Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

F1 2010 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

Snorfietsman
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  188
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

~~ F1 2010 ~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------

l_1280_720_7AE6E701-5914-42B4-9944-9554F3D5A0D2.jpeg

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Specificaties:

Platform: Xbox360, Playstation 3 en PC          Developer: Codemasters

Release: 30 September 2010                              Multiplayer elementen: Ja, (2 spelers)

Uitgever: Codemasters

Aanbevolen Systeemeisen:

Intel Processor Core 2 Duo E6700 2.66 Ghz

nVidia Geforce 8800 GT / ATI Radeon HD 3870

RAM Geheugen: 3 GB

Harde Schijf: 10 GB

DirectX: 9.0

Informatie over Game

In september komt er nieuw Formule 1-spel op de markt. F1 2010 is niet alleen beschikbaar voor de PlayStation®3 en de PC, maar voor het eerst ook voor de Xbox 360®.

F1 2010 is de officiële game van het 2010 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP™ en bevat alle officiële teams, coureurs en circuits van het komende seizoen. In F1 2010 keert niet alleen zevenvoudig Formule 1-kampioen Michael Schumacher terug, gamers kunnen ook kennis maken met alle nieuwe teams en over het gloednieuwe Korean International Circuit scheuren.

Bij de lancering in september wordt F1 2010 de eerste officiële Formule 1-game die wordt uitgebracht voor de Xbox 360 en realiseert het bovendien de terugkeer van Formule 1 voor de PC, iets waar gamers acht jaar op hebben moeten wachten.

Met de komst van de HD-edities zorgt Codemasters voor een spannend vervolg op de zeer succesvolle lancering van F1 2009 voor de Wii en PSP vorig jaar, een game die tijdens de decembermaand tot de top 5 behoorde van best verkopende spellen.

F1 2010 kent een groot aantal verschillende gamemodi inclusief GRAND PRIX, Championship, Time Trial en een omvangrijke en zeer innovatieve career-modus. Daarnaast bevat F1 2010 ook een zeer geavanceerd schademodel, een dynamisch weersysteem en belangrijke multiplayer-opties waarmee gamers de strijd met de concurrentie online kunnen aangaan.

F1 2010 is geproduceerd door Codemasters Studios in Birmingham en is ontwikkeld op het EGO Game Technology Platform, de eigen technologie van Codemasters. De EGO engine vormt ook de kracht achter zeer goed ontvangen games als Colin McRae: DiRT 2 en Race Driver: GRID, games waarvan meer dan een miljoen exemplaren over de toonbank zijn gegaan.

De bekroonde technologie is verder verbeterd om de unieke aerodynamica en de ingewikkelde besturing van de auto's van de Formule 1, die snelheden bereiken van meer dan 325 km per uur, goed te kunnen ondersteunen. Dit in combinatie met de unieke toegang die Codemasters heeft tot de verschillende coureurs en F1-teams, zorgt dat F1 2010 de meest authentieke race-ervaring in de Formule 1 tot nu toe is.

F1 2010 wordt in September 2010 uitgebracht voor Xbox 360, PlayStation 3 en PC.

bron: formule1.nl

F1-2010-game-520x326.jpg

Bericht van Codemasters

Het Engels Official Xbox Magazine heeft de eerste details onthuld van Formula 1 2010. Codemasters claimt dat deze game het beste F1-spel ooit gaat worden.

Uitvoerend producent Gavin Raeburn licht dit verder toe in OXM. "Formule 1-spellen hebben het laatste decennium geen potten weten te breken en wij denken dat de sport een game verdient die de spanning en glamour goed vastlegt."

Drama en rivaliteit zal een deel van de ervaring worden. Hiernaast is uiteraard het sleutelen aan de wagen belangrijk om op veranderende dingen als grip en weersomstandigheden in te kunnen spelen.

Online racen tegen de juiste mensen

Over het online gedeelte heeft Raeburn het volgende toe te voegen: "De online component is net zo belangrijk als de singleplayer-ervaring.  Hierbij is het belangrijk dat spelers de juiste tegenstanders kunnen vinden om tegen te spelen. Als je een arcadefan bent en je speelt F1 online dan wil je waarschijnlijk tegen mensen met dezelfde gedachtengang racen. Dus in kortere races in plaats van dat je terechtkomt in een simulatiesessie."

Trailers & Gameplay

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 43
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  4.943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Actief:  

Goeie startpost. Dit is waarschijnlijk de eerste racegame die ik ga spelen, ik vind de f1 geweldig om naar de kijken. Ook ziet hij er echt bruut uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Bijdragen:  26.233
  • Waardering:   2.930
  • Prestatiepunten:  24.878
  • Dagen gewonnen:  264
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Top startpost! Zo zie ik ze graag! En inderdaad, dit is één van die racegames die ik heel graag wil spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  188
  • Actief:  

Bedankt allebei  O0

Inderdaad, ik vond de gameplay er erg goed uitzien dus wil deze game ook graag gaan proberen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Gemaakt door CodeMasters, dat belooft iets goeds! Ik hoop dat het een beetje realistisch wordt zoals Forza want dan zijn zulke games op z'n leukst natuurlijk. Kan in ieder geval niet wachten :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 5 weken later...

• Bijdragen:  2
  • Actief:  Nooit

Dit spel wil ik absoluut hebben. Ik vraag me echter af of ik dit wel kan spelen met mijn 2,72 GB RAM. Aangezien hierboven wordt vermeld dat 3 GB RAM aanbevolen wordt ziet dit er dus niet echt goed uit. Iemand enig idee hierover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.712
  • Waardering:   113
  • Actief:  

Citaat

Dit spel wil ik absoluut hebben. Ik vraag me echter af of ik dit wel kan spelen met mijn 2,72 GB RAM. Aangezien hierboven wordt vermeld dat 3 GB RAM aanbevolen wordt ziet dit er dus niet echt goed uit. Iemand enig idee hierover?

Wees maar niet bang waarschijnlijk kan je de game gewoon spelen als de rest goed is (videokaart en processor)

Maar deze game ga ik spelen, een van de eerste (goede) F1 games sinds jaren. Ik heb zelf nog een F1 game hier liggen (een hele goede, een echte officiele, met ook een handleiding van 100 paginas:P)

Is de precieze release date al bekend? Of is t gewoon ergens in September? En kan je ook multiplayer op de PC (splitscreen, de ene met controller en de andere met toetsenbord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2

Codemasters zegt dat het spel op 22 september in Europa wordt gereleased. Nog 2 weekjes dus. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Codemasters zegt dat het spel op 22 september in Europa wordt gereleased. Nog 2 weekjes dus. :)

Thnx voor de info :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6

Kan iemand even kijken of ik het spel aan kan. Het liefst ook graag erbij op zijn hoogst of op zijn laagst.

Dank u

Proccessor: Inte Core duo 2 P8400 2.26 GHZ

Videokaart: Nvidea Geforce 9600GTM

RAM geheugen: 4 GB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1.279
  • Waardering:   11
  • Actief:  
  • Leeftijd:  32

canyourunit.com en daar is een tooltje die zal berekenen of je het spel aankan of niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje

Hij zegt dat ik hem niet aan kan :S. Alleen de CPU is het probleem. Kan ik hem toch spelen denken jullie. Want Dirt 2 kan ik aan en ik heb op andere forums gelezen dat als je Dirt 2 aan kan dat je dan F1 2010 ook aan kan maar ja volgens canyourunit niet. Dus wat klopt nou

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Dankje

Hij zegt dat ik hem niet aan kan :S. Alleen de CPU is het probleem. Kan ik hem toch spelen denken jullie. Want Dirt 2 kan ik aan en ik heb op andere forums gelezen dat als je Dirt 2 aan kan dat je dan F1 2010 ook aan kan maar ja volgens canyourunit niet. Dus wat klopt nou

Je moet het een beetje met een korreltje zout nemen, niet alles geloven wat er staat. Eerst zei die dat ik het niet aan kon. Hup alles op z'n hoogst en spelen maar. Dus gewoon proberen (eerst downloaden en dan pas kopen :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Is de game dan al uit? Podverdrie, ik heb er nog niks over gehoord of gelezen :s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.918
  • Waardering:   109
  • Actief:  

Nee nog zeker 24 dagen.. Hebben het nu over can you run it. Als je Dirt 2 aan kan moet dit spel ook gewoon lukken. Als je iets onder het minimum zit betekend nog niet dat het meteen helemaal niet meer kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Inderdaad DukeN, de game is nog niet uit. Hoe jammer het ook is. Maar binnen een maand is die er hoor maak je maar niet ongerust :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

op verschillende torrents sites, kan je al het spel downloaden. Maar ik durf dit risico niet nemen. Weet er iemand of het wel te vertrouwen is dat je het al download, of zal het een valse versie zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zolang hij nog niet op FTD staat is het waarschijnlijk niet veilig. Volgens mij is de game ook nog niet uit namelijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1

Post samenvoeging: september 08, 2010, 19:56:19

ik bewaak als mijn leven

[gmod]quote van startpot weggehaald[/gmod]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

• Actief:  

Maar waar zijn de reviews van de game?! Hij komt al bijna uit maar er is nog weinig over te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze site kan je ook kijken of je het spel aankan. Deze vind ik betrouwbaarder :D

http://www.yougamers.com/games/?mainnavi=true

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Citaat

Op deze site kan je ook kijken of je het spel aankan. Deze vind ik betrouwbaarder :D

http://www.yougamers.com/games/?mainnavi=true

Ja dat is inderdaad ook een goede maar ik vind canyourunit sneller :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet er iemand of je tijdens je het spel aan het spelen bent, dat je je race nog kunt opslaan terwijl je nog aan het spelen bent, zodat je een andere keer verder kunt racen? Bij grand prix 2 ging dat, maar bij f1 challenge ging dat niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  515
  • Waardering:   3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

5 Dagen! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  4

Damn!!

Hij is al dit weekend uitgekomen in Oostenrijk en nog een land. Nog steeds wacht ik op de versie die online komt. Hij is nog steeds niet gelekt..

Trouwens.. Bij Consoleshop zijn de X360 en de PS3 versie op voorraad en komen morgen binnen bij de mensen die hem hebben besteld.. Helaas niet voor de PC...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Aanbevolen nieuws

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Onderwerp: Waarom blijft mijn computer vastlopen bij het opstarten? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn computer. Elke keer als ik hem wil opstarten, blijft hij hangen bij het opstartscherm. Ik heb niks veranderd aan de hardware ofzo. Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt! TechNerd95: Hoi GamePeter! Dat klinkt frustrerend. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je computer vastloopt bij het opstarten. Hier zijn een paar dingen die je kunt proberen: Veilige modus: Probeer je computer op te starten in veilige modus. Dit kan je doen door tijdens het opstarten op F8 te drukken (of Shift + F8, afhankelijk van je systeem). In veilige modus worden alleen de essentiële drivers geladen. Als hij in veilige modus goed opstart, kan er een probleem zijn met een recent geïnstalleerde driver of software. Controleer je harde schijf: Het kan zijn dat je harde schijf fouten bevat. Je kunt een controle uitvoeren door de opdrachtprompt te openen (typ ‘cmd’ in de zoekbalk), en vervolgens het volgende in te typen: chkdsk /f. Dit kan even duren, maar het helpt om eventuele fouten te herstellen. BIOS-instellingen: Als je computer helemaal niet opstart, kan het ook helpen om naar je BIOS te gaan (door tijdens het opstarten op Del of F2 te drukken). Zorg ervoor dat de juiste opstartschijf is geselecteerd. Soms kan je opstartvolgorde in de war raken. Haal externe apparaten eraf: Soms kan een aangesloten USB-apparaat, zoals een externe harde schijf of printer, problemen veroorzaken. Probeer alles los te koppelen en kijk of dat helpt. Als je al deze dingen hebt geprobeerd en het probleem blijft, kan het misschien een hardwareprobleem zijn. Laat maar weten hoe het gaat! NinaSwitch: Thanks voor de tips, TechNerd95! Ik had ook zoiets toen ik laatst mijn laptop opstartte. Bleef gewoon hangen en deed niks. Uiteindelijk was het gewoon een USB-stick die erin zat. Toen ik die eruit haalde, startte hij meteen op. GamerGert: Heb je toevallig je computer geleegd? Het kan ook een stofprobleem zijn. Soms kan er heel wat stof in je computer komen, waardoor hij te warm wordt of dingen niet goed werken. Gewoon even stofzuigen (niet de ventilator!) kan soms wonderen doen. TechNerd95: Ja, goede opmerking, GamerGert! Erg belangrijk om je pc schoon te houden. Stof kan echt veel problemen veroorzaken. Gewoon een beetje onderhoud kan vaak al helpen! JasperIT: Ik had ook een keer dat mijn computer steeds opnieuw opstartte, maar dat bleek te maken te hebben met de RAM. Het kan helpen om deze even opnieuw aan te sluiten. Zorg ervoor dat je computer volledig uitgeschakeld is, haal de RAM eruit, veeg de connectoren schoon en zet ze weer terug. Kan soms helpen! GamePeter: Bedankt voor de reacties, iedereen! Ik ga vanavond kijken of ik in veilige modus kan opstarten en misschien wat dingen controleren die jullie hebben genoemd. Ik houd jullie op de hoogte! ZoëLaptopLol: Vergeet niet om backups te maken van je belangrijke bestanden als je in veilige modus komt! Altijd goed om voorbereid te zijn. NinaSwitch: Laat ons weten wat het probleem was als je het hebt opgelost, GamePeter! Zo leren we allemaal weer wat bij. GamerGert: Ja, ben benieuwd! Dit zijn de dingen die ons computergekkies een beetje ongerust maken, haha. Veel succes! TechNerd95: Inderdaad, houdt ons op de hoogte! En als je meer ervaringen hebt of vragen, kom gerust terug. We zijn hier om te helpen! GamePeter: Zal ik doen! Nogmaals bedankt allemaal voor de tips! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Werkt de NPO met een VPN? Wie heeft er ervaringen? Gebruiker: Janine82 Bericht: Hey allemaal, ik vroeg me af of je de NPO kunt kijken als je een VPN gebruikt. Hebben jullie daar ervaringen mee? Alvast bedankt! Expert: TechGuru88 Bericht: Hi Janine82! Goed dat je deze vraag stelt. Ja, je kunt de NPO bekijken met een VPN, maar er zijn een aantal dingen waar je rekening mee moet houden. Allereerst, een VPN (Virtual Private Network) zorgt ervoor dat je internetverbindingen versleuteld worden en dat je IP-adres wordt verborgen. Dit kan handig zijn als je in het buitenland bent en de Nederlandse content wilt bekijken, zoals NPO. Hier is hoe het werkt: Kies een goede VPN: Zorg ervoor dat je een kwalitatieve VPN-provider kiest die niet alleen snel is, maar ook servers in Nederland heeft. Dit is belangrijk, want je moet lijken alsof je in Nederland bent om NPO te kunnen streamen. Verbind met een Nederlandse server: Als je eenmaal de VPN hebt geselecteerd, verbind je met een server in Nederland. Dit verandert je IP-adres naar een Nederlands adres. Ga naar de NPO website/app: Zodra je verbonden bent, kun je de NPO website of app openen, en als alles goed werkt, zou je toegang moeten hebben tot alle programma’s. Maar er zijn ook wat problemen die je kunt tegenkomen. NPO is zich ervan bewust dat mensen VPN gebruiken en soms kan het hun technologie detecteren. Dit kan betekenen dat je geblokkeerd kunt worden of dat je eenvoudigweg geen toegang krijgt tot de content. Voorbeeld: Ik gebruik zelf NordVPN en dat werkt prima. Ik kan álle NPO-content in het buitenland bekijken zonder problemen. Kortom, het kan werken, maar het blijft soms een spelletje. Laat maar weten als je nog vragen hebt! Gebruiker: Marco75 Bericht: Thanks, TechGuru88! Dit was echt nuttige info. Maar, weet je of het ook werkt met de app of alleen via de website? Expert: TechGuru88 Bericht: Goede vraag, Marco75! Het zou met beide moeten werken. Meestal gaat het soepeler via de website, maar met een goede VPN-app kun je ook eenvoudig de NPO-app gebruiken. Zorg er gewoon voor dat je VPN actief is voor je de app opent. Gebruiker: Lotte_Loves_Life Bericht: Hey, ik heb een andere VPN geprobeerd en die werkte totaal niet. Kreeg steeds een foutmelding. Heb je tips voor betrouwbare aanbieders? Gebruiker: HenkiePenk Bericht: Hou je aan de veelgeprezen opties zoals NordVPN of ExpressVPN. Ik gebruik altijd Nord en tot nu toe geen problemen! Gebruiker: MarjanVerweij Bericht: Ik heb ook wel eens geprobeert, maar NPO detecteert soms mijn VPN. Heeft iemand daar een oplossing voor? Gebruiker: Remko1989 Bericht: Ja, ik zat vroeger met hetzelfde probleem. Probeer een andere serverlocatie binnen je VPN. Soms helpt dat al. Gebruiker: Yvonne77 Bericht: Ik gebruik altijd TunnelBear en dat werkt best goed voor mij! Beetje traag soms, maar ik kan alles zien. Gebruiker: JoostDeJongen Bericht: One time had ik geen toegang omdat ik in België was. Ook al was mijn VPN aan. Het was zo frustrerend! Ik ga eens een andere proberen. Gebruiker: LindaOnline Bericht: Dat is echt balen, JoostDeJongen. Maar kan je het met meerdere VPN’s tegelijk proberen? Of moet je gewoon de andere deactiveren? Expert: TechGuru88 Bericht: Ja, je moet altijd maar één VPN actief hebben op hetzelfde moment. Het kan ook geen kwaad om de cache van je browser of app te legen als je problemen hebt. Dat helpt soms om weer toegang te krijgen. Dat is hoe je kunt kijken naar de NPO met een VPN! Blijf vragen stellen en ervaringen delen! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: "Blijf op de hoogte van de nieuwste RTL programma’s" Gebruiker: Jeroen123 Hey allemaal! Ik heb een vraagje. Hoe kan ik me aanmelden voor die updates over nieuwe RTL-programma’s? Ik wil echt niks missen! Expert: AnneTV Hi Jeroen! Goed dat je vraagt. Je kunt je aanmelden voor de updates via de website van RTL. Ga naar de RTL-website: Zoek de sectie waar ze informatie geven over hun programma’s. Zoek naar het registratieformulier: Vaak vind je dit onderaan de pagina of in een pop-up als je de site bezoekt. Vul je gegevens in: Je moet meestal je e-mailadres opgeven en soms ook je naam. Het is allemaal heel simpel. Bevestigen: Na aanmelding krijg je een e-mail om je inschrijving te bevestigen. Even op de link klikken, en je bent er klaar voor! Met deze updates krijg je wekelijks een overzicht van nieuwe shows, exclusieve acties en persoonlijke aanbevelingen in je mailbox. En als je ooit geen updates meer wilt, kun je je altijd afmelden via de link onderaan de e-mails. Hopelijk helpt dit je verder! Reacties Gebruiker: LisaLovesRTL Top uitleg, Anne! Dank je wel! Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een paar nieuwe shows, maar soms mis ik het gewoon. Gebruiker: Bobster_1985 Ik moest wel lachen om ‘persoonlijke aanbevelingen’. Wie bepaalt dat? Toen ik me inschreef, kreeg ik ineens allemaal kookshows terwijl ik echt niet kan koken! Gebruiker: Jeroen123 Thanks, Anne! Dit ga ik doen. Ik hoop echt dat mijn e-mail niet vol spam komt. Maar updates zijn altijd leuk! Gebruiker: SeriesFan65 Dus die updates zijn alleen voor nieuwe programma’s? Of krijg je ook info over herhalingen enzo? Expert: AnneTV Goede vraag, SeriesFan65! Meestal krijg je info over nieuwe programma’s, maar soms ook over speciale evenementen of herhalingen. Het hangt ervan af wat RTL zelf wil promoten. Maar ik kan je verzekeren, het is nooit vervelend. Gebruiker: MichielDeGek Ik vind het echt chill dat je je kan uitschrijven! Soms vergeet je dat, en dan krijg je maar mail en mail. Gebruiker: SnelleMaas Ik vind die updates erg handig. Maar ik moet zeggen, ik mis de tijd dat je nog goede reality-tv had! Nu is het vooral herhalingen of net weer hetzelfde concept. (sorry not sorry!) Gebruiker: FanVanDeWeek Haha, SnelleMaas, ik snap je punt! Maar ik vind nog steeds wat RTL laat zien super leuk. Heb je recent iets nieuws gekeken? Gebruiker: Jeroen123 Denk je dat het nut heeft om je aan te melden voor de updates? Hebben jullie er echt iets aan? Gebruiker: LisaLovesRTL Ja, ik wel! Ik heb laatst een paar leuke programma’s ontdekt die ik anders nooit had gezien. Ik vind het echt de moeite waard! Gebruiker: MichielDeGek Ik zeg aanmelding is top! Gewoon alles wat je mist kan in je mailbox belanden. Kijken kost niks, dus waarom niet? Hopelijk biedt deze discussie je een duidelijk overzicht van hoe je op de hoogte kunt blijven van alle leuke en nieuwe programma’s van RTL! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• dre007 heeft zojuist een badge verdient
      6 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...