Spring naar bijdragen

Mis de speciale aanbieding niet. 85% korting op Private Internet Access VPN, nu slechts €1,75 per maand en ontvang 4 maanden gratis.

Ervaar ultiem gebruiksgemak en een snelle VPN-verbinding. Geniet van de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. Met Private Internet Access kun je moeiteloos torrents, Usenet en Netflix gebruiken! En geld-terug-garantie van 30 dagen, dus je kunt het risicovrij proberen.

Wil je weten hoe je aan de slag kunt gaan? Bekijk dan onze handige handleiding voor een probleemloze installatie en gebruik. :goed:

Football Manager 2011 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB

'Robin
 Delen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

logo-fm-2011.jpg

Release datum: 5 november 2010

Multiplayer elementen: Ja

Platform: PC

Ontwikkelaar: Sports Interactive

Uitgever: SEGA

Systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 1.40 GHz, 512 MB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 2.00 GB vrije hardeschijfruimte

Algemene Informatie

Football Manager 2011 is het nieuwste deel van de bekroonde Football Manager-serie. Football Manager 2011 is dit jaar beter afgewerkt dan ooit en Sports Interactive legt de lat voor het genre opnieuw hoger met de toevoeging van talloze nieuwe functies. Voor het eerst in de geschiedenis kunnen ambitieuze managers nu realtime contractonderhandelingen met spelers voeren. En dankzij de samenwerking met talloze echte voetbalagenten weet Sports Interactive nu precies hoe deze onderhandelingen in het spel zo realistisch mogelijk kunnen worden gemaakt. Tijdens de contractbesprekingen zul je verschillende typen agenten tegenkomen; elk met een eigen persoonlijkheid, die om een andere benadering vraagt.

Dankzij de implementatie van het meest intuïtieve trainingssysteem in de geschiedenis is de trainingssectie van de serie uitgebreid met een nieuwe functie: wedstrijdvoorbereiding.Hiermee kunnen managers hun team vóór de wedstrijd laten oefenen op specifieke onderdelen. Er zijn ook meer basistrainingsschema's en 14 verschillende vaardigheden waarop de spelers zich kunnen richten.

De interactie met de spelers, de staf en het bestuur is naar een volledig nieuw niveau getild, met talloze nieuwe verzoeken van het bestuur/ondersteunend personeel en een nieuwe interactiemodule waarmee de manager privégesprekken met spelers en openbare gesprekken over spelers bij andere clubs kan voeren. Twee jaar na de introductie van de 3d-wedstrijdengine kunnen spelers in de release van dit jaar uitkijken naar diverse verbeteringen. Dankzij 100 nieuwe animaties, meer spelersemoties, nieuwe spelersmodellen, nieuwe stadions, veldtexturen, verbeterde belichting, schijnwerpers voor avondwedstrijden, meer doelpuntvieringen en talloze andere extra's is de beste wedstrijdsimulatie op de markt nog beter geworden.

Vandaag zijn er echter nog meer functies aangekondigd. Zo is er een verbeterde mediamodule, die nu nog meer kan worden aangepast, zodat managers beter op de hoogte kunnen blijven van gebeurtenissen in de voetbalwereld. Daarnaast werkt het spel nu met dynamische divisiereputatie, zodat het model van de voetbalwereld nog realistischer wordt; dit was binnen de community van Sports Interactive de meest gevraagde functie van de afgelopen jaren.

fm2011.jpg

Minimale Systeemeisen:

Geheugen: 512 MB RAM, Windows XP

Processor: Pentium IV van 1.40 GHz

Videokaart: 128 MB geheugen

Vrije hardeschijf ruimte: 2GB

Trailers & Screenshots

!

Football Manager 2011 3D Match Gameplay Footage *EXCLUSIVE* [HD]

http://www.youtube.com/user/sigamesofficial#p/u/1/BXfK3cf2JQQ

152054.jpg

[img width=620 height=465]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/17495/154250.jpg

[img width=620 height=364]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/17495/152056.jpg

Alle screenshots vind je hier

Demo: http://www.footballmanager.com/demo

topic veranderd ivm wat probleempjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Reacties 177
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Actief:  

heb nu toch al verschillende fora gevonden wwar mensen screens posten van de full game, dus zal er wel een torrent onderweg zijn zeker. Waarom is er toch zo weinig reactie op deze game op dit forum? Dit is toch een game waar massaal veel mensen op zitten te wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

De screens zijn gepost door de mensen van SI zelf en dat gaat natuurlijk van forum naar forum.

Snap ook niet waarom er weinig reacties zijn 

--------------------------------------------------------------------------------

Post samenvoeging: oktober 29, 2010, 23:04:33

--------------------------------------------------------------------------------

op manutd is nu een update beschikbaar dat je ook met de nederlandse clubs in de demo kunt spelen http://forum.manutd.nl/showthread.php?p=2506921

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor deze. :zwaai: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Al mensen de demo gespeeld? zo ja wat vinden jullie ervan?

Ik vind het wel een vooruitgang op fm2010 alleen de training was even zoeken en de makelaars moet ik nog wat wijzer van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Actief:  

Ja ik denk dat dit de beste FM is sinds 2006

De onderhandelingen zijn nu ook veel realistischer met de zaakwaarnemer erbij etc.

Speelde zelf met de demo met Barcelona en het liep echt als een trein, maar als het spel uitkomt begin ik denk ik met Hercules, leuk ploegje en zit wat meer uitdaging in

Ik kan niet w8ten tot die uitkoment en ik verwacht hem binnen 4dagen wel online eigenlijk, FM is altijd vrij vroeg te downloaden op FTD hoop dat het dit jaar weer zo is

Post samenvoeging: oktober 31, 2010, 17:30:40

En wat een toeval

Jawel hoor hij staat online:D

Typ in bij NZBindez -> Football Manager 2011 - P2P

Op FTD word er gezegt dat hij het doet, ben hem nu aant downloaden laat meteen weten als hij het doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  12
  • Actief:  

ook aan het downen 1u30 te gaan. Hopen dat ie het doet  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Dat is goed nieuws morgen gelijk proberen. Ik begin denk het met Santos of zo maar daar speel je geen grote toernooien mee dus is nog een twijfelgeval.

Laat het maar even weten als hij doet dan zet ik hem in de startpost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  144
  • Actief:  

hij staat ook al op demenoid mensen!

engelse taal maar je kan gewoon het nederlandse taalbestand van de demo pakken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  29
  • Actief:  

Heeft iemand instructies over hoe ik bij een goede torrent kan komen?

Die op demonoid gaat ontzettend traag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  3

Heeft iemand instructies over hoe ik bij een goede torrent kan komen?

Die op demonoid gaat ontzettend traag !

bij mij ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Probeer anders die van nzbindex of wat ik ga doen is wachten op de RELOADED versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Actief:  

engelse taal maar je kan gewoon het nederlandse taalbestand van de demo pakken!!!

Zou je het taalbestand kunnen uploaden ik heb de demo niet?

Maar ik hoor van vele dat het taalbestand van de demo ook niet werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Zou je het taalbestand kunnen uploaden ik heb de demo niet?

Maar ik hoor van vele dat het taalbestand van de demo ook niet werkt

ik heb de demo ook niet maar ik hoorde dat het wel zou werken... maar het schijnt dat hij 70% van de tekst in et nederlands vertaald en de rest gewoon engels laat dus nog maar even wachtne

ik wacht ook op de reloaded versie is tog altijd beter dan de 1e de beste eraf te halen:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Groot gelijk maar met die taalbestanden is het meestal zo dat die maar de helft vertaald en de RELOADED zal wel weer nederlands zijn  ;D

Post samenvoeging: november 01, 2010, 19:19:55

Ik heb die nzb wat jij zij ff geprobeerd maar zit een wachtwoord op. Nu probeerde ik als wachtwoord footballmanager2011 en hij begon te lopen, krijg op het laatst een foutmelding dat die beschadigd is. >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  1

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het kan downloaden? of in ieder geval vertellen met welk programma het bestand moet openen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  119
  • Actief:  

Ik wacht ook even af maar doen jullie net als vorige jaar weer link bijzetten van reloaded versie. Die staan toch altijd op piratebay.org?

Edit: Heb trouwens ook p2p gedownload via piratebay.org we zullen zien. Mensen die al kunnen spelen hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Ik zet dan in de beginpost wat je in moet typen bij thepiratebay. In dit geval de RELOADED versie. Links plaatsen is verboden. 8)

Ik heb nog steets geen goede gevonden allemaal beschadigd en met wachtwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

omdat we hem straks toch allemaal in het engels hebben en hier zo vurig naar opzoek zijn

TADAAAAAAAAAA!

Nederlands taalbestand voor Football manager 2011!

http://www.megaupload.com/?d=1GDUQ08M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6
  • Actief:  

Werkt deze wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  119
  • Actief:  

Ik zet dan in de beginpost wat je in moet typen bij thepiratebay. In dit geval de RELOADED versie. Links plaatsen is verboden. 8)

Ik heb nog steets geen goede gevonden allemaal beschadigd en met wachtwoord.

Ooh dus die p2p is ook niet goed? Zal hem gelijk stoppen en verwijderen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

Werkt deze wel?

ja hij werkt mensen! je moet alleen dat andere nederlandse taalbestandje wat niet werkte wel verwijderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Bijdragen:  6
  • Actief:  

Kan je even een screen laten zien waar het spel in het NL is? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Actief:  

dan pak ik even een screen van iemand anders want ik vind het altijd zo´n gedoe om dat screenshot te maken en ik heb die handleiding van die jongen die een screen had!

maar geloof me nou maar gewoon! als ik zeg dat dit werkt dan werkt dit O0

http://i52.tinypic.com/21n1slu.png

http://i51.tinypic.com/wbxf1x.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Delen

• Wie zijn er online?  3 leden zijn actief

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

• Forumdiscussie: Repareren, uitpakken, branden en overige problemen GamePeter Hey allemaal! Ik heb een vraag. Ik ben een echt fan van oudere games, zoals die op de PS1 en de oude PC’s. Maar ik heb nu een nieuwe pc en ik heb geen idee hoe ik ze daarop kan spelen. Zijn er programma’s of zo om dat te doen? Iemand tips? TechGuru99 Hey GamePeter! Goed dat je dit vraagt! Er zijn verschillende manieren om je oude games op je nieuwe pc te spelen. Emulators: Dit is een van de meest populaire manieren. Emulators zijn programma’s die de hardware van de oude consoles nabootsen. Voor PS1 kan je bijvoorbeeld “ePSXe” gebruiken. Je downloadt de emulator, en vervolgens heb je ook de ROM’s (dat zijn de speldatasets). Let wel op dat je de ROM’s legaal moet verkrijgen. GOG.com en Steam: Deze platforms verkopen vaak heruitgaven van oude games die speciaal zijn aangepast voor moderne systemen. Dit is misschien de makkelijkste manier, omdat je dan geen gedoe hebt met installeren of configureren. Virtual Machines: Als het om echt oude PC-games gaat, kun je ook een virtuele machine opzetten met een programma zoals VirtualBox of VMware. Zo installeer je een oudere versie van Windows en kun je die oude games gewoon draaien, hoewel dit wat gecompliceerder kan zijn. DOSBox: Voor echt oude DOS-games is er DOSBox, een emulator die speciaal gemaakt is om deze type games te draaien. Dus, als je een specifieke game in gedachten hebt, laat het me weten! Dan kan ik je beter helpen. Succes! NinaSwitch Wow, thanks TechGuru99! Dit klinkt allemaal super interessant. Heb een paar oude PS1 games liggen die ik nog wel zou willen spelen. Weet je toevallig of die ePSXe emulator makkelijk te gebruiken is? TechGuru99 Ja, absoluut! ePSXe is redelijk gebruiksvriendelijk. Eenmaal gedownload, hoef je alleen maar een paar stappen te volgen om je games te laden. Er zijn goede tutorials online die je stap voor stap begeleiden. Je moet ook een BIOS-bestand downloaden (maakt het wat moeilijker, maar is niet te ingewikkeld). P.S. Vergeet niet dat je je eigen spellen moet hebben voor de ROM’s. OldSchoolGamer Hey guys! Ik gebruik al een tijdje GOG en het is geweldig! Ze hebben niet alleen games, maar ook achtergronden en soundtracks. Het werkt echt soepel op mijn laptop. En nog een pluspunt: je kunt ze ook offline spelen. GamePeter Thanks voor de tips, TechGuru99 en OldSchoolGamer! Ik ga het zeker proberen. Maar hoe zit het met de graphics? Worden die aangepast of blijven ze zoals vroeger? NinaSwitch Klopt! Soms zie je dat ze wat updaten, maar veel emulators hebben een optie waarbij je de originele graphics kunt behouden. Bij ePSXe kun je zelfs de muziekmix aanpassen, best leuk. FixItFrank Als je van retro gaming houdt, is het ook leuk om te kijken naar hardware zoals de “PlayStation Classic”. Die heeft een paar voorgeïnstalleerde games, en je kunt er modded games opzetten als je handig bent. Maar qua originele ervaring is de emulator wel de beste. GameMaster24 Ik zou altijd voor GOG gaan, de klantendienst is top! Als er iets niet klopt, kan je altijd terug naar ze. Plus, ze hebben soms kortingen op oudere titels. OldSchoolGamer Ik heb eigenlijk nooit echt problemen gehad met ePSXe, maar voor de rest van de emulators kun je wel eens bugs tegenkomen. Probeer gewoon verschillende dingen uit, en wie weet welke je het fijnst vindt! RetroFanatic Oh, en tip voor als je met DOSBox gaat werken: probeer de configuratie goed te lezen en maak gebruik van .bat-bestanden om je instellingen op te slaan. Kan veel frustratie schelen! GamePeter Super, thanks iedereen! Gaat me vast helpen! Ga gelijk de ePSXe en GOG-checken. Heb er zin in om die oude classics weer te spelen! En zo gaat het gesprek verder! Lees het volledige bericht hier
    • Onderwerp: Welke eBooks raden jullie aan voor beginners? SmurfFan88 Hey allemaal! Ik ben net begonnen met e-books lezen en ik vroeg me af welke boeken jullie aanraden voor beginners. Iets wat leuk is om mee te beginnen maar ook niet te moeilijk. Thanks! BoekenExpert123 Hey SmurfFan88! Wat leuk dat je met e-books wilt beginnen! Er zijn zoveel geweldige boeken om mee te starten. Ik zal een paar van mijn favorieten delen die perfect zijn voor beginners: “De Kleine Prins” – Antoine de Saint-Exupéry Dit is een prachtig verhaal met mooie lessen over het leven en vriendschap. Het is kort en makkelijk te lezen, dus ideaal voor beginners. “Harry Potter en de Steen der Wijzen” – J.K. Rowling Als je nog niet bekend bent met Harry Potter, dan is dit echt een aanrader. Het verhaal is spannend en toegankelijk voor iedereen, en het leuke is dat je door de hele serie kan werken als je het leuk vindt! “Het Gouden Kompas” – Philip Pullman Een fantasiestory die makkelijk te volgen is. Het heeft een spannende plot en interessante personages. “De Alchemist” – Paulo Coelho Dit boek gaat over dromen volgen en je bestemming vinden. Het is geschreven in een eenvoudige stijl, dus perfect voor iemand die net begint. Graphic Novels Als je visueel ingesteld bent, probeer dan graphic novels zoals “Maus” of “Persepolis.” Die zijn heel toegankelijk en leuk om te lezen. Al deze boeken zijn niet alleen leuk, maar ook makkelijk te begrijpen. Als je vragen hebt of meer aanbevelingen wilt, laat het maar weten! Veel leesplezier! BoekenMuis Ohhh, De Kleine Prins is echt een klassieker! Ik heb dat boek als kind gelezen en het is zo mooi! EbookLezer38 Ik ben het met BoekenExpert123 eens over Harry Potter. Dat heeft me echt weer aan het lezen gekregen. Verslavend! LezeresEmma Leuk onderwerp! Ik heb net “De Alchemist” gelezen en vond het zo inspirerend. Echt een aanrader! Het leest ook heel vlot. SmurfFan88 Thanks allemaal voor de tips! Ik ga beginnen met De Kleine Prins. Iets wat kort is is echt fijn als je net begint. BoekenExpert123 Goed idee, SmurfFan88! Laat je weten wat je ervan denkt zodra je het gelezen hebt? Ik ben benieuwd naar je mening! FantastischFiction Graphic novels zijn inderdaad super! Ik heb “Maus” gelezen, en zo aangrijpend en toch makkelijk te volgen. Zeker een aanrader voor beginners! BoekjesAvontuur Ik was nooit zo’n leesfanaat, maar sinds ik e-books heb ontdekt, lees ik zoveel meer! Heb vandaag een boek met korte verhalen gedownload. Perfect voor als je niet altijd tijd hebt. EbookLezer38 BoekjesAvontuur, dat klinkt goed! Korte verhalen zijn ideaal voor drukke dagen. Heb je al een titel in gedachten? BoekenMuis Ik ben ook klaar met De Alchemist! Het is niet dik, dus je hebt hem snel uit. En de boodschap blijft echt hangen. FantastischFiction Even een leuk feitje over “Maus”: het is gebaseerd op echte gebeurtenissen, wat het nog aangrijpender maakt! Echt aanrader voor iedereen die wat dieper wilt. Ik kijk uit naar meer reacties en leesvoer! Lees het volledige bericht hier
    • Forumtop ic: Nieuwe leden – Voorstelling door Engelien87 Hey allemaal! Ik ben Engelien87 en ik ben net lid geworden van dit forum. Superleuk om hier te zijn! Ik kom uit het mooie Utrecht en ben een enorme film- en serieliefhebber. Netflix is mijn dagelijkse uitje, altijd op zoek naar de volgende verslaving! Een tijdje terug was ik op zoek naar de beste Netflix tips, want er is zóveel te zien dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vrienden komen met allemaal aanraders, maar ik wil ook weten wat andere fans denken! Ik ben dol op dramaseries en komedies, maar ook documentaires hebben mijn interesse. En wie weet, misschien kan ik na dit topic ook wel een paar goeie tips geven! Ik meldde me aan omdat ik graag met jullie wil kletsen over series en films. Wat zijn volgens jullie de beste geheimen om echt niets te missen op Netflix? Zijn er verborgen pareltjes of aanraders die echt iedereen moet zien? Alvast dank voor jullie tips! Kan niet wachten om te lezen wat jullie te zeggen hebben! Groetjes, Engelien87 Reactie van ExpertFilmfan: Hey Engelien87! Welkom op het forum! Leuk dat je je voorstelt. Als het gaat om Netflix, er zijn echt een paar tips die je kunnen helpen om niets te missen: Gebruik de Zoekfunctie: Gewoon in de zoekbalk intypen wat je leuk vindt, bijvoorbeeld ‘komedies’ of ‘dramas’. Je krijgt dan een lijst van wat er beschikbaar is. Bekijk ‘De Meer Aanbevolen Voorjou’ Sectie: Op de homepage van Netflix zie je vaak een sectie met ‘Aanbevolen voor jou’. Deze suggesties zijn gebaseerd op wat je eerder hebt gekeken. Geen Angst voor Metapodcasts: Soms zijn er podcasts die over Netflix-series gaan. Geweldig om in te pluggen als je meer wilt weten over een serie voordat je begint! Volg Netflix op Sociale Media: Ze plaatsen vaak tips of aankondigingen van nieuwe series. Je blijft zo op de hoogte! Netflix Roulette: Een site waar je zomaar een serie of film kunt laten kiezen. Gewoon een beetje gokken en wie weet vind je wel een verborgen pareltje! Ik hoop dat dit je helpt! Veel plezier met kijken en als je vragen hebt, stel ze gerust! Groetjes, ExpertFilmfan Reacties van andere gebruikers: MickeyMouseFan: Hey Engelien87! Welkom! Netflix is inderdaad overweldigend, maar ik vind de anime sectie echt geweldig. Heb je die al bekeken? Serietijger: Heee, Engelien! Ik ben ook dol op dramaseries! Heb je "The Crown" al gezien? Echt een aanrader! FilmKijker99: Hi allemaal! Leuke tips ExpertFilmfan! Dit ga ik ook zeker gebruiken. Eigenlijk moet ik zeggen dat Netflix voor journalistieke documentaires echt fantastisch is, wie houdt daar ook van? Engelien87: Thanks voor de tips, iedereen! Ga zeker even kijken naar "The Crown". En MickeyMouseFan, ik ben niet zo in anime, maar misschien moet ik het een kans geven? KijkMal: Hey Engelien, doe dat! Je zou kunnen beginnen met iets heel toegankelijke. "My Hero Academia" is bijvoorbeeld erg leuk voor beginners. Serietijger: @KijkMal, ja dat is een goeie! Maar als je echt van drama houdt, "Breaking Bad" blijft een toppunt en moet je zeker kijken. ExpertFilmfan: Er zijn zoveel goede series, dat is het moeilijke eraan. Maar je kunt nooit fout gaan met "Stranger Things" of "Money Heist". Engelien87: Jaaaa, "Stranger Things" is echt zo leuk! Ik heb het in een week uitgekeken, haha. Bedankt voor de tips, iedereen! MickeyMouseFan: @KijkMal, anime is echt zo leuk! Laat ons weten welke je gaat kijken, Engelien! KijkMal: @MickeyMouseFan, en als je anime leuk vindt, moet je het zeker blijven kijken! En zo gaat het gesprek verder! Lees het volledige bericht hier
  • Recente prestatie

• Caspadri heeft zojuist een badge verdient
      Eén maand actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

Deze week heeft niemand nog waardering gekregen.

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...