Spring naar bijdragen

Pro Cycling Manager 2010 | PCM 10 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

rvejox.png

Specificaties:

    Release Date:18 juni 2010                              Multiplayer elementen: ja

    Platform: PC en PSP                                        Uitgever: Focus

    Ontwikkelaar: Cyanida

    Systeemeisen:

    Processor: Pentium 4 2.2 Ghz of Athlon XP 2800+

    geheugen: 1 GB of RAM op een Windows XP of 2 GB op een Windows 7 computer

    Video kaart: Nvidia GeForce 6600 of ATI Radeon X700 of better with 128 MB RAM

    Vrije ruimte op Harde schijf: 6 GB


Over Pro Cycling Manager

In Pro Cycling Manager 2010 staat je aan de leiding van een wielerteam. Je moet er voor zorgen dat de trainingsschema’s in orde zijn, het juiste personeel aangenomen wordt, de renners van het correcte materialen worden voorzien, contracten worden verlengd en natuurlijk tijdens de vele wielerwedstrijden de juiste tactiek in wordt gezet. Door met al deze factoren rekening te houden maak je een steeds grotere kans op de overwinning. In het spel kan je deelnemen aan alle grote wielerklassiekers waaronder de Tour de France. bron: gamesmeter.nl


Trailers & Screenshots

Pro Cycling Manager 2010 Trailer

145517.jpg

[img width=620 height=387]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/15974/145519.jpg

Alle screenshots vind je hier!


Downloads & Best buys

let op, dit zijn pre-orders.

Best buy pc-versie koop je bij Azerty.

Best buy PSP-versie koop je bij Gcshop.

Downloads zijn nog niet beschikbaar, waarschijnlijk komen deze rond de release.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

graphics zien er niet geweldig uit..

Maar mooi topic

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Dit kan niet anders dan opgepoetst zijn, of ze zijn bijna helemaal vanaf 0 begonnen bij deze game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26.218
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.929
  • Dagen gewonnen:  264
  • Lid sinds:  17-12-11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Weer een zeer goede startpost! En google vind dat natuurlijk erg fijn ;)

Al is dit niet mijn game genre, kan me zoiezo niet vinden in mannen in strakke broekjes op een fiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2,9k
  • 26,2k
  • 264

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

kan je met 2010 ook weer een eigen team starten?

heb ik met 2009 gedaan en nog steeds, is echt een goeie optie.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  32
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-01-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

weet iemand al wanneer er een crack uit zal komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 32

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Op http://pcmpassion.com//index.php is alles te vinden over de game en ik zal wanneer er een crack is hem hier zo snel mogelijk met jullie delen, uiteraard ook de download zelf als hij er is.


Post samenvoeging: juni 14, 2010, 21:27:42

De eerste realname database voor ProCyclingManager 2010 is uit en is te vinden op:

http://pcmpassion.com//index.php?topic=2673.msg44440#msg44440

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Duurt natuurlijk weer eeuwen voordat de crack er is, net als vorig jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zal inderdaad nog wel even duren. Ik red me nog wel even met 09. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  29-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  30

Ik kan echt niet wachten PCM 2009 ook GEKOCHT en kapot gespeeld.

PCM 2010 heeft trouwens wel wat leuke veranderingen met zich, je kan bijvoorbeeld nu echt je eigen koersen gaan maken, dus je eigen heuvelklassiekertje, of toch maar liever een nieuwe Parijs Roubaix, het is allemaal mogelijk, en een stuk makkelijker dan vroeger.

En ook nog een leuke is dat je nu je eigen database geheel kan instellen van tevoren, dus als je met je eigen team start kun je kiezen welke renners wel, en niet in de DB zitten. Zo kun je dus bijvoorbeeld de geschorste Valverde uit het spel halen. Lekker makkelijk.

En uiteraard gewoon de 2010 rittenkoersen van de grote rondes en net weer iets betere graphics zullen dit spel maken tot een must have bij mij :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25

  • Bijdragen:  5
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  08-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ik hoop wel dat ze nu gewoon de ECHTE NAMEN gebruiken, je kan er wel weer een patch of DB overheen gooien maar dan moet je weer opnieuw beginnen en dat heb ik liever niet! :-\

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 5

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

ik hoop wel dat ze nu gewoon de ECHTE NAMEN gebruiken, je kan er wel weer een patch of DB overheen gooien maar dan moet je weer opnieuw beginnen en dat heb ik liever niet! :-\

de echte namen hebben ze niet gebruikt want dat kunnen ze niet maar er is al een db met de echte namen

http://pcmpassion.com//index.php?topic=2673.msg44440#msg44440

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  55
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Mooi gestart dit topic! Complimenten!

Persoonlijk zit ik weer te wachten op dit deeltje, echter wil ik hem dit jaar niet kopen: Er zijn al zoveel toppers voor de PS3 als Red Dead Redemption, Mafia II, GoW, wat me portemonnee gewoon niet leuk vind. Ik hoop dus dat er snel een crack komt! Werkte de vorige crack wel, van Pro Cycling Manager 2009? Toen had ik hem namelijk gekocht, dus ik weer daar niks van ;)

Vandaag is hij dus uitgekomen, ik loop me rot te zoeken naar reviews, tevergeefs, ik kan er geen 1 vinden :-[

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 55

  • Bijdragen:  13
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Mooi gestart dit topic! Complimenten!

Persoonlijk zit ik weer te wachten op dit deeltje, echter wil ik hem dit jaar niet kopen: Er zijn al zoveel toppers voor de PS3 als Red Dead Redemption, Mafia II, GoW, wat me portemonnee gewoon niet leuk vind. Ik hoop dus dat er snel een crack komt! Werkte de vorige crack wel, van Pro Cycling Manager 2009? Toen had ik hem namelijk gekocht, dus ik weer daar niks van ;)

Vandaag is hij dus uitgekomen, ik loop me rot te zoeken naar reviews, tevergeefs, ik kan er geen 1 vinden :-[

de crack van pcm 2009 werkt op de pc, ik heb hem toch :D

er zijn wel al enkele kleine bugs gevonde in het spel maar ze zulle wel een patch maken zeker alleen hope dat ze daar dan een crack voor maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 13

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Heb links verwijderd omdat die niet mogen. 

just run the first .exe file , then you get a file called pcm.rar

extract this anywhere

then go to the folder and run pcm.exe

follow the installation instructions

Let goed op de _ en -  ( Bij de bin files)

Je moet de _ weg doen en er - van maken.

Daarna kan je het spel installeren door op PCM2010.exe te klikken, anders krijg je een foutmelding

Installeer de game, daarna is het wachten tot er een crack uit is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

  • Bijdragen:  1.663
  • Waardering:   26
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-06-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Hier hebben we toch niks aan. -.-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 26
  • 1,7k

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Ik stuur je de DL links wel met PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

  • Bijdragen:  55
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  09-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Mooi dat het eerste nieuws er dan al is! Dit gaat de goede kant op O0.. Kan je hem gewoon weer niet mounten en dan spelen?? Is dat geen optie??

Oja, graag een link via een PB naar mij, alvast bedankt! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 55

  • Bijdragen:  27
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  16-04-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  32

Die heb je binnen. O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 27

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-02-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

kun je mij de link ook sturen?

dank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Ja daar ben ik ook op te wachten :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 21

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zou ik ook de link kunnen ontvangen ? Alvast dank !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  21
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  21-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Je hebt een PB ontvangen van mij :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 21

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-06-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Zou je dat naar mij ook eens kunnen sturen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • Victoroql heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...