Spring naar bijdragen

Football Manager 2011 - Download / Crack / Serial / Torrent / NZB


'Robin

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

logo-fm-2011.jpg

Release datum: 5 november 2010

Multiplayer elementen: Ja

Platform: PC

Ontwikkelaar: Sports Interactive

Uitgever: SEGA

Systeemeisen: Windows XP, processor: Pentium IV van 1.40 GHz, 512 MB RAM, Videokaart met 128 MB geheugen, 2.00 GB vrije hardeschijfruimte


Algemene Informatie

Football Manager 2011 is het nieuwste deel van de bekroonde Football Manager-serie. Football Manager 2011 is dit jaar beter afgewerkt dan ooit en Sports Interactive legt de lat voor het genre opnieuw hoger met de toevoeging van talloze nieuwe functies. Voor het eerst in de geschiedenis kunnen ambitieuze managers nu realtime contractonderhandelingen met spelers voeren. En dankzij de samenwerking met talloze echte voetbalagenten weet Sports Interactive nu precies hoe deze onderhandelingen in het spel zo realistisch mogelijk kunnen worden gemaakt. Tijdens de contractbesprekingen zul je verschillende typen agenten tegenkomen; elk met een eigen persoonlijkheid, die om een andere benadering vraagt.

Dankzij de implementatie van het meest intuïtieve trainingssysteem in de geschiedenis is de trainingssectie van de serie uitgebreid met een nieuwe functie: wedstrijdvoorbereiding.Hiermee kunnen managers hun team vóór de wedstrijd laten oefenen op specifieke onderdelen. Er zijn ook meer basistrainingsschema's en 14 verschillende vaardigheden waarop de spelers zich kunnen richten.

De interactie met de spelers, de staf en het bestuur is naar een volledig nieuw niveau getild, met talloze nieuwe verzoeken van het bestuur/ondersteunend personeel en een nieuwe interactiemodule waarmee de manager privégesprekken met spelers en openbare gesprekken over spelers bij andere clubs kan voeren. Twee jaar na de introductie van de 3d-wedstrijdengine kunnen spelers in de release van dit jaar uitkijken naar diverse verbeteringen. Dankzij 100 nieuwe animaties, meer spelersemoties, nieuwe spelersmodellen, nieuwe stadions, veldtexturen, verbeterde belichting, schijnwerpers voor avondwedstrijden, meer doelpuntvieringen en talloze andere extra's is de beste wedstrijdsimulatie op de markt nog beter geworden.

Vandaag zijn er echter nog meer functies aangekondigd. Zo is er een verbeterde mediamodule, die nu nog meer kan worden aangepast, zodat managers beter op de hoogte kunnen blijven van gebeurtenissen in de voetbalwereld. Daarnaast werkt het spel nu met dynamische divisiereputatie, zodat het model van de voetbalwereld nog realistischer wordt; dit was binnen de community van Sports Interactive de meest gevraagde functie van de afgelopen jaren.

fm2011.jpg


Minimale Systeemeisen:

Geheugen: 512 MB RAM, Windows XP

Processor: Pentium IV van 1.40 GHz

Videokaart: 128 MB geheugen

Vrije hardeschijf ruimte: 2GB


Trailers & Screenshots

!

Football Manager 2011 3D Match Gameplay Footage *EXCLUSIVE* [HD]

http://www.youtube.com/user/sigamesofficial#p/u/1/BXfK3cf2JQQ

152054.jpg

[img width=620 height=465]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/17495/154250.jpg

[img width=620 height=364]http://media.insidegamer.nl/screenshots/public/17495/152056.jpg

Alle screenshots vind je hier


Demo: http://www.footballmanager.com/demo

topic veranderd ivm wat probleempjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k
  • Reacties 177
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

heb nu toch al verschillende fora gevonden wwar mensen screens posten van de full game, dus zal er wel een torrent onderweg zijn zeker. Waarom is er toch zo weinig reactie op deze game op dit forum? Dit is toch een game waar massaal veel mensen op zitten te wachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

De screens zijn gepost door de mensen van SI zelf en dat gaat natuurlijk van forum naar forum.

Snap ook niet waarom er weinig reacties zijn 

--------------------------------------------------------------------------------

Post samenvoeging: oktober 29, 2010, 23:04:33

--------------------------------------------------------------------------------

op manutd is nu een update beschikbaar dat je ook met de nederlandse clubs in de demo kunt spelen http://forum.manutd.nl/showthread.php?p=2506921

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-11-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Bedankt voor deze. :zwaai: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Al mensen de demo gespeeld? zo ja wat vinden jullie ervan?

Ik vind het wel een vooruitgang op fm2010 alleen de training was even zoeken en de makelaars moet ik nog wat wijzer van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ja ik denk dat dit de beste FM is sinds 2006

De onderhandelingen zijn nu ook veel realistischer met de zaakwaarnemer erbij etc.

Speelde zelf met de demo met Barcelona en het liep echt als een trein, maar als het spel uitkomt begin ik denk ik met Hercules, leuk ploegje en zit wat meer uitdaging in

Ik kan niet w8ten tot die uitkoment en ik verwacht hem binnen 4dagen wel online eigenlijk, FM is altijd vrij vroeg te downloaden op FTD hoop dat het dit jaar weer zo is


Post samenvoeging: oktober 31, 2010, 17:30:40

En wat een toeval

Jawel hoor hij staat online:D

Typ in bij NZBindez -> Football Manager 2011 - P2P

Op FTD word er gezegt dat hij het doet, ben hem nu aant downloaden laat meteen weten als hij het doet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 242

  • Bijdragen:  12
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-07-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

ook aan het downen 1u30 te gaan. Hopen dat ie het doet  :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 12

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dat is goed nieuws morgen gelijk proberen. Ik begin denk het met Santos of zo maar daar speel je geen grote toernooien mee dus is nog een twijfelgeval.

Laat het maar even weten als hij doet dan zet ik hem in de startpost

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hij staat ook al op demenoid mensen!

engelse taal maar je kan gewoon het nederlandse taalbestand van de demo pakken!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

  • Bijdragen:  29
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  20-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Heeft iemand instructies over hoe ik bij een goede torrent kan komen?

Die op demonoid gaat ontzettend traag !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 29

  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  26-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heeft iemand instructies over hoe ik bij een goede torrent kan komen?

Die op demonoid gaat ontzettend traag !

bij mij ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Probeer anders die van nzbindex of wat ik ga doen is wachten op de RELOADED versie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  242
  • Waardering:   3
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  15-10-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hij staat ook al op demenoid mensen!

engelse taal maar je kan gewoon het nederlandse taalbestand van de demo pakken!!!

Zou je het taalbestand kunnen uploaden ik heb de demo niet?

Maar ik hoor van vele dat het taalbestand van de demo ook niet werkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3
  • 242

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hij staat ook al op demenoid mensen!

engelse taal maar je kan gewoon het nederlandse taalbestand van de demo pakken!!!

Zou je het taalbestand kunnen uploaden ik heb de demo niet?

Maar ik hoor van vele dat het taalbestand van de demo ook niet werkt

ik heb de demo ook niet maar ik hoorde dat het wel zou werken... maar het schijnt dat hij 70% van de tekst in et nederlands vertaald en de rest gewoon engels laat dus nog maar even wachtne

ik wacht ook op de reloaded versie is tog altijd beter dan de 1e de beste eraf te halen:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Groot gelijk maar met die taalbestanden is het meestal zo dat die maar de helft vertaald en de RELOADED zal wel weer nederlands zijn  ;D


Post samenvoeging: november 01, 2010, 19:19:55

Ik heb die nzb wat jij zij ff geprobeerd maar zit een wachtwoord op. Nu probeerde ik als wachtwoord footballmanager2011 en hij begon te lopen, krijg op het laatst een foutmelding dat die beschadigd is. >:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het kan downloaden? of in ieder geval vertellen met welk programma het bestand moet openen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 1

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik wacht ook even af maar doen jullie net als vorige jaar weer link bijzetten van reloaded versie. Die staan toch altijd op piratebay.org?

Edit: Heb trouwens ook p2p gedownload via piratebay.org we zullen zien. Mensen die al kunnen spelen hiermee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  1.088
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  02-10-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik zet dan in de beginpost wat je in moet typen bij thepiratebay. In dit geval de RELOADED versie. Links plaatsen is verboden. 8)

Ik heb nog steets geen goede gevonden allemaal beschadigd en met wachtwoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 1,1k

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

omdat we hem straks toch allemaal in het engels hebben en hier zo vurig naar opzoek zijn

TADAAAAAAAAAA!

Nederlands taalbestand voor Football manager 2011!

http://www.megaupload.com/?d=1GDUQ08M

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Werkt deze wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  119
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  23-05-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ik zet dan in de beginpost wat je in moet typen bij thepiratebay. In dit geval de RELOADED versie. Links plaatsen is verboden. 8)

Ik heb nog steets geen goede gevonden allemaal beschadigd en met wachtwoord.

Ooh dus die p2p is ook niet goed? Zal hem gelijk stoppen en verwijderen dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 119

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Werkt deze wel?

ja hij werkt mensen! je moet alleen dat andere nederlandse taalbestandje wat niet werkte wel verwijderen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

  • Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-07-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Kan je even een screen laten zien waar het spel in het NL is? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 6

  • Bijdragen:  144
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  19-11-08
  • Status:  Offline
  • Actief:  

dan pak ik even een screen van iemand anders want ik vind het altijd zo´n gedoe om dat screenshot te maken en ik heb die handleiding van die jongen die een screen had!

maar geloof me nou maar gewoon! als ik zeg dat dit werkt dan werkt dit O0

http://i52.tinypic.com/21n1slu.png

http://i51.tinypic.com/wbxf1x.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 144

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Reageer op deze discussie / vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Jouw link is automatisch embedded.   Toon als een normale link

×   Je vorige inhoud is hersteld.   Schoon editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen


  • Recent nieuwsbericht

  • Willekeurig topic

  • Nu op het forum

    Drifter

    Geplaatst

    Hierbij nog 10 Toppers als aanvulling op bovenstaande Gratis Games Fall Guys: Ultimate Knockout Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Ook na de hype is Fall Guys een geweldige partygame. Met honderd man door een hindernisbaan vol draaiende hamers, sloopkogels en vliegende platformen stormen is natuurlijk een recept voor ultieme chaos. Dankzij de logge physics en merkwaardige besturing kun je eigenlijk ook niet boos worden als je vlak voor de finish van de baan wordt ge-yeet. Honkai: Star Rail Platforms: PlayStation 5, Android, iOS en pc Onze Kamal is nog steeds verslingerd aan de gratis, strategische rpg Honkai Star Rai. Voor deze game laten we dan ook hem aan het woord: “Als ik Honkai: Star Rail zou moeten samenvatten: het is een van de meest gedetailleerde rpg’s, die maar blijft verrassen. Als je Genshin Impact speelt, weet je al hoeveel passie miHoYo in zijn games stopt. Honkai: Star Rail is geen uitzondering. Ik ben sinds dag één een megafan en kan de game aan iedere fan van rpg-games aanraden.” Nou, duidelijk dus. Overwatch 2 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S, Xbox One, Nintendo Switch en pc Overwatch 2 stelde bij verschijning behoorlijk teleur. De singeplayercampagne ontbrak (en is inmiddels geannuleerd), de game was niet bijster veel veranderd ten opzichte van het eerste deel en personages vrijspelen kost veel speeltijd óf geld. Nu spelers elk nieuw personage direct kosteloos ontvangen, is Overwatch 2 een stuk beter om gratis te spelen. Bovendien is Blizzards hero-shooter na al die jaren gestroomlijnder en gevarieerder dan ooit. Marvel Snap Platforms: Pc Er zijn talloze mobiele games, maar Marvel Snap verdient absoluut een vermelding. Het heeft alles wat je wilt van een gratis cardgame: een eerlijk verdienmodel, simpele regels en een fantastische presentatie. Even een online potje spelen is eenvoudig, en het introduceert het grote publiek op een leuke manier aan minder bekende helden. Dota 2 Platforms: Pc Vaak wordt Dota 2 de ingewikkeldere tegenhanger van League of Legends genoemd, maar dat is voor de community zelf vloeken in de kerk. Alleen al omdat alle helden bij aanvang gratis beschikbaar zijn, in tegenstelling tot League. Bovendien is de gameplay nóg strategischer ingestoken, met een strenge doch bevredigende leercurve voor nieuwkomers. Spelunky Classic Platforms: Pc In Spelunky is elke stap voorwaarts een risico, terwijl je een weg graaft door de ondergrondse gangen. Spelunky HD en Spelunky 2 zijn wellicht betere opties, maar als je de bikkelharde roguelike-platformervaring van Derek Yu’s franchise in z’n meest pure vorm wil beleven, dan is het origineel nog altijd een goede optie. Counter-Strike 2 Platforms: Pc Hoewel niet iedereen tevreden is over de veranderingen in Counter-Strike 2 ten opzichte van Global Offensive, kun je eigenlijk niet om de game heen. Al jarenlang is het de gouden standaard voor competitieve shooters die draaien om pure reflexen en strategie. Daarbij is de balans nog steeds uitstekend, en hebben maps een welkome grafische make-over gekregen. Geef het nog even, en dan is Counter-Strike weer helemaal terug op het oude niveau. De Sims 4 Platforms: PlayStation 4, Xbox One en pc Je bent een fortuin kwijt als je alle Sims 4-uitbreidingen wilt aanschaffen, maar gelukkig is de basisgame gratis. Toegegeven: de meeste spelers willen waarschijnlijk van start met een of twee uitbreidingen, maar de game is ook prima op zichzelf te spelen. Final Fantasy 14 Platforms: PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X en S en pc Final Fantasy 14 betreft één van Square Enix’ grote comebackverhalen. Inmiddels is het een van de populairste mmo’s ter wereld en met elke uitbreiding steeds completer. Sommigen claimen zelfs dat de mmo de beste Final Fantasy-verhalen tot op heden bevat. De game is nu gratis te spelen tot en met level 70, waarbij spelers kunnen kiezen uit 16 verschillende jobs. Doki Doki Literature Club Platforms: Pc Je voelt je in de maling genomen wanneer Doki Doki literature Club van een datingsim verandert in een horrorgame. Hoe en wat is beter om zelf te ontdekken, maar het is goed om te weten dat er inmiddels een Plus-versie van de game met meer content is verschenen. Maar voor de meesten is het origineel een hele goeie gratis game.

    Drifter

    Geplaatst

    Beste @knabbel, er is door @Mafketel een reactie geplaatst met een linkje naar een overzicht van 10 Seedbox providers. Als je die link opent kan je zelf bij elke provider even checken of de mogelijkheid er is om met een Paysafecard te betalen. Het is natuurlijk heel fijn om een kant en klaar lijstje gepresenteerd te krijgen, maar je kan natuurlijk zelf ook iets doen.

    knabbel

    Geplaatst

    Ook voor betaling met paysfecrd
  • Recente prestatie

    • cobey heeft zojuist een badge verdient
      2 jaar actief
  • Recente actieve topics

  • Populaire bijdragers

  • Willekeurige films

  • Willekeurige link

×
×
  • Nieuwe aanmaken...