Jump to content

Help ons en vul deze poll in

Hoe ben jij op Duken.nl terecht gekomen ?  

1350 members have voted

1. 1. Hoe ben jij op Duken.nl terecht gekomen ?

• via google
      954
    • via vrienden
      218
    • in de krant gelezen
      6
    • anders. laat een bericht achter met jouw verhaal!
      114

Recommended Posts

• Replies 267
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Via mijn neefje!!! ik was altijd bezig met films branden, en toen mij iemand vroeg om een ps2 spel te branden wist ik mij geen raad!! :-\ Maar gelukkig kende mijn neefje (van 11!) mij dat wel even u

Ik Claes sr ben in 1937 op de wereld gezet,heb een hbo opleiding met aanvullig achter de rug. Ben gehuwd, kreeg 2 kinderen, verloor mijn partner op zeer jonge leeftijd en heb later een nieuwe partner

Bedankt @partlor! Als lid uit 2008 mag je je wel bij de eerste leden club komen  je bent er al even bij. Maar gefeliciteerd... Waarmee ? Evengoed dank!   

Hmm... dan hebben jullie gezamenlijk internet of hetgeen waarop jij of hij surft is het draadloze netwerk van de ander. Of een van jullie lift expres mee op het abonnement van de ander, dat kan natuurijk ook. :P

hahaha lekker illegaal op het netwerk van de buurman surfen

wie wil dat nou niet?  O0

er is hier inderdaad veel te vinden  ::)

maar als je er niet uit komt ........gewoon vragen  O0

• 1 month later...

kan iemand  mij helpen films op te zoeken waar ik voor betaald heb via de telefoon met een inlegcode dit is voor Kceasy dit kosten 6 ero    bij voorbaad dank

Maak zelf een nieuw topic aan. Zo kunnen we je niet helpen. Dat is niet overzichtelijk O0

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

en waar zocht je op, als ik vragen mag.......

wahahaha slimme vraag eagle  O0 xD

• 1 month later...
Guest oblivionofsoul

Zat met een vraag over torrents, veel fora afgezocht, en hier uiteindelijk dan de vraag maar gesteld.. Had me eerst enkel lid gemaakt voor de vraag... Maar nu ik zo eens rond kijk ben ik zeker dat ik ga blijven!

Geen idee hoe ?, maar ik dacht dat ik hier kwam vanwege torrens.

En toen dacht ik laat ik me maar aanmelden word ik geholpen en dan kan ik andere ook nog is helpen.

over het algemeen , kom je best snel op deze site, Bijv. ik typ in Demonoid Invites @ Google , dan zie je al DukeN.nl

Dat is natuurlijk top! O0

• 2 weeks later...

Mijn dochter heeft een Samsung SGH E900, en heeft haar wachtwoord veranderd. Nu is ze dit vergeten, en kan dus niet meer bij haar berichten en mappen. Op het www. ben ik gaan zoeken naar een manier om haar mobiel te resetten, en kwam al zoekende terecht bij Duke.nl, met de oplossing voor een software reset. Bij deze nog bedankt. 8)

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Advertorial - Geplaatst 21 uur geleden

Vergeten jullie de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem. Een vereiste tegenwoordig.... Gelukkig hebben we een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/handige-tips/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/