Spring naar bijdragen

Draadloos Router


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Hallo, ik ben van plan een laptop te kopen maar ik zou graag draadloos internet willen in plaats van de kabel, maar ik moet mijn vader nog overtuigen om de draadloos router te kopen enigste dat ik weet is dat het veel handiger is voor een laptop omdat je dan overal op internet kan in de woonkamer slaap kamer etc.

Maar nu mijn vraag draadloos router hoe gebruik je het etc. ik bedoel is het zo simpel dat je het aanschaft je doet de internet kabel erin en hoppa je hebt internet over het hele huis, of komen d'r veel meer dingen bij kijken bijv. dat je het moet doorgeven aan je provider etc.

ik zou graag wat (deskundig) hulp willen misschien iets waar ik alles kan vinden bijv. een site ookal denk ik dat je hier geen links mag posten?

Maar oke hulp zou zeer op prijs gesteld worden

Dank u wel, MasterXDG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Het is best makkelijk je stop de internet kabel er je laat de laptop naar WIFI signalen zoeken je kiest je router en je ben klaar. Je moet alleen wel een wachtwoord op je router zetten anders kan iedereen gebruik maken van jou verbinding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

  • Bijdragen:  88
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  14-08-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Oke dus het was dus wel zo makkelijk gewoon internet kabeltje erin.. oke dan weet ik genoeg. Bedankt voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 88

  • Bijdragen:  500
  • Waardering:   25
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  25-11-06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  35

Graag gedaan, als je nog vragen heb horen we het wel  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 25
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...