Spring naar bijdragen

Age of Empires III - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


Wous

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28


Age of Empires III

age-of-empires-iii.jpg


Info Game:

Age of Empires III is het derde deel uit de reeks computerspellen Age of Empires, ontwikkeld door Ensemble Studios en uitgegeven door de Microsoft Game Studios. Age of Empires III verscheen op 22 oktober 2005 en is het vervolg op Age of Empires II: The Age of Kings.

Het spel is chronologisch een vervolg op zijn voorganger. Het speelt zich af tussen het jaar 1500 tot voor de Amerikaanse Burgeroorlog, de tijd van de kolonisatie van het pas (her)ontdekte werelddeel Amerika.

Gameplay

Beginnend met een beperkt aantal eenheden en gebouwen kan men door het verzamelen van grondstoffen nieuwe gebouwen neerzetten en nieuwe soldaten trainen. Met soldaten kunnen vervolgens vijandelijke spelers (computer of andere mensen via inter-/intranet) worden aangevallen. Naast militaire strategieën zijn er ook economische mogelijkheden om vooruit te komen, zoals het sluiten van verbonden met de inheemse Amerikaanse bevolking.

Volken

De speler krijgt de macht over een van de volgende acht volkeren: de Britten, Duitsers, Fransen, Nederlanders, Ottomanen, Portugezen, Russen en de Spanjaarden. In de verhaallijn (Campaign) kan de speler ook soms beschikken over andere stammen zoals: De Azteken, Carib, Cherokee, Comanche, Cree, Inca's, Iroquois, Maya, Nootka, Seminole, Sioux en de Tupi. Sommige van deze stammen worden in de uitbreidingen volledig beschikbaar.

Tijdperken

Het spel is ingedeeld in vijf tijdperken: de Discovery Age (ontdekkingstijdperk), Colonial Age (koloniale tijd), Fortress Age (fortentijd), Industrial Age (industrieel tijdperk) en Imperial Age (imperiumtijdperk).

De speler kan kiezen tussen de Skirmish-speelmodus, waarbij het spel wordt gespeeld op een willekeurig terrein, en de Campaign-modus, waarbij een aantal missies worden doorlopen volgens een historisch scenario. De campagne zal draaien rond de Schotse familie Black, die emigreert naar Amerika. Zij moeten de Azteken helpen bij hun gevecht tegen de Spanjaarden, in de Franse en Indiaanse oorlogen moeten ze de Britse kolonies helpen te veroveren, en in Zuid-Amerika gaan ze helpen bij de daar aan de gang zijnde revolutie. Tot slot is er de Deathmatch-modus, waarbij het aankomt om met een groot leger de vijand te verslaan.

Graphics

In tegenstelling tot de eerdere versies van het spel is Age of Empires III volledig driedimensionaal. De speler kan in- en uitzoomen op het speelveld en kan de camerapositie draaien. Het spel gebruikt voor zijn natuurkundige simulaties dezelfde engine als Half-Life 2, namelijk de Havok 2 Physics Engine.

bron:http://nl.wikipedia.org/wiki/Age_of_Empires_III


Systeemeisen:

Microsoft Windows

1.4 GHz processor

256 MB RAM

2.0 GB hard disk space

64 MB video card


Trailer


Screenshots

onthefield_2.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  24-01-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heb deze een tijdje gespeeld en was best aardig, niet zo briljant als deeltje 1 natuurlijk. Wat ik wel een schande vind is dat er bij de Nederlandse Compagne bergen zijn ??? Verder nette startpost ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 21
  • 4,9k

  • Bijdragen:  811
  • Waardering:   8
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Hallo,

Ik heb AOE III ik vroeg me af, of ik mijn product key ook op een gedownloade age of empires asian dynasties kan gebruiken?

mvg PCgamerxbox360

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8
  • 811
  • 2 jaar later...

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand misschien een goede crack. Ik krijg steeds deze foutmelding. Age of empires 3 werkt niet meer. Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

ja ik heb er nog een

zal hem morgen even uploaden en je een linkje sturen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Oke, bedankt dan alvast. Ik hoop dat ik hem dan vanmiddag kan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  1.095
  • Waardering:   139
  • Prestatiepunten:  2
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-09-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oke, bedankt dan alvast. Ik hoop dat ik hem dan vanmiddag kan spelen.

Check je PM

voor mij werkt de crack ik heb windows vista het zou kunnen dat die op windows 7 problemen geeft met iedere crack

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 139
  • 1,1k

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik heb net geprobeerd. Maar het probleem is nog niet verholpen. Er staat nu Age of empires werkt niet meer.. Iemand hoe ik het spel wel kan spelen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...