Spring naar bijdragen

Meerdere serie-afl. (Video_TS) op 1 dvd


Oita

Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo forumers,

Nou ik ben tot blz. 22 (zat toen in jaar 2006 reeds) teruggegaan om te kijken of mijn probleem al eerder gemeld was. Div. soortgelijke problemen tegengekomen maar betrof dan andere bestanden. Plaats mijn probleem dan toch maar als "nieuw".

Ik heb een 6 seizoenen van een serie (20  min. per afl. zo'n 120 afl. dus) in divx bestanden op mijn harde schijf staan.

Die ga ik eerst converteren naar Video_TS want mijn dvd recorder kan geen andere bestanden lezen dus ik moet wel. (een meer geavanceerde recorder kopen is op dit moment geen optie voor mij). Ik krijg dan 120 mappen in Video_TS bestand.

Ga ik dat vervolgens op schijf branden met Nero (v.8) kan ik maar 1 afl. op een schijf krijgen want Nero overschrijft de VOB bestanden van elk andere afl.

Krijg ik dus maar 1 afl. van krap 20 min. op 1 dvd, vreselijk zonde dus, zou per afl. een hele dvd moeten spanderen en ik heb een stuk of 120 afleveringen van 20 min. te doen, gekkenwerk dus.

Nou heb ik iets gelezen over dvdlab.pro maar ben bang dat dus ver boven mijn pet gaat  :-[. Goed ben geen algehele digibeet maar zo voel ik me wel als ik naar die uitleg van dat prg. kijk.

Is er misschien een andere (zeg maar digibete) oplossing voor?

Bedankt alvast als jullie mij hier mee kunnen helpen.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic


  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Best Oita. Als ik dit zo lees zou jij eigenlijk wel 7 a 8 afleveringen op een dvd moeten krijgen.

Heb je het converteer programma convertxdvd! al eens geprobeerd?

Ik converteer hier zelf ook altijd avi bestanden mee en ik krijg best veel afleveringen op een dvd zonder kwaliteitsverlies.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Bedankt voor je reactie sven maar zie in mijn bericht;

Die ga ik eerst converteren naar Video_TS want mijn dvd recorder kan geen andere bestanden lezen dus ik moet wel. (een meer geavanceerde recorder kopen is op dit moment geen optie voor mij)

Ik kan ze dus niet in avi laten staan ik moet ze wel converteren naar video_ts anders heb ik er niks aan. (anders moet ik met de hele familie voor mijn pc zitten  :D). Het converteren is dus mijn probleem ook niet maar het plaatsen van meerdere video_ts mappen op 1 dvd wél zoals ik in mijn bericht hoopte duidelijk te maken.

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94

  • Bijdragen:  2.055
  • Waardering:   5
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  1
  • Lid sinds:  15-01-09
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

ik suggereer ook niet dat je ze in avi moet laten staan. Jij denkt dat ik je niet begrijp maar volgens mij is het andersom :)

meerdere video ts mappen op een dvd gaat niet. Dat speelt een dvd speler toch niet af. Dat is het hem juist. Maar je kunt 'meerdere avi bestanden in 1 videots map zetten'

Daarom ook het programma ConvertxDVD Je selecteert een stuk of 6 a 7 afleveringen en laat deze converteren. Hierdoor krijg je 1 videoTS map met een menu waar je vervolgens na het branden de losse afleveringen kunt selecteren op de dvd speler om ze te bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5
  • 2,1k
  • 1

  • Bijdragen:  94
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  264
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  28-12-10
  • Status:  Offline
  • Actief:  

whauw sven zou het echt zo simpel kunnen zijn ?

Ja ik snap je nu wel goed en beter zelfs; ik begrijp het !  O0 (ik had je inderdaad verkeerd begrepen, sorry daarvoor).

Ik  heb wel al div. avi films geconventeerd met ConvertxDVD maar nooit meer dan één tegelijk, ik weet niet eens dat je dus meerdere tegelijk kan selecteren.

Ben ik blij en opgelucht zeg, ik had me er hoofdbreeksel over pfff ! Ga het morgen, (het is nu 2:10) meteen proberen.

Bedankt en ik laat het hier weten of het gelukt is.

gr. Oita


Post samenvoeging: februari 25, 2011, 13:42:15

Nou ik heb het precies zo gedaan als je zei sven en......

Helemaal goed, helemaal geweldig, het is perfect gelukt, het is precies wat ik bedoelde en wat ik voor ogen had, kon het me niet beter wensen.

Dus nogmaal heel erg bedankt  O0, als ik kudoos had had ik er aan je weggegeven  ;D

gr. Oita

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11
  • 94

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  4 leden zijn actief

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...