Spring naar bijdragen

BitTornado probleem


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  9
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-05-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo iedereen,

Gisteren heb ik een nieuwe computer gekocht, en gisteren heb ik ook meteen BitTornado erop gezet.

Een heel goed programma, download redelijk snel, en de kwaliteit is wel goed. Nu heb ik alleen een probleempje;

Als ik aan het downloaden ben, en dan mijn Windows Account afmeld, of mijn computer uitschaken, en me dan weer opnieuw aanmeld, of weer aanzet, kan ik het bestand nergens vinden om hem verder te laten downloaden.

Als ik dus mijn computer uit geschakeld heb, of mij heb afgemeld, daarna weer aangemeld, of computer aangezet, dan springt de download niet automatisch bij het opstarten in beeld, en kan ik hem ook niet vinden om hem verder te laten gaan.

Misschien klinkt het allemaal een beetje vaag, sorry daarvoor, ik ben absoluut niet handig met dit soort zaken.

Alvast bedankt!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 9
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-04-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

sleep es een snelkoppeling van het programma naar start--> alle programma--> opstarten

als hier een snelkoppeling in staat zal t programma bij het opnieuw opstarte van de pc vanzelf starten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 101
  • 5,3k

Het probleem met bittornado is dat de downloads er niet in blijven staan. Je kunt het beste in het begin aangeven dat je het torrent bestandje op je bureau blad wilt saven. Nu kun je door dat icoontje aan te klikken de download opnieuw opstarten. Ik ben zel fover gestapt op Azureus i.v.m. steeds terug komende problemen met bittornado. Azureus heeft meer gebruikersgemak, moet ik zeggen. Het enige jammere is dat je JAVA moet installeren en daar heb ik af en toe wel weer problemen mee.(Virussen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...