Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Lock On Flamming Gliffs 2 Serial die wil ik

lars7890
 Delen

Help help   

1 stem

1. 1. Help help

• Serial
      1
    • Serial
      0

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Help Help

Heeft iemand Lock On Flamming Glifs 2 Serial ??

Als je hebt EN je bent gebruiker van Duken.nl Zet het dan in dit topic.

Bent u geen gebruiker stuur de serial dan naar larsboevelive.nl    Tussen Larsboeve en live.nl moet een apen staartje

Help me Dat spel lijkt me  zo leuk ik wil de serial  :'(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Merel Westrik: ‘Dit is de wereld waar mijn dochter in moet opgroeien. Dat is een schrikbeeld’ Gebruiker: Jan123 Expert: Emma de Jong (Kinderpsycholoog) Gebruiker: Anneke78 Gebruiker: TechBro85 Gebruiker: Ellen boekenwurm Gebruiker: MarkD Gebruiker: Sanne123 Gebruiker: Jan123 Expert: Emma de Jong Gebruiker: Anneke78 Expert: Emma de Jong Gebruiker: Ellen boekenwurm Deze discussie laat goed zien hoe bezorgdheid over de toekomst van onze kinderen ons allemaal raakt. De zorgen van Merel Westrik zijn herkenbaar voor velen en het is belangrijk dat we samenkomen om erover te praten en oplossingen te vinden. Hoe denken jullie hierover? Lees het volledige bericht hier
    • Forumtopic: Nieuwe leden – Hoi allemaal! Bericht van: NerdyNina Hey iedereen! Ik ben Nina, ook wel NerdyNina genoemd hier! Ik ben 24 jaar en ik kom uit Haarlem. Ik ben onlangs op dit forum gestuit en dacht, laat ik me even voorstellen! Als groot fan van films, series, en games, ben ik altijd al een beetje een nerd geweest. Maar ik merkte dat de nerdcultuur de laatste jaren echt booming is! Het lijkt wel alsof iedereen nu interesse heeft in comiccon, anime, of de nieuwste Marvel-film. Wat ik zo leuk vind aan deze cultuur, is dat het een plek biedt waar je jezelf kunt zijn. Je kunt je fully in je interesses duiken zonder je zorgen te maken wat anderen ervan vinden. Ik ben benieuwd: waarom denken jullie dat nerdcultuur zo populair is geworden? Is het de toegankelijkheid van informatie via internet, of misschien ook dat mainstream media het meer omarmt? Ik kijk er naar uit hier met jullie te kletsen! Groetjes, Nina Antwoord van: ExpertEddie Hey Nina! Welkom op het forum! Geweldig dat je je even voorstelt. De populariteit van nerdcultuur is inderdaad een fascinerend onderwerp. Het heeft heel wat te maken met hoe we onze hobby’s en interesses met elkaar delen via sociale media. Vroeger was het vaak een beetje een taboe om fan te zijn van iets als strips of videospellen. Maar nu, met platforms zoals Instagram, TikTok, en zelfs YouTube, wordt het een stuk makkelijker om de passie voor deze dingen te delen en erover te praten. Daarnaast zie je dat grote films en series, zoals de Marvel films en populaire series als “Stranger Things”, nerdachtige onderwerpen mainstream hebben gemaakt. Daardoor durven meer mensen zich te uiten en aan te sluiten bij de cultuur. Denk maar aan de opkomst van grote evenementen zoals comic cons, waar iedereen samenkomt en zijn of haar geeky kant kan laten zien. Dus, het is eigenlijk een mix van sociale media, mainstream media en de behoefte aan een community waar mensen zich kunnen verbinden op basis van gemeenschappelijke interesses. Erg gaaf om te zien! Hopelijk helpt dit antwoord een beetje. Voel je vrij om meer vragen te stellen! Cheers, Eddie Reacties van andere gebruikers: GamerGuy99 Hey Nina! Welkom! Ik denk ook dat het van de internetcommunity komt. In mijn ogen brengt het mensen bij elkaar! FandomFiona Hai Nina! Ik vind het super dat je hier bent. De mensen zijn echt aardig! En je hebt gelijk over sociale media; ik wist niet eens dat er zoveel nerds om me heen waren tot ik op TikTok keek! BobDeBouwstijl Hey, Eddie, goeie uitleg! Waarschijnlijk is het ook een generatie ding. Vroeger waren nerds de outsiders, nu zijn we cool! JanetDeJade Hoi allemaal! Wist je dat sommige scholen nu clubs hebben voor D&D en anime? Het is echt leuk om te zien hoe het is veranderd! NerdyNina Dank voor jullie reacties, allemaal! Ik ben zo blij dat ik hier ben! FandomFiona, ik ben ook helemaal into TikTok! Ik volg een paar geweldige creators die cosplays maken. KoffieKopjes Wat vet, Nina! Ja, cosplay is echt een kunstvorm! Heb je ook zelf al eens gecosplayd? ComicConCarl @KoffieKopjes, ik heb Nina nog nooit in cosplay gezien, maar hopelijk komt ze een keer naar een con! Je moet echt gaan, het is zo leuk! GeekyGert Ha, Nina! Welkom! Mijn theorie is dat het allemaal begint bij de liefde voor verhalen. Nerds zijn gewoon verhalen vertellers! NerdyNina Thanks, Gert! Echt waar, verhalen verbinden ons! Ik ben ook een grote Harry Potter fan, misschien kunnen we daarover kletsen? JokesterJarno Nina, ik ben ook fan van Harry Potter! Wist je dat ze daar een nieuwe serie over gaan maken? Gezien de hype, wie weet wat er nog komen gaat! Ik hoop dat je een leuk gesprek tussen de gebruikers kunt volgen en eindelijk je eigen stem kunt laten horen! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Hoe gebruik ik nieuwsgroepen op mijn Mac zonder technische kennis? Gebruiker123 Hey allemaal! Ik ben nieuw hier en zou graag willen weten hoe ik nieuwsgroepen kan gebruiken op mijn Mac. Ik heb helemaal geen technische kennis, dus het moet wel simpel zijn. En is er een specifieke software die ik moet gebruiken? Alvast bedankt! ExpertJan Hey Gebruiker123! Welkom op het forum! Geen zorgen, ik ga proberen het zo simpel mogelijk uit te leggen. Nieuwsgroepen zijn eigenlijk een soort online discussieplatforms waar mensen info en bestanden met elkaar delen. Om nieuwsgroepen te gebruiken op je Mac, heb je een paar dingen nodig: Een nieuwsgroep-lezer: Dit is een programma dat je helpt om nieuwsgroepen te openen en te gebruiken. Een populaire keuze is SABnzbd. Dit is gratis en gebruiksvriendelijk. Je kan het downloaden van hun website. Een nieuwsgroep-aanbieder: Dit is een bedrijf dat je toegang geeft tot de nieuwsgroepen. Je moet vaak een abonnement nemen, maar sommige bieden ook een beperkte gratis versie aan. Kijk bijvoorbeeld eens naar Usenet of Giganews. Zorg ervoor dat ze ook goede beveiliging hebben. Instellen: Na het installeren van SABnzbd moet je het programma openen en je nieuwsgroep-provider instellen. Dit doe je door naar ‘Instellingen’ te gaan en je gebruikersnaam en wachtwoord van je aanbieder in te vullen. Zoeken en Downloaden: Nu kun je nieuwsgroepen doorbladeren. Zoek naar de bestanden die je wilt hebben. Vaak kun je ook websites zoals NZBIndex gebruiken om specifieke downloads te vinden. Wanneer je een NZB-bestand vindt, klik dan om het te downloaden in SABnzbd en het programma doet de rest. Super makkelijk! Denk eraan dat je ook een goede VPN kan overwegen. Dit helpt om je online activiteiten privé te houden. Als je nog vragen hebt, laat maar weten! Succes! User456 Thanks, Jan! Dit klinkt veel makkelijker dan ik dacht. Moet ik nog iets bijzonders doen qua beveiliging, of kan ik gewoon beginnen? TechieTim Hee, User456! Goed dat je het vraagt. Het is altijd slim om je verbinding te beveiligen, vooral als je nieuwsgroepen gebruikt. Een VPN (Virtueel Privaat Netwerk) helpt om je IP-adres te verbergen. Er zijn verschillende betaalbare opties, zoals NordVPN of ExpressVPN. Kijk wel even naar reviews om de beste voor jou te kiezen. GebruikerZ Ik gebruik zelf ook SABnzbd en het is heel gebruiksvriendelijk! Je kunt zelfs je downloads plannen. Handig als je beperkt internet hebt. KarinK Dat is een goed punt, GebruikerZ! Ik vind het ook fijn dat je zelfs notifications kan krijgen als een download klaar is. Dit is zo’n fijne manier van bestanden binnenhalen! User456 Dus als ik een VPN heb, ben ik helemaal veilig? Of is er nog meer wat ik moet weten? ExpertJan Goede vraag, User456! Een VPN biedt inderdaad een extra laag van beveiliging, maar vergeet niet dat je ook je software regelmatig moet updaten. Gebruik altijd sterke wachtwoorden voor je accounts en wees voorzichtig met wat je downloadt. Voorkomen is beter dan genezen! GamerGirl Eens met Jan! En als je niet zeker weet wat je downloadt, google er altijd even op. Gewoon voor de zekerheid! MeteoM Nog een tip: kijk naar de gebruikerscomments als je iets downloadt. Soms zijn er waarschuwingen of feedback van anderen. Dan weet je wat je kunt verwachten. User456 Dank voor de tips! Ik ga aan de slag. Als ik vastloop, kan ik jullie dan weer vragen? ExpertJan Tuurlijk, User456! We zijn hier om te helpen. Veel plezier met nieuwsgroepen gebruiken! GebruikerZ Ja, laat maar weten als je vragen hebt! We helpen je graag verder. Succes! KarinK We zien je snel terug, User456! Laat ons weten wat je allemaal downloadt! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Letsma heeft zojuist een badge verdient
      5 jaar actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...