Spring naar bijdragen

Updaten van mijn DSTT kaart lukt niet...


SHIDDING

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo allemaal,

Ik heb sinds een aantal jaar een DSTT kaart voor mijn NDS lite. Alles deed het prima. Tot ik de nieuw Proffesor Layton wilde downloaden. Dat lukte als maar niet, na een aantal minuten spelen werd het scherm zwart en liep het spel vat.

Toen las ik op een forum hier dat ik dan mijn kaart moet updaten, Ook hier opgezocht hoe ik dat moest doen...

Ik heb...

* Mijn kaart geformateerd

* toen een nieuwe frimware gedownload (nl die van 2010)

* toen die via WinRar uitgepakt.

* toen de TTMENU.DAT en TTMENU.SYS uit de map gehaald en los er bij gezet.

*toen de kaart terug in mijn NDS Lite en dat zie ik een blauw schrem met verticale strepen met onderin een Loading blokje...    hij is nu al 30 min aan het laden

En met sit hele proces ben ik nu al de hele dag bezig..... :-[

Dus ben nu echt ten einde raad... Kan iemand me helpen?

Alvast heeeeel erg bedankt!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 3
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  6.680
  • Waardering:   258
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  18-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Download de laatste firmware hier: http://www.happydone.com/download/slot-1/tt/os/v1.17a12/ttmenu_en.7z

Pak het bestand uit. Daarna plaats de 3 bestanden die je krijgt op je SD-kaart (heel eerst alle oude bestanden eraf). Daarna download dit: http://www.mediafire.com/?l9bdcm1mq0jg13d En plaats die 3 bestanden die je krijgt in je TTMenu map die je net op je SD-kaart heb gezet. Kijk nu eens of Professor Layton het doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 258
  • 6,7k

  • Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  05-11-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Ow eigenlijk is dat ook wel logisch jah:D Ik heb zelf een DS lite en een TTDS kaartje, maar ik heb dat probleem opgelost gekregen door hem te backupen en dan te formatteren en dan backup terug te zetten. Sommige spellen deden het dan nog niet, ook met dat blauwe blokje onderin als fout, maar toen vertelde iemand mij alle spellenm langs te gaan d.m.v. pijltje naar onder in te houden tot je beneden bent. Gek genoeg werkte dit (meestal) gewoon. Maar miss is het toch maar is tijd voor een update;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 8

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...