Spring naar bijdragen

Windows 7 foutmelding niet legitiem


tennisbal

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ik had ook het probleem van die foutmelding bij windows 7 ultimate. Bij de installatie was het vanzelf geactiveerd maar na een tijdje dus die stomme melding. Heb dan zo'n loader gebruikt maar dat werkte niet. Is het beste niet gewoon opnieuw installeren en dan de updates zelf kiezen en zorgen dat de update die zorgt voor de melding verbergen zodat hij niet wordt gedownload. Ik heb dit zo gedaan en werk nu al twee dagen met windows 7 ultimate en nog geen melding :) De updates die je best niet download zijn 'KB971033' en 'KB940510'. Zijn er nog?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • Reacties 29
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Ik had ook het probleem van die foutmelding bij windows 7 ultimate. Bij de installatie was het vanzelf geactiveerd maar na een tijdje dus die stomme melding. Heb dan zo'n loader gebruikt maar dat werkte niet. Is het beste niet gewoon opnieuw installeren en dan de updates zelf kiezen en zorgen dat de update die zorgt voor de melding verbergen zodat hij niet wordt gedownload. Ik heb dit zo gedaan en werk nu al twee dagen met windows 7 ultimate en nog geen melding :) De updates die je best niet download zijn 'KB971033' en 'KB940510'. Zijn er nog?

je moet de 7loader gewoon binnen die 30 dagen gebruiken en dan is er niks aan de hand ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

  • Bijdragen:  20
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja maar het probleem is hier juist dat het bij sommige personen niet werkt. Ik heb een 7loader gebruikt en die twee update verborgen, hopelijk geeft hij nu de melding niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 20
  • 4 weken later...

  • Bijdragen:  93
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  22-05-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Niets werkt bij mij  :'( en ik wil windows niet opnieuw instaleren , dan zijn al men programma's ook terug weg enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 93

  • Bijdragen:  5.959
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  262
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29
  • Was actief op:  Windows

Je kan een nieuwe versie van windows 7 downloaden en dan met een een UPGRADE.

dan Verplaatst die alle bestanden en dingen naar je nieuwe windows. Als je dan de windows 7 loader gebruik is er niks aan de hand :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...