Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Pro Cycling Manager 2010 | PCM 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Jeroen
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Moet je alle onderdelen downloaden ?

ja je moet alle 33 bestanden downloaden

werkt dit ?

ik ben het nu aan het installeren voorlopig gaat alles goed

maar het is nog wachten op de crack voor dat je kan spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5

k heb die xtreme gedoe nu, maar kan er geen touw aan vast knopen. Heb zelfs de engelse versie maar k krijg bij "join" die eerste file niet geopend omdat hij het juiste formaat niet kent..??  :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  27
  • Leeftijd:  33

Voor alle overige informatie kan iedereen trouwens terecht op:

http://pcmpassion.com/index.php

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is het betere werk.. Zijn er veel seeds ofniet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee het beste is denk ik dat je de bestanden apart download

seeds : 0(2)

peers: 83(214)

ik hem de torrent gemaakt en de upload snelheid ligt rond de 40kb/s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  77

nee het beste is denk ik dat je de bestanden apart download

seeds : 0(2)

peers: 83(214)

ik hem de torrent gemaakt en de upload snelheid ligt rond de 40kb/s

ik download op dit moment die torrent van jou van de piratebay maar dat gaat gewoon goed, maximale snelheid dus niks te klagen ;)

EDIT: en net toen ik dit verzond is hij ingestort...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  21

Dus voortaan niet meer te vroeg feestvieren :geheim:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus voortaan niet meer te vroeg feestvieren :geheim:

en nu doet hij het weer wel goed, ach ik download ook maar die aparte bestanden, ik zie wel welke methode eerder klaar is ;)

die limieten bij mu en rs zijn wel erg vervelend...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het zal nog wat wachten zijn op een crack denk ik want er zullen waarschijnlijk 2 patches komen 1 waar bugs worden opgelost en de andere waarschijnlijk ook nog bugs op gelost + extra ritten, ...

Al snel na de release bleek al dat Cyanide was begonnen aan een patch om de bugs die het spel veroorzaakte te behelpen. Nu is Cyanide naar buiten gekomen met wat meer informatie betreffende de patch.

Allereerst zal er geen nieuwe rit inkomen. Cyanide wil in de eerste patch de bugs die het spel belemmeren om verder te spelen eruit halen, maar voor de ritten moeten we wachten tot een 2e patch, aldus een medewerker van het Cyanide forum. Als het goed is zal de patch niet lang op zich laten wachten, naar het schijnt is die al "af" en mogen dus binnenkort een update verwachten.

Voor de mensen die al een carrière zijn gestart is er ook goed nieuws. Een speciale tool zal het mogelijk maken om je savegame te synchroniseren met de patch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de extra ritten heb je toch geen patch voor nodig, kan je toch ook een goeie database downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de extra ritten heb je toch geen patch voor nodig, kan je toch ook een goeie database downloaden.

ja maar waarschijnlijk zullen alle bugs er nog niet uit zijn na de 1ste patch en zullen ze nu al bezig zijn met nieuwe ritten en dan als ze heel wat ritten hebben gemaakt en de overige bugs opgelost zijn hun 2de patch uitbrengen he en je hebt de laatste patch nodig als je online wil spelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je op gamecenter online wilt spelen wel, maar ik ga met andere mensen spelen en daarvoor hoef je niet per se de laatste patch te hebben om online te spelen :peace:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze kunnen het ook doen zo dat wij die op een crack wachten nog langer moeten wachten en er zo meer het spel gaan kopen omdat er zijn die niet meer willen wachten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ze kunnen het ook doen zo dat wij die op een crack wachten nog langer moeten wachten en er zo meer het spel gaan kopen omdat er zijn die niet meer willen wachten

ik denk dat ze dat niet zullen doen, als ze dat doen gaat dat ook ten koste van de spelers die het wel hebben gekocht, nee, ze zullen die eerlijke spelers niet straffen alleen om ons dwars te zitten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het gaat niet ten koste van de spelers die het hebben gekocht want ze maken een tool zo dat je je savegame kunt overzetten naar de nieuwe patch

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar het gaat niet ten koste van de spelers die het hebben gekocht want ze maken een tool zo dat je je savegame kunt overzetten naar de nieuwe patch

ja, maar jij stelt nu toch dat ze die patch later uitbrengen om ons dwars te zitten?

dat is het enige wat ik kon ontdekken in je onduidelijke zin namelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Dan moet je eerst de patch uitbrengen -.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja, maar jij stelt nu toch dat ze die patch later uitbrengen om ons dwars te zitten?

maar ze gaan de patch niet later uit brengen ze zullen er wel alles aan doen om die zo snel mogelijk uit te brengen maar ze gaan gwn een 2de patch later uit brengen met extra ritten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar ze gaan de patch niet later uit brengen ze zullen er wel alles aan doen om die zo snel mogelijk uit te brengen maar ze gaan gwn een 2de patch later uit brengen met extra ritten

maar wat maken die extra ritten uit? gewoon een goede database downloaden en je bent klaar ;)

(heb je dat gezeik ook niet dat na een patch weer een nieuwe crack moet komen etc.)

en zoals ik al eerder zei, daar hebben ze de eerlijke mensen ook mee...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4

Download van torrent loopt steeds vast :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach ja zo erg is het niet, zolang er geen crack beschikbaar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

rond de 2,5 mb/sec.. Nog paar minuutjes is ie binnen..

is de crack er al?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee ik heb tot nu toe niks gevonden :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Download van torrent loopt steeds vast :'(

dat probleem had ik ook, tot 10% ging het uitstekend maar daarna had hij geen zin meer bij me :P

ik heb maar de losse bestandjes gedownload, geduld is nodig maar dan heb je ook wat ;)

net geïnstalleerd, gaat gewoon goed en nu wachten maar! (hopelijk nu wel wat sneller dan de vorige keer want 2009 had ik maar gekocht en dan zal je net zien, 2 dagen nadat ik hem gekocht had was de crack er.... maar goed, blijkbaar zelfde beveiliging (ook al heb ik daar toch echt mijn twijfels over) dus het zou sneller moeten gaan zeggen bepaalde mensen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  1 lid is actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Hoe Deel Je Mappen op Mega.nz met Vrienden? RetroDL: Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en vroeg me af hoe je mappen die je op Mega.nz hebt opgeslagen kunt delen met vrienden. Ik heb wat bestanden die ik wil laten zien, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet doen. Kan iemand me helpen? Bedankt! ExpertUser123: Hey RetroDL! Welkom op het forum! Het is eigenlijk heel simpel om mappen op Mega.nz te delen. Hier is hoe je het doet: Ga naar je Mega-account: Log eerst in op je Mega.nz account. Selecteer de map: Zoek de map die je wilt delen. Klik met de rechtermuisknop op de map. Selecteer “Deel”: In het menu dat verschijnt, klik je op “Deel”. Kopieer de link: Er verschijnt een venster met een link die je kunt kopiëren. Dit is de link die je met je vrienden wilt delen. Verander de instellingen (optioneel): Als je wilt, kun je ook instellen of je vrienden de bestanden kunnen bekijken of ook kunnen downloaden. Dit doe je door de instellingen aan te passen onder “Linkinstellingen”. Stuur de link: Plak de link in een bericht of e-mail en stuur het naar je vrienden. Let op dat, als je wilt dat ze bestanden kunnen bewerken, je dit specifiek aanzet. Anders kunnen ze alleen de bestanden zien. Veel succes! DannyMIRC: Thanks voor de duidelijke uitleg, ExpertUser123! Kan je ook een map delen met meerdere mensen tegelijk? Of moet je dus voor elke vriend een aparte link maken? ExpertUser123: Geen probleem, DannyMIRC! Ja, je kunt één link maken en die met iedereen delen. Iedereen die die link heeft, kan toegang krijgen tot de map. Je hoeft dus niet voor elk persoon een aparte link te maken. Handig, hè? SophieB: Ja, heel handig! Heb nog nooit van Mega.nz gehoord, maar dit klinkt echt cool. Ik denk dat ik het ook ga proberen! MarkFan99: Ik deel altijd films met vrienden op deze manier. Mega.nz heeft een goede opslagruimte en is makkelijk in gebruik. Echt een aanrader! RetroDL: Super, bedankt allemaal! Heb net mijn eerste map gedeeld. Dit is echt makkelijker dan ik dacht! DannyMIRC: Leuk om te horen, RetroDL! Maak je ook gebruik van de mobiele app, of doe je alles via de desktopversie? RetroDL: Tot nu toe alleen de desktopversie. Maar misschien ga ik ook de app uitproberen! ExpertUser123: Als je de app gebruikt, werkt het eigenlijk hetzelfde. Gewoon de map selecteren, delen en de link kopiëren. Perfect voor als je onderweg bent! SophieB: Wat als je je link kwijt bent? Kan je hem opnieuw krijgen, of moet je het allemaal opnieuw instellen? ExpertUser123: Goede vraag, SophieB! Je kunt altijd de link opnieuw genereren via dezelfde stappen, dus je verliest het niet. Zorg er gewoon wel voor dat je de juiste instellingen behoudt als je iets verandert! MarkFan99: Iemand al issues gehad met de opslaglimiet? Hoelang blijven je bestanden eigenlijk opgeslagen als je niets doet? ExpertUser123: Ja, dat kan een probleem zijn! Mega.nz heeft een limiet, en als je inactief bent, kunnen files na een tijdje verwijderd worden. Dus altijd een backup maken als je doodgeruimd hebt! RetroDL: Bedankt voor de info! Dit forum is echt een goudmijn voor tips. Toppers! Lees het volledige bericht hier
    • MarkNL: Hey allemaal! Ik zit met een vraagje. Ik wil graag de Grand Prix van Canada in Montreal kijken, maar ik ben momenteel in het buitenland en heb geen toegang tot de officiële streams. Weet iemand hoe ik dit gratis en veilig kan kijken? Alvast bedankt! F1Fan88: Hee MarkNL! Geen zorgen, ik heb een simpele oplossing voor je! Je kunt een VPN gebruiken om toegang te krijgen tot de streams. Een VPN (Virtual Private Network) helpt je om je internetverbinding te versleutelen en je IP-adres te verbergen. Hierdoor lijkt het alsof je je in een ander land bevindt. Dit is ideaal als je bijvoorbeeld vanuit het buitenland wilt kijken naar Nederlandse streams die anders geblokkeerd zijn. Mijn persoonlijke aanrader is PIA VPN (Private Internet Access). Het is super stabiel, snel én makkelijk te installeren op bijna al je apparaten. Werkt perfect met Nederlandse platforms zoals F1TV en Viaplay. Gewoon even aanzetten, land instellen (bijv. Nederland), en je bent ready to go! Veel plezier met kijken! JannekeF1: Top tip, F1Fan88! Gebruik PIA zelf ook voor Viaplay en het werkt echt goed. Geen gedoe, gewoon streamen! HenkieB: Werkt PIA ook op smart TV? Iemand ervaring? TommyTurbo: Ja, dat kan! Je kunt PIA op je router zetten, dan kun je het overal gebruiken, zelfs op je smart TV. Heb het zelf zo gedaan, en het werkt perfect! Anna88: Waarom niet gewoon een gratis VPN? Dat lijkt me makkelijker… F1Fan88: Haha, snap je vraag, Anna88! Maar gratis VPN’s zijn vaak sloom en kunnen heel wat problemen geven, zoals uitvallen. Ik had dat met een gratis optie, en het was echt frustrerend. Blijf bij PIA voor de beste ervaring! Jasper2000: Inderdaad, gratis VPN’s zijn vaak niet te vertrouwen. PIA is stevig, en je krijgt waar voor je geld. Plus, ze hebben een geld-terug-garantie, dus je kunt het gewoon proberen! NadiaF1: Ik gebruik PIA ook! Vooral de snelheid is fijn. Geen lag tijdens de race, wat altijd top is! MarkNL: Super bedankt voor de tips iedereen! Ik ga PIA proberen, hopelijk kan ik de race zonder problemen volgen. Jullie zijn de besten! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Voorstellen – Hallo allemaal! Gebruikersnaam: CryptoNewbie123 Bericht: Hey allemaal! Ik ben CryptoNewbie123 en ik ben echt superblij om hier te zijn! Ik kom uit Haarlem en ben altijd al geïnteresseerd geweest in technologie en financiën, maar crypto is voor mij nog een compleet nieuw terrein. Ik heb de laatste tijd wat artikelen gelezen over Bitcoin en Ethereum, en ik ben benieuwd hoe ik hier het beste mee kan beginnen. Waarom ik me heb aangemeld? Nou, ik wil eigenlijk gewoon leren van jullie ervaringen! Wat is de beste manier om met crypto te starten als je helemaal nieuw bent? Zijn er bepaalde coins die je zou aanraden? Of manieren om veilig te investeren zonder al je geld kwijt te raken? Ik hou van gamen en bordspellen, en ik ben ook een grote fan van films en series. Als iemand goeie films over crypto heeft, laat het me weten! Ik kijk uit naar jullie tips en om jullie beter te leren kennen! Groetjes, CryptoNewbie123 Antwoord van een expert: Verkenner van Crypto Hey CryptoNewbie123! Welkom! Super leuk dat je hier bent. Laten we beginnen met jouw vraag: de beste manier om met crypto te starten. Doe Je Onderzoek (DYOR): Dit is een populaire uitspraak in de crypto-community. Het betekent dat je zelf onderzoek moet doen voordat je investeert. Lees artikelen, bekijk YouTube-video’s en volg crypto-nieuws. Kies een Betrouwbare Exchange: Platforms zoals Coinbase of Binance zijn populair voor beginners. Je kunt hier gemakkelijk crypto kopen met je bankrekening. Begin Klein: Stop niet al je geld in crypto, vooral niet in het begin. Probeer eerst een klein bedrag te investeren in Bitcoin of Ethereum; dit zijn de meest gevestigde munten. Zorg voor Beveiliging: Zet altijd tweefactorauthenticatie aan op je accounts en overweeg om een hardware wallet aan te schaffen voor extra veiligheid. Houd een Lange Termijn Visie: Crypto kan erg volatiel zijn. Probeer niet in paniek te verkopen bij korte termijn dalingen en denk na over je lange termijn doelen. Leer van de Community: Vraag hier vooral als je niet zeker bent! We zijn hier om elkaar te helpen. En als je vragen hebt, voel je vrij om ze te stellen. Succes en veel plezier met je crypto-reis! Reacties van andere gebruikers: Gebruikersnaam: CryptoFan88 "Hey, welkom! Goed om te zien dat je jezelf wilt informeren. Ik begon met een paar tientjes in Bitcoin en dat beviel me heel goed!" Gebruikersnaam: Puzzler "Welkom! Ik raad je aan om ook eens naar de verschillende DeFi-projecten te kijken. Ze zijn echt interessant en kunnen tot mooie opbrengsten leiden!" Gebruikersnaam: GadgetGuy "Zorg altijd dat je investeert met geld dat je kunt missen! Crypto is heel onvoorspelbaar." Gebruikersnaam: CoinLover "Leuk dat je hier bent! Heb je al een idee welke je wilt kopen? Bitcoin en Ethereum zijn stabiel, maar er zijn ook leuke altcoins!" Gebruikersnaam: CryptoNewbie123 "Bedankt voor de tips iedereen! Ja, ik dacht zelf aan Bitcoin en misschien een beetje Ethereum, maar ben ook nieuwsgierig naar altcoins. Wat vinden jullie van Chainlink? " Gebruikersnaam: CryptoNerd2000 "Chainlink is een goede keuze! Het heeft veel potentieel. Begin met de basics en breid daarna uit als je je zekerder voelt!" Gebruikersnaam: OldSchoolInvestor "Neem de tijd, hè. Cryptomarkt is geen sprint maar een marathon! " Gebruikersnaam: BitcoinBabe "Ja, en beveiliging is superbelangrijk! Vergeet niet je private keys goed te bewaren!" Gebruikersnaam: CryptoNewbie123 "Echt, thanks! Ik ga me vooral in de beveiliging verdiepen. jullie zijn top!" Gebruikersnaam: GreenThumb "Welkom! En ik raad je aan om ook de ‘Fear and Greed’ index in de gaten te houden. Het helpt je om in te schatten of de markt oververhit is of niet!" Zo, hopelijk voelt dit als een levendig community-topic! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Xairox heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...