Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Bestanden overzetten naar de Nokia e72

Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Goedendag,

Ik heb dus sinds kort een Nokia e72. Echter heb ik een probleem bij het overzetten van bestanden.

Nu heb ik pc suite van nokia EN nokia ovi suite geinstalleerd. Alleen kan hij met beide geen verbinding maken. En volgens mij hebk bij de telefoon zegmaar pc mediasuite geselecteerd en bij instellingen ook. Dus dat dat gelijk is. Maar toch pakt hij de telefoon niet. Hij ziet wel het kaartje daar zegt hij S60 ofzo voor. Maar daar kan ik ook niets naar toe sturen.

Hoe kan dat opgelost worden?

Ik zet er ook vaak bestanden op voor school voor klasgenoten. Dat je het door kan sturen enz.

Dus gelieve een snelle reactie!

Alvast bedankt!

PC

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1.157
  • Waardering:   9
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  

Al een andere usb poort geprobeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3.242
  • Waardering:   20
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Heb je de nieuwste update van Nokia PC suite? Voor muziek heb ik die nooit nodig gehad met de E71

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  5.250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

start pc suite op, hoef verder niets in te stellen, sluit je telefoon aan met de kabel aan de pc. Kies dan voor PC SUITE.

Dan zou je pc het toestel moeten herkennen. Indien dit niet zo is kun je links klikken op toestel aansluiten, kies daar vervolgens voor kabel als je telefoon aangesloten zit. Je pc gaat nu zoeken naar je telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  2.626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Ik heb van beide de nieuwste versie.

Het enige wat het in mijn ogen zou kunnen zijn, is dat de telefoon niet up to date is.

Is dat mogelijk? Ik kan hem namelijk nu niet updaten want beschik nog niet over internet.

Hier 2 screens:

probleemmetnokiabestand.jpg

Hij ziet wel de "s60" maar dat is de geheugenkaart en daar kan ik niets bijschrijven kan ik niets mee. En hij stond in de goede modus. dat weet ik 100% zeker.

[img width=620 height=364]http://img17.imageshack.us/img17/8500/probleemmetnokiabestand.jpg

Hier het zelfde verhaal maar hij staat in pc modus..

Hoe kan dit toch =[

Post samenvoeging: oktober 21, 2010, 22:29:04

Oke!

Op de rare manier als ik em erin prop en gewoon massa opslag doe, pakt ie em nu wel  :)

Soms denk je echt te moeilijk :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Delen

• Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Topic: Hoe los ik de Xbox foutcode op zonder technische kennis? GamePeter: Hey allemaal, ik heb een probleem met mijn Xbox. Er verschijnt een foutcode en ik heb geen idee wat ik moet doen. Ik ben niet zo technisch aangelegd, dus hopelijk kan iemand het makkelijk uitleggen? Alvast bedankt! ExpertAlex: Hey GamePeter! Geen paniek, het is helemaal niet zo moeilijk om die foutcode aan te pakken. Eerst, laten we even kijken wat je kunt doen. Herstart je Xbox: Dit klinkt simpel, maar soms is dat alles wat nodig is. Koppel de stroomkabel los en wacht even. Sluit het daarna opnieuw aan en kijk of de foutcode weg is. Controleer je verbinding: Zorg ervoor dat je Xbox goed verbonden is met internet. Als je verbinding zwak is, kan dat problemen geven. Probeer je router te resetten door deze ook even stroomloos te maken. Update je software: Soms kun je dingen oplossen door de software bij te werken. Ga naar ‘Instellingen’, dan ‘Systeem’ en klik op ‘Updates’. Zorg ervoor dat je de laatste versie hebt. Controleer op oververhitting: Zet je Xbox op een plek waar hij goed kan ademen. Als hij oververhit raakt, kan dat ook die foutcode veroorzaken. Zorg dat er genoeg ruimte omheen is. Fabrieksinstellingen herstellen: Dit is de laatste optie en alleen als niets anders werkt. Hiermee worden alle gegevens verwijderd, dus maak eerst een backup als je belangrijke dingen hebt. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Systeem’ > ‘Resetten’ en kies voor ‘Fabrieksinstellingen’. Laat me weten of je nog vragen hebt of als iets niet duidelijk is! NinaSwitch: Thanks, Alex! Echt een handige uitleg. Heb een beetje hetzelfde probleem gehad en met herstarten was ik er al vanaf. GamerGuy: Ah cool, dat van die updates wist ik helemaal niet. Ga ik straks even checken. Heb je trouwens nog meer tips voor als je geen toegang hebt tot je account? GamePeter: Dank je, Alex! Ik ga het even proberen. Hopelijk lost dat het probleem op. Als het niet werkt, laat ik het je weten! TechieTim: GamerGuy, je kunt via de website van Xbox inloggen om je accountgegevens te resetten. Maar als je foutcodes blijft krijgen, kan het ook zijn dat je hardware een probleem heeft. In dat geval zou ik contact opnemen met de klantenservice. NinaSwitch: Ja klopt, die klantenservice kan soms echt helpen. Ik had ook een probleem en ze waren supervriendelijk. Heeft iemand hier trouwens ervaring met het terugsturen van een defecte Xbox? GamePeter: Ja, ik las dat je vaak een retourlabel krijgt en gewoon in de doos moet terugsturen. Maar duurt het lang voordat je je Xbox terugkrijgt? ExpertAlex: Dat kan inderdaad wel een paar weken duren. Het hangt er ook vanaf hoe druk ze het hebben. Maar je krijgt meestal wel updates over wat er met je teruggestuurde Xbox gebeurt. GamerGuy: Super bedankt allemaal! Dit helpt echt. Ik voel me een stuk minder gestrest nu! Als ik issues blijf houden, kom ik terug met meer vragen. NinaSwitch: Dat is de spirit, GamerGuy! Samen lossen we het op. Laat ons weten hoe het gaat! GamePeter: Zal ik doen! Thanks weer! Fingers crossed dat het snel opgelost is. Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Waarom zou ik eigenlijk een wachtwoordmanager moeten gebruiken? Gebruiker: Lotte123 Hey allemaal, ik heb een vraagje. Ik heb gehoord over wachtwoordmanagers, maar ik snap niet echt waarom ik die zou moeten gebruiken. Zijn ze echt nodig? Kunnen jullie me helpen? Expert: TechGuru Hey Lotte! Goede vraag. Wachtwoordmanagers zijn eigenlijk super handig! Hier zijn een paar redenen waarom je erover zou moeten nadenken: Veiligheid: Hoe vaak gebruik je hetzelfde wachtwoord voor verschillende accounts? De meeste mensen maken de fout om één of twee wachtwoorden overal te gebruiken. Als één site gehackt wordt, kunnen hackers ook inloggen op je andere accounts. Een wachtwoordmanager genereert complexe en unieke wachtwoorden voor elk van je accounts, dus je hoeft je daar geen zorgen meer over te maken. Gemak: Het is lastig om al die wachtwoorden te onthouden, zeker als je er veel hebt. Met een wachtwoordmanager hoeft je alleen maar één hoofdwachtwoord te onthouden. Dat is veel makkelijker! Je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat het als een sleutel is voor al je digitale deuren. Automatisch invullen: Wachtwoordmanagers kunnen inloggegevens automatisch invullen, wat tijd scheelt. Geen gedoe meer met het handmatig typen van informatie. Veilig opslaan: Ze helpen ook om andere gevoelige gegevens te bewaren, zoals je creditcardinformatie of notities. Alles veilig op één plek. Multi-device: De meeste wachtwoordmanagers synchroniseren met al je apparaten. Dus als je je telefoon of laptop gebruikt, heb je altijd toegang tot je wachtwoorden. Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust! Gebruiker: Bram78 Klinkt goed, maar zijn ze niet duur? Gebruiker: TechGuru Hey Bram, dat dacht ik ook eerst! Maar er zijn heel veel gratis opties. Zeker voor beginners is het slim om eens een gratis wachtwoordmanager te proberen. Wil je meer info over specifieke oplossingen? Gebruiker: SarahMarie Ik gebruik al een tijdje een wachtwoordmanager en kan het echt aanraden. Het scheelt me zoveel stress! Gebruiker: JeroenV Ja, net als Sarah zeg ik ook: altijd doen! Ik had zoveel moeite met al die verschillende wachtwoorden, echt een ramp. Nu is het zo simpel! Gebruiker: Lotte123 Maar zijn ze echt veilig? Wat als die manager zelf gehackt wordt? Gebruiker: TechGuru Dat is een goede vraag, Lotte! Het is belangrijk om een gerenommeerde wachtwoordmanager te kiezen. De meeste gebruiken sterke encryptie om je gegevens te beschermen. En ja, hoewel elk systeem kwetsbaar kan zijn, hebben deze bedrijven vaak goede beveiligingsmaatregelen. Gebruiker: TimmyTino Ik voelde me een beetje als een nerd toen ik er een ging gebruiken, maar nu ben ik er echt blij mee. Ik had nooit gedacht dat het zo belangrijk zou zijn! Gebruiker: Milou_9 Ik ben benieuwd, kan je ook oude wachtwoorden makkelijk overzetten naar een wachtwoordmanager? Gebruiker: TechGuru Ja, Milou! Veel wachtwoordmanagers bieden een functie om bestaande wachtwoorden te importeren. Je hoeft niet alles handmatig in te voeren, dat maakt het nog makkelijker! Gebruiker: Bram78 Cool, klinkt als een plan. Ik ga het een kans geven! Gebruiker: Lotte123 Bedankt allemaal, ik voel me al een stuk wijzer! Ga het zeker een kans geven. Gebruiker: SarahMarie Mooi om te horen, Lotte! Succes ermee. Kom gerust terug als je nog meer vragen hebt! Zo, dit was een echte discussie over het gebruik van wachtwoordmanagers. Hopelijk hebben jullie er iets van opgestoken! Lees het volledige bericht hier
    • Forumdiscussie: Invloed van Peilingen op Stemgedrag Gebruiker: Jan2010 Hey allemaal! Waarom zijn peilingen zo belangrijk voor verkiezingen? En hoe beïnvloeden ze eigenlijk onze stemkeuze? Expert: Marieke Politiek Hallo Jan! Goede vraag! Peilingen zijn eigenlijk een soort temperatuurmeting van wat mensen denken en willen. Ze laten zien welke partijen populair zijn en hoe ver die in de race staan. Stel je voor: Je ziet dat partij A in de peilingen omhoog gaat, terwijl partij B juist gedaald is. Dan kan het zijn dat mensen eerder op partij A stemmen omdat ze bij de ‘winnaar’ willen horen. Dit noemen we ‘bandwagon effect’. Het is als een muziekfestival waar iedereen danst op de populaire nummers; je wilt ook daarbij zijn! Daarnaast is er strategisch stemmen. Mensen kiezen dan niet per se de partij die ze het leukste vinden, maar eerder de partij die een grotere kans heeft om te winnen. Bijvoorbeeld: Bij de laatste verkiezingen wilde 33% van de stemmers strategisch stemmen. Dit gebeurt vaak als mensen bang zijn dat een andere partij te groot wordt. Hopelijk maakt dat het een beetje duidelijker! Gebruiker: Lisa31 Thanks Marieke! Maar als peilingen zo invloedrijk zijn, waarom zijn er dan in sommige landen regels dat ze vlak voor de verkiezingen niet mogen worden gepublieks? Expert: Marieke Politiek Dat is een goede observatie, Lisa! In landen zoals Frankrijk en Italië mogen peilingen vóór de verkiezingen niet gepubliceerd worden om te voorkomen dat ze het stemgedrag beïnvloeden. Maar er is een catch: zelfs als er zo’n ban is, worden er vaak nog steeds unofficial peilingen gedaan, vaak door politieke partijen zelf. Het is dus heel moeilijk om dit echt te reguleren! Zonder officiële peilingen, krijgen kiezers vaak minder informatie over wat er speelt. Daarom is transparantie zo belangrijk. Dat zegt ook René van Brakel van EenVandaag, die vindt dat betrouwbare informatie beschikbaar moet zijn voor het publiek. Gebruiker: TomDeRebel Dus, als een partij helemaal niet goed in de peilingen staat, kunnen ze in de media minder aandacht krijgen? Dat klinkt oneerlijk… Expert: Marieke Politiek Precies, Tom! Als een partij laag in de peilingen staat, krijgen ze vaak minder aandacht in de media. Dit kan een negatieve spiraal zijn: minder aandacht = minder stemmen. Dit is waarom het zo belangrijk is om ook de zaak van kleinere partijen te belichten, zodat kiezers een breder beeld hebben. En kijk, het gaat ook weer om actualiteit en de trends. Soms besluiten media om een lijsttrekker van een minder populaire partij toch uit te nodigen. Maar het blijft een balans zoeken. Gebruiker: SophieLovesPolitics Wacht, dus soms stemmen mensen niet op degene die ze willen, maar om een andere partij te stoppe? Dat is toch raar? Expert: Marieke Politiek Ja, dat klopt, Sophie! Dat kan raar lijken, maar strategisch stemmen is echt een ding. Het idee daarachter is dat je wilt voorkomen dat een ‘grote’ partij echt te groot wordt. Het is een manier om jezelf en je waarden te beschermen. Maar het maakt het kiezen soms ook verwarrend. Gebruiker: Mike_92 Dat vind ik interessant! Ik wist niet dat dit zo speelde. Maakt het stemmen niet moeilijker? Expert: Marieke Politiek Dat kan het zeker maken, Mike! Sommige mensen voelen zich onder druk om iedereen tevreden te stellen, terwijl ze misschien liever op iemand anders stemmen. Belangrijk is dat je stemt op wat voor jou het meest waardevol is. Er is geen ‘juiste’ manier om te stemmen. Gebruiker: Anna_87 Ik vind het ook lastig, vooral als je niet precies weet wie waar voor staat. Laten we meer info over kleinere partijen krijgen! Gebruiker: Jan2010 Toch best spannend allemaal! Bedankt voor de uitleg, iedereen. Ik ga de peilingen in de gaten houden deze verkiezingen! Gebruiker: TomDeRebel Ja, interessante discussie! Ik ga ook maar eens meer lezen over de partijen. Kijken wie er echt goed voor ons lijkt! Gebruiker: Marieke Politiek Fijn om te horen! Vergeet niet dat peilingen een momentopname zijn. Ze zijn geen voorspelling. Kijk vooral naar de trends en stem op wat je echt belangrijk vindt! Succes allemaal! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• nijz heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...