Spring naar bijdragen

Internet is sloom


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik heb een 4MB/s abbo bij Tele2. Nou is dat niet snel maar voor het surfen op websites en het voor het kijken van youtube-filmpjes is dat geen probleem. Alleen wilt het zo zijn dat sinds gisteren me internet echt sloom is. Ik heb draadloos maar ik haal dus (als ik een speedtest doe) maar ongeveer 1 a 2 MB/s (of zelfs slomer). Vooral met downloaden merk ik het, ik haal altijd max 460kb/s en nu haal ik met mazzel soms 300 kb/s. Ik heb snap er niks van, heb al me driver voor me netwerkkaart opnieuw geïnstalleerd, dichter bij de router gezeten, zo min mogelijk internet gebruiken maar het helpt niet. Wie weet wat ik moet doen? Misschien ligt het bij Tele2 (storing)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  602
  • Waardering:   4
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  30-10-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Heb je al in de webconfig van je modem gekeken hoesnel hij intraint??

Hoelang is de kabel tussen de ISRA en je modem?

En misschien een domme vraag, maar heb je het ook bedraad geprobeerd, wifi kan gewoonweg geen snelheid garanderen door externe invloeden, dat is met een utp kabeltje gewoon hele stukken minder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4
  • 602

  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Bedankt TereZz maar het is al opgelost. Ik heb ff de internetkabel van de router er ff voor 10 seconden uitgehaald en daarna er weer opnieuw ingedaan en het internet werkt weer perfect. Topic kan dicht  :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...