Spring naar bijdragen

externe schijf doet niks meer, oplossing?


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

hoi,

Ik heb dus een externe schijf een WD elements, van het ene op het andere moment doet hij niks meer... Als ik de stekker in het stopcontact doe wordt het lampje wel blauw maar ik hoor hem verder niet en mijn laptop detecteert hem niet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen, of ben ik de schijf en alles wat erop stond echt kwijt(aub niet beginnen over backups, die heb ik maar het is beter als die schijf weer werkt)?

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  3.912
  • Waardering:   206
  • Prestatiepunten:  17
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  25-12-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  28

Als je bij apparaatbeheer kijkt staat je Harde schijf er dan bij? Of zie je ergens een uitroeptekentje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 206
  • 3,9k
  • 1

  • Bijdragen:  425
  • Waardering:   44
  • Prestatiepunten:  310
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  07-08-07
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Edit: Er was iets mis met de stroomadapter, hij gaf wel stroom, maar niet genoeg. Na een paar keer een beetje met de snoeren en dat blokje te heb zitten draaien en doen lijkt het of hij nu weer werkt. Wous bedankt voor de moeite!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 44
  • 425

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  0 leden zijn actief

    There is no users online

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...