Spring naar bijdragen

AVI gaat freezen met VLC?!


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo, ik heb net een paar avi filmpjes binnen maar ze zijn wat damaged en ze freezen af en toe. Nu wil ik die met mijn externe schijf bekijken op de tv. Ik heb al een 50 tal avi's op de schijf staan en die spelen allemaal goed af maar met deze heb ik problemen.. Is er een manier om die fouten in de avi, waar het beeld stilstaat voor een paar secs of versneld word te fixen? Ik heb Divxrepair al geprobeerd maar die vind geen fouten :/. Ik heb wel een zooi van codecs staan op de pc, kan het daaraan liggn dat die freezet? Verkeerde codecs fzo? En heb ik die codecs nodig voor op de TV de bestanden ook goed te kunnen afspelen?

Grtz Jochen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

je kunt met een videobewerkingsprogramma al die fouten stukken eruit knippen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Dan denk ik toch dat de film opnieuw downloaden sneller gaat, zeker als het om een .avi bestand gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  04-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Opnieuw downloaden zit er niet in denk ik. Het probleem is dat ik de serie KYLE XY kan downloaden als HDTV versie( maar daar vind ik de subtitles echt nergens van in het nederlands en ze zijn ook te uiteenlopend voor zomaar goed te zetten met een prog ) en dan is er ook nog 1 met hele slechte kwaliteit. Verder vind ik er geen. En welk programma zou dat dan zijn voor het uitknippen?

Grtz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...