roeney Geplaatst September 15, 2010 Bijdragen: 19 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/09/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst September 15, 2010 ik kan niets vinden op het forum, maar ik krijg dus sinds gister niets meer compleet binnen als ik kijk bij queue, zie ik ook dat hij rood is (het bestand waar hij op dat moment mee bezig is) foto: [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 19
Zombymario Geplaatst September 16, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst September 16, 2010 Dat rode betekend dat het bestand incompleet is. Je kan dus PAR2 gebruiken om het te maken of wachten tot het er compleet op de server staat (als dat is wat je bedoelt). Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
marcov Geplaatst September 30, 2010 Bijdragen: 1157 Waardering: 9 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/09/07 Status: Offline Actief: Oktober 25, 2013 Delen Geplaatst September 30, 2010 Maak je gebruik van een gratis nieuwsserver / is je payserver verlopen? En idd, je kunt altijd nog gebruik maken van quickpar. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 9 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie