Spring naar bijdragen

Outlook verzenden email


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Goedenmiddag,

Ik heb een vraag waarvan ik al een hele tijd opzoek ben naar een antwoord.

Ik heb een bedrijf en wil klanten altijd op de hoogte houden van de nieuwste acties en daarom verstuur ik elke maand een email met aanbieden/kortingen.

Nu wil ik niet dat klant A bijv. het emailadres van klant B kan zien. Maar dat lukt mij maar niet, dus ben ik nu genoodzaakt om elke email apart naar elke klant te sturen en aangezien dat er heel veel zijn gaat daar een hoop tijd in zitten!

Zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem?

Want ik wil gewoon alle klanten de kortingen kunnen versturen zonder dat die 60 klanten de email van elkaar kan zien?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Gast angel_creek

Dit is een functie die vaak in forum zit ingebouwd. Bij mij op het forum heet het Generate Mailing List of Send Email To users... Staat zoeiets niet in outlook?

Welke outlook heb je eigenlijk? 2007?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je hebt toch gewoon een cc en een bcc functie in je mail zitten? dan gooi je 1 email adres bij het normale veld in en de rest v/d e-mails bij het bcc veld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

je hebt toch gewoon een cc en een bcc functie in je mail zitten? dan gooi je 1 email adres bij het normale veld in en de rest v/d e-mails bij het bcc veld

Klopt zo doe ik het ook altijd, ik stuur het emailtje naar mijn eigen en alle klanten in de BCC.

Zie hier voor meer info: http://computers-en-internet.infoyo.nl/tutorials/291-outlook-2007-het-bcc-veld.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...