Jump to content

Samsung Star te koop

Recommended Posts

Hey,

Wegens een nieuwe telefoon (HTC Legend) bied ik mijn Samsung Star aan. Werkt nog goed, zitten alleen een paar kleine krasjes op de achterkant. Telefoon is met simlock van Hi of KPN. Alles zit er wel bij. Als iemand interesse heeft hoor ik het wel. :) Doe een goed bod.

samsung-star-s5230.jpg

headsh0t

• Replies 18
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tja.. Ik heb eigenlijk nog wel een telefoon nodig.. Maar dat schijnt toch echt een kuttelefoon te zijn?

Kwalitatief is het een goede telefoon, nooit iets mis mee o.i.d. Maar het wordt op den duur saai... Maar je kan er eigenlijk wel genoeg mee qua functies. ;)

Maarja 't is wel een leuke telefoon hoor, maar ik ben er een beetje op uitgekeken. :P

Ik heb de star ook

Prima telefoon ook degelijk.

Heb em al tig keer laten vallen. Maar hij blijft maar heel. Das al erg mooi :D

Verder ist een telefoon waar je gewoon mee kan smsen/bellen/bluetooth enz

verder als je abbo met internet hebt werkt internet ook prima. Dus het is een telefoon met genoeg functies. Alleen niet zo uitgebreid als een htc.

Naar mijn mening een prima telefoon :)

• 1 month later...

ik weet niet of je de oordopjes nog hebtt, heb namerlijk ook een star alleen myn oordopjes zijn kapot,

dus als je ze nog hebt wil k het wel graag horen van je

Wat is je richtprijs? Ik heb namelijk niet echt een nieuwe mob nodig. Maar als die niet te duur is kan ik er wel over nadenken :)

Freddy als je wilt mag je de telefoon voor €50,- ex verzendkosten overnemen, ik ben het nu namelijk zat, heb de telefoon inmiddels nòg niet verkocht. :P Ik hoor het graag. :) Ik kan meer foto's van het toestel laten zien.  O0

Headshot, ik zou m graag willen maar heb t aan mn ouders gevraagd. En t gaat m niet worden omdat ik laatst ook weer bijna 400 euro had uitgegeven voor mn PC ;) Mijn excuses als ik je valse hoop heb gegeven :(

Headshot, ik zou m graag willen maar heb t aan mn ouders gevraagd. En t gaat m niet worden omdat ik laatst ook weer bijna 400 euro had uitgegeven voor mn PC ;) Mijn excuses als ik je valse hoop heb gegeven :(

Wat denken je ouders van €40 euro ex verzendkosten dan? Ik wil niet doorzeuren maar ik wil de telefoon graag kwijt, weet je :P Als iemand anders de telefoon voor 40 euro ex verzendkosten wilt hebben vind ik het ook goed. :)

Wat denken je ouders van €40 euro ex verzendkosten dan? Ik wil niet doorzeuren maar ik wil de telefoon graag kwijt, weet je :P Als iemand anders de telefoon voor 40 euro ex verzendkosten wilt hebben vind ik het ook goed. :)

Nope gaat m niet worden. Volgend jaar misschien :D

Haha, dan is ie waarschijnlijk al lang weg. :P

Ik hoop t voor je ;)

even een vraagje, werkt internet hier een beetje makkelijk op en snel?

Ik heb het toestel net verkocht voor €80,- :P

Hij bood 80 euro, zo gezegd zo gedaan :)

Oke dan houd het op. :zwaai:

ik heb nog wel een samsung star liggen thuis, wat wil je der voor geven?

• 2 weeks later...

Hoeveel wil jij er minimaal nog voor hebben?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Who was online  11 Users were Online in the last 2 hours

• Create New...