gebannen. Maar die kan gewoon media centre, Spellen op hdd instaleren, en archiefments halen, Alleen niet meer online.. ;)(wilde ik even zeggen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k
Gast depyromaan

Oke, thx, ik heb nu een xbox360 gekocht die werkt, maar ik heb een probleem met de dvd-speler, hij gaat namelijk wel open en dicht, maar hij geeft de spellen niet aan, de vorige eigenaar zei dat dit met de firmware te maken had, weet iemand of dit makkelijk te repareren is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  26-08-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Tja, daar heb je 't al met omgebouwde xboxen. Ik zou gewoon terug gaan naar de eigenaar, als die niet wil mee werken dan heb je mooi 'n probleem :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2

  • Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-03-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zal uitkijken want als je iXtreme 1.51 hebt en je gaat nu online dan is er een grote kans dat je gepakt wordt. Ik zou even zoeken naar een ombouwbedrijf bij jouw in de buurt die je Xbox 360 naar de iXtreme Lite Touch (LT) kan flashen. Als je dat hebt gedaan ben je veilig en kan je elke wave spel afspelen, zolang je alles goed checkt met ABGX 360.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 109
  • 5,9k
Gast depyromaan

Ik bel denk ik naar microsoft, want die in niet omgebouwd, ik kreeg er gratis 1 met een RROD bij, en die is omgebouwd, de andere met de dvd-drive niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-05-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Vraag me af of dat wel telefonisch kan hoor  :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1
Gast depyromaan

Ik heb beide xboxen verkocht, die met het drive-probleem was alleen het motortje van kapot en die met de RROD had de koper in 10-15 minuten gefixt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...