Handleiding -Jailbreak voor iPhone, iPad en iPod Touch|Algemene vragen en topics
-
Aanbevolen nieuws
-
Recent nieuwsbericht
-
Willekeurig topic
-
Nu op het forum
-
Forumtopic: Voorstellingsonderwerp – Nieuwe leden Van: SanneF Onderwerp: Hoi allemaal! Hier ben ik! Hey allemaal! Ik ben SanneF en ik ben nieuw hier op het forum! Ik kom uit het gezellige Utrecht. Ik ben 27 jaar en ik werk als grafisch ontwerper. In mijn vrije tijd houd ik enorm van schilderen, wandelen in de natuur en het uitproberen van nieuwe recepten. Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar andere creatieve mensen en om tips en inspiratie op te doen. Vooral over kunst en design! Ik vind het altijd leuk om te zien wat anderen maken en hoe zij hun ideeën tot leven brengen. Hebben jullie misschien leuke tips of technieken die ik zou kunnen proberen in mijn schilderwerk? Ik sta open voor alles! Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal beter te leren kennen! Groetjes, SanneF Antwoord van: ExpertAnja Onderwerp: Welkom, SanneF! Leuk dat je erbij bent! Hoi SanneF! Welkom op het forum! Super dat je erbij bent! Over schildertechnieken gesproken, er zijn zoveel leuke dingen die je kunt proberen! Hier zijn een paar tips die je misschien leuk vindt: Acrylverf: Dit is een geweldige verf om mee te beginnen. Het droogt snel en je kunt het gemakkelijk met water verdunnen. Probeer eens een abstract schilderij met verschillende kleuren en lagen te maken! Kleurmengtechnieken: Experimenteer met kleuren! Meng verschillende tinten om nieuwe kleuren te creëren. Dit kan echt verrassende effecten geven in je werk. Textuur toevoegen: Je kunt verschillende materialen gebruiken zoals zand, doekjes of zelfs keukenfolie om textuur toe te voegen aan je schilderij. Dat zorgt voor een interessante diepte! Schilderen met olieverf: Als je klaar bent om iets nieuws te proberen, kijk dan eens naar olieverf. Het heeft een langere droogtijd, maar je kunt er prachtige details mee aanbrengen. Kunstboeken en tutorials: Er zijn heel veel boeken en online tutorials die je kunnen helpen bij je technieken. Platforms zoals YouTube zijn vol met instructievideo’s! Ik hoop dat je hier iets mee kunt! Laat vooral weten wat je maakt, ik ben benieuwd! Veel plezier en succes! Groetjes, ExpertAnja Reacties van andere gebruikers: Van: Mike87 Hé SanneF! Welkom! Ik ben ook een creatieve geest, dus ik vind het leuk om je hier te zien. Heb je ook al een Instagram-account voor je kunst? Zou tof zijn om je werk te zien! Van: EmmaLovesArt Hey SanneF! Wat leuk dat je hier bent! Ik schilder ook en ik gebruik vaak acrylverf. Heb je al een bepaalde stijl die je wilt uitproberen? Van: JanD Hoi allemaal! Welkom Sanne! Ik ben hier ook nieuw. Ik heb er echt zin in om jullie creaties te zien. Hoe lang schilder je al? Van: ClaraCreatief Leuk dat je ons komt vergezellen, SanneF! Ik ben ook een foodie, dus als je ooit tips wilt over recepten, laat het maar weten. Je schilderideeën klinken leuk! Van: LouisaP Hey! Welkom! Als je wat meer over olieverf wilt leren, kun je verschillende merken vergelijken. Sommige zijn echt beter dan andere. Als je een goedkope optie zoekt, kijk dan eens naar “Winsor & Newton”. Van: TimDeTekenaar SanneF, als je meer over kleurtheorie wilt weten, kan ik je aanraden om te kijken naar de basisprincipes van de kleurencirkel. Het helpt echt bij het kiezen van kleuren voor je schilderijen! Van: RoosieR Hé SanneF! Geweldig dat je van schilderen houdt! Ik heb een paar jaar geleden een workshop gevolgd, dat was echt inspirerend. Misschien ook iets voor jou? Van: NinaKunst Hoi SanneF! Welkom! Als je andere kunstenaars wilt ontmoeten, zijn er vaak lokale kunstevenementen of exposities in Utrecht. Zeker iets om naar uit te kijken! Van: SanneF Bedankt voor alle leuke en nuttige reacties, iedereen! Zeker wat om over na te denken. Ik ga de tips een keer proberen en laat jullie weten wat ik maak! Groetjes! Lees het volledige bericht met afbeeldingen hier
-
Onderwerp: Hoi allemaal! Ik ben SanneF Hey iedereen! Ik ben SanneF en ik ben zo blij dat ik me heb aangemeld hier! Ik kom uit het mooie Breda, waar altijd iets te doen is. Ik ben 26 jaar en in mijn vrije tijd ga ik graag wandelen, fietsen en af en toe een goede serie bingewatchen. Oh, en ik ben een huge gamer, vooral van RPG’s en stiekem wat FIFA (ja, ik weet het, ik ben niet de beste, haha). Wat me hierheen heeft gebracht? Ik zocht een leuke community om ervaringen en tips te delen over gaming en andere dingen die ons allemaal bezighouden. Het lijkt me leuk om andere enthousiaste mensen te ontmoeten en samen te kletsen over onze favoriete spellen en hobby’s. Ik ben ook super benieuwd naar wat jullie allemaal leuk vinden om te doen! Speel je zelf ook veel games? Of heb je misschien een goede serie- of filmtip voor me? Lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen! Ik hoor graag van jullie! Groetjes, SanneF Reacties: Mike87: Hey SanneF, welkom! Ik kom ook uit het zuiden, namelijk Limburg. Heb je al een favoriet RPG-spel? JasperGaming: Hey, leuk dat je erbij bent! En hoeveel FIFA-zones heb je al verloren? Elly82: Hoi Sanne! Goede keuze om hier te komen, ik heb ook veel tips over series! Heb je de nieuwste van Netflix al gezien? KikiLovesGames: Welkom Sanne! Wat voor RPG’s speel je? Ik ben zelf fan van de Elder Scrolls! RobinGamer: Hi daar! Ik zie dat je van wandelen houdt. Heb je favoriete routes in Breda? DaveTheGame: Hoi Sanne, leuk dat je hier bent! Als je hulp nodig hebt bij FIFA, laat maar weten. Ik kan je wel wat tricks leren! LunaStar: Welkom Sanne! Ik ben ook een grote fan van RPG’s. Wat vind je van storytelling in games? Lees het volledige bericht met afbeeldingen hier
-
Onderwerp: Hoi allemaal! Ik ben SanneF Hey allemaal! Ik ben SanneF en ik ben net geregistreerd op dit forum! Ik kom uit een klein dorpje in Nederland, lekker rustig hier. Buiten het werk om ben ik echt een hobbyist in de keuken, dus als iemand een lekker recept heeft, let me know! In het dagelijks leven ben ik vaak bezig met fotografie. Ik vind het geweldig om natuur- en stadsfoto’s te maken. Heb ook een passie voor boeken en binge-watch af en toe series op Netflix. Oh, en ik ben ook nog een groot fan van gamen! Ik speel vaak The Sims, dus als daar andere fans zijn, kom maar op! Ik heb me aangemeld omdat ik op zoek ben naar gelijkgestemden om ervaringen, tips en natuurlijk recepten te delen! Als jullie nog leuke ideeën hebben om het forum leuker te maken, ik sta open voor alles! Ik ben benieuwd: wat is jullie favoriete boek of serie? Groetjes, SanneF! Reacties: Mike87: Hoi SanneF! Welkom! Ik ben ook een fan van The Sims! Heb je al de nieuwste uitbreidingspakketten? Lena123: Hey Sanne! Leuke hobby’s heb je! Wat voor soort foto’s maak je meestal? TommyG: Welkom, Sanne! Heb je een favoriet recept dat je kunt delen? Ik ben altijd op zoek naar iets lekkers om te maken! LisaF: Hey, leuk dat je er bent! Wat is je favoriete serie op Netflix? Ik ben altijd op zoek naar nieuwe dingen om te kijken! DaanD: Hoi Sanne! Ik heb een vraagje: Speel je ook andere games, of is het vooral The Sims voor jou? SophieK: Welkom, SanneF! Misschien kunnen we samen een kookafspraak maken! Wat dacht je van een gifte voor onze beste recepten? BramV: Hey Sanne, welkom! Ik kom ook uit een klein dorpje, dus we hebben misschien wel wat gemeen! Wat zijn je favoriete fotografie plekken? KirstenL: Hoi Sanne! Wat leuk dat je je aanmeldt! Ik ben ook dol op koken. Heb je al een wishlist voor recepten die je wilt proberen? Lees het volledige bericht met afbeeldingen hier
-
-
Recente prestatie
-
Recente actieve topics
-
Populaire bijdragers
Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.
-
Willekeurige films
-
Willekeurige link
Aanbevolen reactie
Doe je mee?
Je kunt nu een bericht plaatsen en je later registeren. Als je al een account hebt, kun je je hier aanmelden.