x90x Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 9, 2010 Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met flash kaart. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Zombymario Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 6680 Waardering: 258 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/09 Status: Offline Actief: Augustus 5, 2017 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst December 9, 2010 Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met zo´n kaartje voor veel spellen. Dat mag want dat is verboden. Je mag wel zoeken naar een kaartje (flashkaart dus) maar je mag er geen spellen op hebben staan want dat is illegaal als je hem koopt/verkoopt. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken. Een DS Lite met een flashkaart erbij? Ik denk dat je dan wel meer moet bieden. Ik denk zelf in ieder geval boven de €80 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 258 6.7k
IfElse Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 2643 Waardering: 55 Prestatiepunten: 2132 Dagen gewonnen: 4 Lid sinds: 08/17/10 Status: Offline Actief: Oktober 16 Leeftijd: 29 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 9, 2010 Hoi ik ben opzoek naar een ds lite met zo´n kaartje voor veel spellen. Dat mag want dat is verboden. Je mag wel zoeken naar een kaartje (flashkaart dus) maar je mag er geen spellen op hebben staan want dat is illegaal als je hem koopt/verkoopt. Ik wil hem wel eerst eventjes in echt bekijken voordat ik hem echt koop ik wil zo 50euro er voor geven meer heb ik niet. Heeft iemand nog eentje thuis liggen waarmee hij toch niks doet reageer op dit topic! Dan kan je me er erg blij mee maken. Een DS Lite met een flashkaart erbij? Ik denk dat je dan wel meer moet bieden. Ik denk zelf in ieder geval boven de €80 Het is pas illegaal als je geld vraagt voor die spelletjes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 55 2.6k 4
Erwin. Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst December 9, 2010 bij de handje als je een DS verkoop met kaartje en spellen erop (zoals de TS aangeeft) dan vraag je toch ook geld (tenminste vragen je ontvang geld) voor de spellen die op het kaartje staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
x90x Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 9, 2010 Oke dan zoek ik er eentje zonder spellen.Op marktplaats zijn ze rond de 60 maar ik wil het graag voor 50 hebben. Dus wie maakt me gelukkig:)! Post samenvoeging: december 09, 2010, 17:12:08 ik hoef geen spellen er op alleen zo´n kaartje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Releases Geplaatst December 9, 2010 Bijdragen: 2097 Waardering: 74 Prestatiepunten: 575 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/08/09 Status: Offline Actief: December 2, 2022 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 9, 2010 Je kunt natuurlijk ook gewoon proberen af te dingen op Marktplaats? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 74 2.1k
x90x Geplaatst December 12, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 12, 2010 Heb ik al geprobeert maar lukt echt neit een flash kaartje hoef ik net meer perse maar een ds wel. Kan iemand anders me misschien helpen op marktplaats? Alvast heel erg bedankt:D! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
x90x Geplaatst December 23, 2010 Bijdragen: 49 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/05/10 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 23, 2010 Heb er toch nog eentje gevonden ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 49
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie